-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молочні продукти
Завершена
2 828 224.94
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 141.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 141.12 UAH
Номер:
13d989719ed8403bb33ab13ae31d167a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 15:58 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.10.2022 № 32-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 04.10.2022 № 32-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2022-01-31-010315-b 31.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Радивилівмолоко» встановлено порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця, своєчасності укладання Договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю від 17.03.2022 № 15/22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-31-002947-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 13.01.2022) (далі – ТД); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця від 16.02.2022 №59; повідомлення про намір укласти договір; договір від 17.03.2022 № 15/22 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткові угоди від 07.03.2022 № 1, від 30.03.2022 № 2 та від 30.06.2022 № 1; повідомлення про внесення змін від 30.03.2022 та від 01.07.2022; пояснення Замовника, отримані 07.10.2022 та 12.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель, завантажив документи, які містять відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів.
Так, в річному плані закупівель на 2022 рік (ID плану: UA-P-2022-01-31-002947-a), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-31-010315-b та в пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» ТД зазначено: кефір – 21 851 кг, йогурт – 21 850 кг, сметана – 15 679 кілограм.
Разом з тим, в технічних вимогах до предмета закупівлі (додаток 2 до ТД) зазначено: кефір – 21 851 кг, йогурт – 21 850 кг, сметана – 12 679 кілограм. Тобто, кількість сметани є відмінною, ніж зазначено в річному плані закупівель, в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-31-010315-b та в пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» ТД.
Крім того, у формі «Тендерна пропозиція» (додаток 1 до ТД), від якої, згідно з умовами ТД, учасники не повинні відступати, зазначено, що учасники подають свої пропозиції щодо: кефіру у кількості 21 851 л, йогурту – 21 850 л, сметани – 12 679 літрів. Тобто, у цій формі передбачено іншу кількість та інші одиниці виміру предмета закупівлі, ніж в річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2022-01-31-010315-b, а також в пункті 4.1 розділу І «Загальні положення» ТД та додатку 2 до ТД.
Відповідно до пояснення Замовника потреба у закупівлі молочних продуктів складала: кефір 2,5% – 21 851 кг, йогурт 1,5% – 21 850 кг, сметана 20% – 15 679 кілограм. Тобто, показники, що зазначені в річному плані закупівель на 2022 рік, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 4.1 розділу І ТД, відповідають потребі у закупівлі цих молочних продуктів.
Отже, Замовник на порушення пункту 5 частини другої статті 22 Закону в технічних вимогах (специфікація) до предмета закупівлі та у формі «Тендерна пропозиція», встановив умови щодо кількості та одиниці виміру номенклатурних позицій предмета закупівлі, які не відповідають показникам потреби у закупівлі молочних продуктів, що зазначені в річному плані закупівель на 2022 рік, в оголошенні про проведення відкритих торгів та в пункті 4.1 розділу І ТД.
Як наслідок, зазначені умови станом на 16.02.2022 (на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій), створили обставини для відміни тендеру, передбачені пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а саме: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель». Натомість, Замовник на порушення пункту 2 частини першої статті 32 Закону не відмінив тендер та розпочав розгляд тендерних пропозицій учасників.
Поряд з цим, встановлено, що учасник ТОВ «Радивилівмолоко», якого Замовник визнав переможцем відкритих торгів, надав тендерну пропозицію, яка не відповідала кількісним показникам потреби у закупівлі молочних продуктів.
Так, цей учасник надав документ «Технічні вимоги до предмета закупівлі» від 11.02.2022 № 3228 (файл «Технічні вимоги.pdf»), відповідно до якого передбачено постачання кефіру у обсязі 21 851 кг, йогурту – 21 850 кг, сметани – 12 679 кілограм.
Крім того, ТОВ «Радивилівмолоко» у складі своєї тендерної пропозиції надав документ «Тендерна пропозиція» від 11.02.2022 № 3209 (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), в якій зазначив: кефір – 21 851 л, йогурт – 21 850 л, сметана 20% жирності – 12 679 літрів.
Отже, «Тендерна пропозиція» ТОВ «Радивилівмолоко» не відповідає технічним вимогах до предмета закупівлі (додаток 2 до ДТ), якими передбачено, що кефіру має бути 21 851 кг, йогурту – 21 850 кг, сметани – 12 679 кілограм.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення абзаців першого та другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Радивилівмолоко» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Як наслідок, Замовник уклав з ТОВ «Радивилівмолоко» Договір про закупівлю, істотна умова якого – кількість продукції, не відповідає кількісним показникам та одиниці виміру потреби Замовника у закупівлі молочних продуктів, а саме: Специфікацією № 1 до Договору про закупівлю визначено постачання: кефіру – 21 851 л, йогурту – 21 850 л, сметани 20% жирності – 12 679 літрів.
