-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. М. Старицького в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Завершена
2 582 030.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 910.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 910.15 UAH
Номер:
2af7c4f0d4604660ab409c0000903823
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 18:13 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
20.06.2022 № 20-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, доручення Держаудитслужби від 06.06.2022 №040800-12-819-22
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 20.06.2022 № 20-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1 UA-2022-01-31-006978-b, яку проводить ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу правильності розгляду тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог пункту 1 та 2 частини 1 ст. 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця.
В ході моніторингу встановлено порушення Замовником п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України (стаття 652 «Зміна або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин» Цивільного кодексу України), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 8 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі - Замовник) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників, своєчасність укладання договору та відповідність умов укладеного договору тендерній пропозиції переможця.
Відповідно до протоколу від 21.04.2022 визначено переможцем ФОП Мішта Артем Сергійович, тендерна пропозиція якого відповідала тендерній документації за процедурою UA-2022-01-31-006978-b.
Поряд з цим, тендерна пропозиція переможця не відповідала тендерній документації Замовника.
Пунктом 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасниками скан-копії додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.
Тендерна пропозиція ФОП Мішта Артем Сергійович не містить вищезазначеного додатку 1, в наявності довідка-пояснення від 16.02.2022 №30 щодо неподання додатку 1 внаслідок відсутності найманих працівників за останній звітний період.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідала пункту 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Пунктами 1.2.1 та 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання учасниками:
- інформаційної довідки про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації (вказати ПІБ, посади, досвід роботи);
- скан-копії повідомлень про прийняття на роботу працівників;
- скан-копії наказів про призначення на посади відповідних працівників;
- для підтвердження кваліфікації водіїв учасником додатково надається сканкопія посвідчень водіїв категорії С.
Тендерна пропозиція ФОП Мішта Артем Сергійович містить повідомлення про прийняття працівника на работу за позицією 9 «Бордіян Василь Васильович», скан-копію наказу про прийняття на роботу від 14.02.2022 №9 Бордяна Василя Васильовича, довідку про наявність працівників від 16.02.2022 №31 за позицією 31 «водій вантажного автомобіля Бордян Василь Васильович», сканкопію посвідчення водія категорії С Бордяна Василя Васильовича.
Вищезазначені 4 документа містять невідповідності стосовно прізвища працівника Бордіян/Бордян.
Поряд з цим, відповідно до вимог п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону замовник оприлюднює вимогу про усунення невідповідностей, яка повинна містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
В порушення вимог п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником не оприлюднена вимога про усунення невідповідностей, що призвело до не відповідності тендерної пропозиції переможця пунктам 1.2.1. та 1.2.2 Додатку 3 тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі пункту 1 частини 1 ст. 31 Закону як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Таким чином, в ході моніторингу встановлено порушення Замовником п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей.
Пунктом 1.1.1 Додатку 3 тендерної документації поставлено вимогу щодо наявності відповідної техніки та обладнання з наступними характеристиками:
- автомобіль бортовий, вантажопідйомністю від 5 т – не менше одного;
- автомобіль-самоскид, вантажопідйомністю від 10 т – не менше одного.
В складі тендерної пропозиції переможця зазначено про наявність автомобіля бортового, вантажопідйомність від 5 тонн марки СБМ модель МДКЗ 14-06 та вантажного самоскиду марки МАЗ модель 5550СЗ.
Пунктом 2.11 Додатку 3 тендерної документації передбачено надання розрахунку вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання робіт.
В складі тендерної пропозиції переможця в наявності розрахункова вартість експлуатації автомобілів бортових, вантажопідйомність 5 т (файл «Розрахункова вартість експлуатації 1 маш-год.pdf»), проте відсутня розрахункова вартість експлуатації автомобіля-самоскида, вантажопідйомністю від 10 т.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця не відповідала пункту 2.11 Додатку 3 тендерної документації та повинна була бути відхилена на підставі пункту 2 частини 1 ст. 31 Закону як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
RISK-2-4-1 «Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників під час закупівлі товарів або послуг, крім переможця» в ході моніторингу підтверджено, Замовником відхилено найнижчу цінову пропозицію на суму 1820,37 тис. грн, та не відхилено тендерну пропозицію переможця на суму 2 462,37 тис. грн, різниця склала 642,00 тис. гривень.
Період усунення порушень:
13.07.2022 11:36 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2022 11:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовником прийнято рішення стосовно оскарження висновку органу державного фінансового контролю у судовому порядку
Дата публікації:
26.07.2022 16:59
Дата відкриття провадження:
03.08.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
600/2675/22-а
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]