• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

препарати лікарські– 14 лотів: Лот №1 – Eltrombopag; Лот №2 – Eltrombopag; Лот №3 - Aprepitant; Лот №4 - Ondansetron; Лот №5 - Ondansetron; Лот №6 - Albumin; Лот №7 – Comb drug; Лот №8 – Comb drug; Лот №9 – Comb drug; Лот №10 – Hydrocortisone; Лот №11 – Methylprednisolone; Лот №12 – Methylprednisolone; Лот №13 – Prednisolone; Лот №14 - Ursodeoxycholic acid

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається Мова, якою мають бути підготовлені тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською або російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документу на українській мові з обов’язковим нотаріальним засвідченням правильності перекладу. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 401 день назад

1 683 254.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 16.00 UAH
Номер: 3e4223d73a3f4c8d9fdf4e040a9bc0af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-04-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 04.08.2022 10:49 - 26.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.08.2022 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 43 UA-2022-02-01-002075-a 01.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, holod.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі ТОВ «Біофарма плазма» по лоту № 6 та ТОВ «Вента. ЛТД» по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону та тендерної пропозиції ТОВ «Вента. ЛТД» по лотами №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 установлено порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону та частини одинадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень по лоту № 6 шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору й шляхом відміни тендеру по лотах №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01.02.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Вента. ЛТД» (далі – ТОВ «Вента. ЛТД») по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 та товариства з обмеженою відповідальністю «Біофарма плазма» (далі – ТОВ «Біофарма плазма») по лоту № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11, 12 від 23.02.2022, договір поставки від 14.03.2022 № 14/03/8 (далі – Договір), укладений між Замовником та ТОВ «Біофарма плазма» (лот № 6) та додаткову угоду до цього договору від 17.06.2022 № 1, пояснення Замовника, надані 17.08.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Також встановлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом, зокрема завантаження файлів із сканованими копіями документів згідно переліку, встановленому у даній тендерній документації. Так, відповідно до підпункту 7 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція повинна складатися з інформації та документів про відповідність запропонованого товару медико-технічним вимогам, зокрема встановленим у пункті 6 розділу ІІІ. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати, зокрема копію інструкції для застосування (копію інструкції для медичного застосування з наявністю відомостей щодо застосування у дітей та відсутністю протипоказань до застосування у дітей). У своїх тендерних пропозиціях учасники процедури закупівлі ТОВ «Біофарма плазма» по лоту № 6 надав інструкцію для медичного застосування лікарського засобу «Альбувен» та ТОВ «Вента. ЛТД» – по лотам №№ 1 та 2 – інструкцію для медичного застосування лікарського засобу «Револад™» (діюча речовина: ельтромбопаг), по лотам №№ 4 та 5 – інструкцію для медичного застосування лікарського засобу «Ондансетрон», по лоту № 10 – інструкцію для медичного застосування лікарського засобу «Гідрокортизон Ромфарм», по лотам №№ 11 та 12 – інструкцію для медичного застосування лікарського засобу «Солу-Медрол» (діюча речовина: methylprednisolone). Поряд з тим, у вказаних інструкціях не міститься інформація про відсутність протипоказань до застосування у дітей, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Проте, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «Біофарма плазма» по лоту № 6 та ТОВ «Вента. ЛТД» по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 як таких, що не відповідають іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ТОВ «Біофарма плазма» договір про закупівлю. Окрім того, встановлено, що відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Водночас за умовами пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Рішення про намір укласти договір про закупівлю по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 оформлене протоколом уповноваженої особи Замовника 23.02.2022. Отже, останній день для укладання договору про закупівлю та дії тендерних пропозицій сплинули 23.04.2022 та 21.05.2022 відповідно. За даними електронної системи закупівель станом на дату початку проведення моніторингу Замовник не оприлюднював інформацію про укладені договори про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Вента. ЛТД» по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12. За поясненнями уповноваженої особи Замовника договори по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 не укладено. Дані учасники переможці у визначені строки згідно чинного законодавства не надали підписаних договорів, в зв’язку з настанням форс мажорних обставин, а саме широкомасштабним вторгненням російської федерації в Україну з 24.02.2022 (веденням воєнного стану). На той період часу в уповноваженої особи не було технічної можливості завершити закупівлю по даним лотам. Відповідно до абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Частиною одинадцятою статті 29 Закону передбачено, що у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 3 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерні пропозиції учасника ТОВ «Вента. ЛТД» по лотам №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 у зв’язку з тим, що переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю, та на порушення частини одинадцятої статті 29 Закону не розглянув наступні тендерні пропозиції учасників за лотами №№ 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12. Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель торги за лотами №№ 3, 7, 8, 9, 13 та 14 відмінені через подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.08.2022 18:30 - 08.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.08.2022 18:30

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 31/23/2022пр

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Торги на закупівлю фармацевтична продукція - код ДК 021:2015: 33600000-6 (препарати лікарські– 14 лотів: Лот №1 – Eltrombopag; Лот №2 – Eltrombopag; Лот №3 - Aprepitant; Лот №4 - Ondansetron; Лот №5 - Ondansetron; Лот №6 - Albumin; Лот №7 – Comb drug; Лот №8 – Comb drug; Лот №9 – Comb drug; Лот №10 – Hydrocortisone; Лот №11 – Methylprednisolone; Лот №12 – Methylprednisolone; Лот №13 – Prednisolone; Лот №14 - Ursodeoxycholic acid) по лотам 1, 2, 4, 5, 10, 11, 12 відміняються на підставі п.2 частини1 ст.32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути
Дата публікації звіту: 27.09.2022 14:10

Запити/Пояснення