Також, встановлено, що до Договору про закупівлю додатковою угодою від 30.03.2022 № 2 внесено зміни, а саме: змінено одиницю виміру молочних продуктів з літрів на кілограми: кефір – 21 851 кг, йогурт – 21 850 кг, сметани 20% жирності – 12 679 кілограмів. Тобто, істотні умови Договору про закупівлю приведені у відповідність з вимогами додатку 2 до ТД.
Також за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Зокрема, додатковою угодою від 30.06.2022 № 1 збільшено ціну за одиницю товару, а саме: кефіру з 30,30 грн за 1 л до 32,66 грн за 1 кг та сметани 20% жирності з 88,00 грн за 1 л до 96,80 грн за 1 кг починаючи з 30.06.2022.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
У поясненнях, наданих 07.10.2022 через електронну систему закупівель, Замовник надав інформацію Головного управління статистики у Рівненській області від 15.06.2022 (далі – Інформація статистики).
Надана Замовником Інформація статистики не містить дані щодо коливання на ринку цін на кефір та сметану жирністю 20% в період з дати підписання Договору про закупівлю (дати попередньої зміни ціни) до дати внесення змін, тобто не підтверджує наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду від 30.06.2022 № 1 з ТОВ«Радивилівмолоко» за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень:
19.10.2022 15:40 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
19.10.2022 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом Південного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 32-З року розпочато моніторинг закупівлі UA-2022-01-31-010315-b.
Висновком Південного офісу Держаудитслужби у Миколаївській області від 19.10.2022 року встановлено порушення законодавства в частині встановлено порушення законодавства в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником пропозицій(ї) учасника(ів), встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником неправомірних змін в процедурі(ах).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язано вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю від 17.03.2022 № 15/22.
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомляє, про виконання висновку про проведення моніторингу від 19.10.2022 року. Договір про закупівлю від 17.03.2022 № 15/22 розірвано додатковою угодою № 4 від 14.10.2022 року.
Дата публікації звіту:
25.10.2022 10:58
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
26.10.2022 14:44
Запити/Пояснення
Номер:
8bdd4c43bca748d69f4cbb654ba31d57
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
05.10.2022 01:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Молочні продукти» (ДК 021:2015 (CPV) – 15550000-8 – Молочні продукти різні) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
858739b462b546678c2f5e1ea78159ff
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 15:30
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне.
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020р. №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013р. №631 і від 11 жовтня 2016р. №710».
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради (надалі Замовник) оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості та/або бюджетного призначення предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015 - 15550000-8 - Молочні продукти різні (кефір, йогурт, сметана)
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги, UA-2022-01-31-010315-b.
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
Мета проведення закупівлі: Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування дітей у дошкільних закладах освіти міста Рівного. Придбання даного продукту дозволить забезпечити повноцінний розвиток дитячого організму завдяки виконанню норм харчування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Кефір 2,5 % – 21851 кг
Жирність не менше 2,5 %. Однорідна, в'язка, з порушеним або непорушеним згустком (залежно від технології виробництва). Смак кисломолочний, щипкий, без сторонніх присмаків і запахів. Колір молочно-білий, рівномірний за всією масою. У дрібній розфасовці(400-500 г.) у спеціальній упаковці, свіжий. Споживча упаковка – поліетиленова плівка. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. Без хімікатів та консервантів, стороннього запаху та смаку, без цвілі, плісняви, гнилі. Строк придатності згідно ДСТУ, ТУ. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО. Допускається газоутворення, викликане дією мікрофлори кефірних грибків. Термін придатності 14 діб
Сметана 20% - 15679 кг
Сметана жирністю не менше 20%. Однорідна маса з глянсуватою поверхнею, густа. Зовнішній вигляд і консистенція – вміру густа, наявність поодиноких пухирців повітря, незначна крупинчатість. Смак і запах - чистий, кисломолочний, з присмаком і ароматом властивим пастеризованому продукту, без сторонніх присмаків і запахів. Без ГМО; Відповідність вимогам діючого сан. зак. України, ДСТ, ГОСТ, нормам харчування. Термін придатності від 14 до 18 діб. На кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва харчового продукту, назва та адреса підприємства - виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність. У дрібній розфасовці, у спеціальній упаковці, споживча упаковка – пакети із поліетиленової плівки вагою від 350 г. Дефекти недопустимі.
Йогурт 1,5% - 21850 кг
Однорідна рідина, кольори молочно-білий, смак кисломолочний. Масова частка жиру – 1,5%. Повинен відповідати ДСТУ 4343:2004 Йогурти загальні технічні умови. Упакування – поліетиленова плівка 400-500 г. Термін придатності 18 діб
Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
Товар повинен відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, згідно ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Загальна кількість необхідного до закупівлі обсягу молочних продуктів сформована виходячи із його обсягів, спожитих дошкільними освітніми закладами, що знаходяться у підпорядкуванні замовника, за 2021 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2022 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Відповідно до розрахунків вартості кефір – 21851 кг, йогурт – 21850 кг, сметана – 15679 кг проведених у відповідності до ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом ринкових консультацій з метою аналізу ринкової ціни на товар, з урахуванням видатків замовника, очікувана вартість процедури закупівлі складатиме 2 828 224, 94 грн. з ПДВ. Ціна за одиницю товару перебуває в межах діапазону показників, актуальних на момент оприлюднення закупівлі, ринкових цін на відповідний вид молочних продуктів на території України. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідний вид молочної продукції при плануванні відповідної закупівлі. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації. Щодо посилання на сторінку веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 4 та абзацу третього пункту 41 Постанови № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у разі оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (перелік визначений у частині першій статті 13 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон)) або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті розпорядника бюджетних коштів за посиланням - http://rosvita.rv.ua/dergavnizakypivli.html.
