-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
М'ясо
Завершена
697 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 975.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 975.00 UAH
Номер:
dbf23024cf1b4991b40d15ea324275c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-22-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.12.2022 00:00
Період моніторингу:
22.12.2022 12:38 - 13.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.12.2022 №84-3
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.12.2022 №84-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-02-01-001353-c 01.02.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 2, 19 частини другої статті 22 Закону, пунктів 5, 6 частини першої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ФОП Якімець Віктор Іванович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору – порушень, із врахуванням пояснень Замовника, не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 04 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Київського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Якімець Віктор Іванович (далі – ФОП Якімець Віктор Іванович), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022 №58, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.03.2022 б/н, договір від 06.04.2022 №27, повідомлення про внесення змін до договору від 05.10.2022 року, додаткову угоду від 04.10.2022 №1, звіт про виконання договору про закупівлю від 23.12.2022 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 27.12.2022 року та від 30.12.2022 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у підпункті 5.2 пункту 5 розділу ІІІ ТД зазначено, що: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.»
Однак, відповідно до пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації встановлено недотримання вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, тобто вимагається інформація про те, що фізична /службова (посадова) особа учасника/переможця була засуджена за «злочин», а не за «кримінальне правопорушення», як визначено пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення пункту 2 частини другої статті 22 Закону в ТД Замовника зазначено підстави, встановлені статтею 17 Закону з недотриманням вимог пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, в ході моніторингу встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що прикладами формальних помилок, зокрема є:
- «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»;
- «м.київ» замість «м.Київ»;
- «поряд -ок» замість «поря – док»;
- «ненадається» замість «не надається»»;
- «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»;
- учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)», тощо.
Період усунення порушень:
04.01.2023 10:38 - 19.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
04.01.2023 10:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виявлені порушення враховано та взято до уваги.
Дата публікації звіту:
10.01.2023 14:23
Запити/Пояснення
Номер:
c76692e1bd8241048f794525d5368b66
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
22.12.2022 12:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М'ясо» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-001353-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. На підставі яких документів Замовником прийнято рішення внести зміни до договору від 06.04.2022 №27 з Фізичною особою-підприємцем Якімець Віктор Іванович шляхом укладання додаткової угоди від 04.10.2022 №1, зокрема про підвищення ціни до 10 % за одиницю товару за умови, що сума договору не збільшиться?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
6a75fe1c3ba64ce0b770f327863a5c93
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.12.2022 10:51
Опис:
На вимогу надання пояснення моніторингу процедури закупівлі предмету «М'ясо» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-001353-с) пояснюю наступне:
У зв’язку з введенням правового режиму воєнного стану в Україні, Торгово- промисловою палатою України “Цінова довідка” не видавалася, зробивши аналіз цін на м’ясо на підставі довідки Головного управління статистики у м. Києві (додається) та інформації з сайту Мінфіну, для забезпечення виконання добових норм харчування підопічних інтернату було прийнято рішення про підняття ціни до 10% .
Номер:
88520b54a7b5461db2b469fb8d1f2ca6
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
28.12.2022 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «М'ясо» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-001353-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Якімець Віктор Іванович те, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, ним не надано скан-копії оригіналів діючих договорів на дезінфекцію та дератизацію складських та/або виробничих приміщень, як вимагалось згідно пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
94ffc0180bfa45929346010da59c7b9c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.12.2022 14:55
Опис:
На вимогу надання пояснення моніторингу процедури закупівлі предмету «М'ясо» (ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-01-001353-с) пояснюю наступне:
Учасником Фізичною особою-підприємцем Якімцем Віктором Івановичем було надано скан-копії оригіналів діючих договорів на дезінфекцію та дератизацію складських та/або виробничих приміщень, як вимагалось згідно пункту 11 Додатку 4 до тендерної документації .
Вище зазначений документ знаходиться під номером 58 пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Номер:
f7f083b8c4cf438b838593fb30427520
Назва:
Звернення за роз'ясненням
Дата опублікування:
04.01.2023 12:33
Опис:
Стосовно зобов’язання усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, прошу роз'яснення , які саме порушення та яким чином я маю усунути з 04-01-2023 по 18-01-2023, дякую.