• Відбір для закупівлі за рамковою угодою
  • Однолотова
  • КЕП

Меблі для відділень поштового зв’язку (в межах України, із монтажем)

Місце поставки: Об’єкти поштового зв’язку відокремлених підрозділів Покупця (Київ, Хмельницький, Вінницька, Житомир, Суми, Полтава, Кіровоград, Чернігів, Черкаси та населені пункти областей цих міст). Забезпечення виконання договору про закупівлю: вимагається 5 % відсотків вартості (ціни) Договору.

Завершена

32 130 891.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 160 654.46 UAH
Номер: 4d2b81e183e9411d85e1a291d8ae00e8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000169
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.01.2023 17:40 - 08.02.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.01.2023 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2022-01-31-005464-c 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 98) 677-57-27, v.o.vysotskyi@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ПП «Галатек» та ТОВ «Сектор трейд», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: інформацію про предмет закупівлі акціонерного товариства «Укрпошта» (далі – Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2023, тендерні пропозиції приватного підприємства «Галатек» (далі – ПП «Галатек») та товариства з обмеженою відповідальністю «Сектор трейд» (далі – ТОВ «Сектор трейд»), договір поставки від 23.02.2022 № 230222-06Е, укладений між Замовником та ТОВ «Сектор трейд», відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 06.02.2023.
Період усунення порушень: 09.02.2023 17:56 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 17:56

Запити/Пояснення