• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

4 168 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 575.00 UAH
Номер: a54a072313034833836e96a7e7f56bf8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-13-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 13.06.2022 18:19 - 07.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 13.06.2022 № 10-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2022-02-01-007007-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 977-36-09, galunijyasinska@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам частин 3, 6 статті 17, пунктів 2, 19 частини 2, абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та не враховує вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР» по лоту № 1 та розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» по лоту № 2 встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Неліпа Майя Володимирівна по лоту № 3, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-3 та їх оприлюднення, відповідності умов договорів по лотах № 1-3 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-3 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможців по лотах № 1 та № 2, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 1 від 09.03.2022 № 36 та договором про закупівлю по лоту № 2 від 02.03.2022 № 35, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 червня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій по лотах № 1-3, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1-3 та їх оприлюднення, відповідність умов договорів по лотах № 1-3 умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1-3. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Замовника від 01.02.2022 року, тендерна пропозиція переможця по лоту № 1 товариства з обмеженою відповідальністю «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР» (далі – ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР»), тендерна пропозиція переможця по лоту № 2 товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАЛІЗ МЕДИК» (далі – ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК»), тендерна пропозиція переможця по лоту № 3 фізичної особи-підприємця Неліпи Майї Володимирівни (далі – ФОП Неліпа Майя Володимирівна), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою та повідомлення про намір укласти договір по лотах № 1-3 від 18.02.2022, договір про закупівлю по лоту № 1 від 09.03.2022 № 36, договір про закупівлю по лоту № 2 від 02.03.2022 № 35, договір про закупівлю по лоту № 3 від 09.03.2022 № 37. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено ряд порушень, а саме: - в порушення вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовник в тендерній документації не зазначив спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктом 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону переможцем процедури закупівлі; - в порушення вимог частини 6 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації (пункт 5 розділу ІІІ та Додаток № 2) зазначив умову щодо надання переможцем процедури закупівлі документів щодо відсутності підстав визначних пунктами 2, 3, 5, 6, 8 частини 1 статті 17 Закону у строк, що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а не 10-ти днів; - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить підстав, встановлених пунктами 11-13 частини першої та частиною статті 17 Закону; - в порушення вимоги пункту 19 частини 2 та абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону, Замовником в пункті 1.2 розділу ІІІ тендерної документації, до формальних помилок віднесено «зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі пропозиції конкурсних торгів учасника», при відсутності вказаної помилки у «Переліку формальних помилок», що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі - Наказ № 710). Також, відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. При цьому, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 року за № 610/34893 (далі – Порядок № 1082), визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється, зокрема, учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Проте, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимоги щодо накладення електронного підпису посадовими особами учасників під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій, чим не враховано вимоги пункту 3 Порядку № 1082. За результатами моніторингу щодо розгляду тендерної пропозиції установлено, що учасники процедури закупівель по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР» та по лоту № 2 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» не відповідали встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а їх тендерна пропозиція не відповідала умовам тендерної документації Замовника та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації, на відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, від учасників у складі тендерних пропозицій вимагалося надання, зокрема, сканованого гарантійного листа (оригіналу) виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цієї процедури закупівлі, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника процедури закупівлі. Однак, моніторингом встановлено, що учасником по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР» у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки учасником лікарського препарату Цефепім у кількості 200 флаконів, який є частиною предмету закупівель (пункт 42 розділу «лот № 1» Додатку № 3 тендерної документації), що не відповідає вимогам пункту 6 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації. Також, відповідно до пункту 4 розділу 3 «Інші документи» Додатку № 2 тендерної документації, Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» у вигляді довідки в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку № 5 до даної документації, яка повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Проте, моніторингом встановлено, що на порушення вимог пункту 4 розділу 3 «Інші документи» Додатку № 2 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР» відсутні листи - згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» щодо працівників (Лілік В.В., Адамович К.В., Гуленко І.І.), персональні дані яких (прізвище, ім’я, по-батькові, рік народження) надані у довідці про наявність працівників від 17.02.2022 року № 17/02/22-03. Аналогічно, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника по лоту № 2 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» відсутні листи - згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» щодо працівників (П’ятенко Л.В., Ткачик С.С., Скакодуб С.П., Дуброва О.М.), персональні дані яких (прізвище, ім’я, по-батькові) надані у довідці про наявність працівників від 17.02.2022 року № 37/04, чим порушено вимоги пункту 4 розділу 3 «Інші документи» Додатку № 2 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 2 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 17.06.2022 14:25 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 14:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення стосовно виконання висновку по моніторингу закупівлі «Фармацевтична продукція», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ згідно Н А К А З У від 13.06.2022 № 10-З відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), 13 червня 2022 року розпочала моніторинг закупівлі UA-2022-02-01-007007-b «Фармацевтична продукція», проведеної КНП «Андрушівська міська лікарня» Андрушівської міськради в період з 1.02.2022 р. по 09.03.2022 року. За результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 1 ТОВ «ПОДОРОЖНИК ЖИТОМИР», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відхилив тендерну пропозицію учасника по лоту № 2 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Згідно з висновком Держаудитслужби від 17.06.2022 року, зобов’язано КНП «Андрушівська МЛ» Андрушівської міськради здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю по лоту № 1 від 09.03.2022 № 36 та договором про закупівлю по лоту № 2 від 02.03.2022 № 35 , та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Станом на 24.06.2022 року припинено зобов’язання за вищевказаними договорами. Копії додаткових угод додаємо.
Дата публікації звіту: 24.06.2022 11:48