• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з теплопостачання (ДК 021-2015: 09320000-8 - Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

Торги відмінено

2 835 100.00 UAH з ПДВ
Номер: 8ad57d60986c436087a169c6ebde4031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-19-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.04.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 19.04.2022 12:56 - 14.05.2022 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.04.2022 № 155 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 19.04.2022 № 155. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-31-012647-b, 31.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено прушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час моніторингу Замовником відмінено переговорну процедуру закупівлі UA-2022-01-31-012647-b, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 квітня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №94 Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-31-003541-a), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 31.01.2022 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, у якому умовою застосування переговорної процедури закупівлі UA-2022-01-31-012647-b вказано відсутність конкуренції з технічних причин, а в обгрунтуванні зазначено, зокрема, що закупівлю послуг з теплопостачання може бути запропоновано лише ЛКП «Залізничнетеплоенерго», оскільки вказане підприємство входить до числа підприємств, які зазначені у зведеному переліку суб'єктів природних монополій, що розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, та в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення, що формується Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, що опублікований на офіційному веб-сайті НКРЕКП, та є суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність на ринку транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами у Львівській області та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Львівської області. За нормою абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з нормою пункту 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Водночас, Замовником в електронній системі закупівель окрім повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) відповідні експертні, нормативні, технічні чи інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За нормою частини сьомої статті 40 Закону замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Водночас, відповідно до пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проведеним моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель за результатами переговорної процедури (скорочена) закупівлі UA-2022-01-31-012647-b Замовником повідомлення про намір укласти договір опубліковано 31.01.2022, станом на час прийняття рішення про початок проведення моніторингу та опублікування повідомлення про початок моніторингу (19.04.2022) договір в електронній системі закупівель Замовником не опубліковано. Однак переговорну процедру (скорочену) закупівлі UA-2022-01-31-012647-b не відмінено, чим порушено вимоги пункту 5 частини восьмої статті 40 Закону. На запит Західного офісу Держаудитслужби під час моніторингу Замовником повідомлено, що 3 лютого 2022 року було прийнято рішення, оформлене протоколом №3 про відміну переговорної процедури на підставі, що передбачена частиною 8 статті 40 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель та зазначено, що при публікуванні оголошення про закупівлю не було здійснено розподілу предмета закупівлі на 2 лоти: закупівля послуги з постачання теплової енергії та закупівля послуги з постачання гарячої води, відміна вже оголошеної закупівлі на той момент була неможлива технічно, оскільки тривав період оскарження рішення про визначення переможця. Замовником під час моніторингу переговорну процедуру закупівлі UA-2022-01-31-012647-b відмінено у зв’язку із неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, про що опубліковано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 26.04.2022 14:43 - 13.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.04.2022 14:43

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionPublicDisclosure: Відсутній механізм
  • corruptionCancelled: Так
Опис: торги відмінено
Дата публікації: 13.05.2022 08:44

Запити/Пояснення