Номер:
f517a46b673f499eaeaa2a2b0432f851
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
07.10.2022 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Молочні продукти» (ДК 021:2015 (CPV) – 15550000-8 – Молочні продукти різні) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 07.03.2022 № 15/22 (далі – Договір) додатковою угодою від 30.06.2022 № 1 вносились зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару, а саме: кефіру на 7,8% та сметану на 9,99 % з 30.06.2022.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з наведеним, пропонуємо надати документи та інформацію, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни кефіру та сметани додатковою угодою від 30.06.2022 № 1 та обґрунтовують відсоток кожного такого збільшення у відповідності до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону та пункту 3.3 Договору.
До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
684667731b4345ac8a038e24a56024e3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 15:31
Опис:
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Щодо документального підтвердження об’єктивних обставин, які спричинили збільшення ціни товару повідомляємо наступне.
Учасник, ТОВ «Радивилівмолоко» 24.06.2022 року звернувся до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, а саме збільшення ціни за одиницю товару за Договором 15/22 від 07.03.2022 року в зв’язку зі стрімким зростанням ціни на даний вид товару на ринку. На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ТОВ «Радивилівмолоко» надав моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.06.2022 року.
В результаті розгляду звернення з Учасником ТОВ «Радивилівмолоко» було укладену додаткову угоду № 1 від 30.06.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Додаток: моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.06.2022 року
Номер:
4c6d31c9718f40beb691bce2ded0d16c
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
08.10.2022 19:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Молочні продукти» (ДК 021:2015 (CPV) – 15550000-8 – Молочні продукти різні) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, документів та інформації з наступних питань.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за індифікатором закупівлі UA-2022-01-31-010315-b визначено, що кількість товару за предметом закупівлі сметана становить 15 679 кг.
Аналогічно, відповідно до пункту 4.1 Розділу. 1 Загальні положення тендерної документації (далі – ТД) кількість товару сметана 21% жирності становить 15 679 кг.
Разом з тим, у формі тендерної пропозиції додаток 1 ТД, яку учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції та в технічних вимогах до предмету закупівлі додатку 2 ТД кількість товару сметана визначено 12 679 л.
Учасник ТОВ «Радивилівмолоко» у складі своєї тендерної пропозиції надав документи за № 3209 від 11.02.2022 (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), № 3855 від 22.02.2022 (файл «Остаточна пропозиція.pdf») та проєкт договору (файл «Проєкт договору.pdf»), відповідно до яких кількість товару сметана визначено 12 679 л.
Пропоную пояснити розбіжності в кількісних показниках предмету закупівлі, а саме товару сметана.
До пояснення можуть бути додані документи, що обґрунтовують кількісний показник предмета закупівлі, а саме сметани.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
19b0b4f9604d4c70a5f0293d5060f348
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 09:36
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Молочні продукти» (ДК 021:2015 (CPV) – 15550000-8 – Молочні продукти різні) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступних питань.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-31-010315-b визначено, що кількість товару за предметом закупівлі сметана 21% жирності становить 15 679 кг. Учасник ТОВ «Радивилівмолоко» у складі своєї тендерної пропозиції надав документи за № 3209 від 11.02.2022 (файл «Тендерна пропозиція.pdf»), № 3855 від 22.02.2022 (файл «Остаточна пропозиція.pdf») та проєкт договору (файл «Проєкт договору.pdf»), відповідно до яких кількість товару сметана визначено 12 679 л.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Кількість товару за предметом закупівлі сметана 21% жирності становить 15 679 кг.
Учасник ТОВ «Радивилівмолоко» подав тендерну пропозицію та проект договору, відповідно до яких кількість товару — сметана 21 % жирності визначено 12 679 л.
Середня вага одного літру сметани 21 % жирності становить 1,236 кг.
Отже, вага 12 679 літра сметани 21 % жирності становить 15 679 кг, що відповідає предмету закупівлі та вимогам тендерної документації.
Водночас, з метою здійснення заходів щодо усунення виявлених розбіжностей та недопущення порушення Закону України “Про публічні закупівлі” замовником прийнято рішення про припинення зобов’язань за договором.
Управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради повідомило Учасника про розірвання договору № 15/22 від 07.03.2022 року. Інформацію про розірвання договору буде розміщено в електронній системі після підписання угоди про розірвання договору.