-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
М'ясо (філе куряче, тушка куряча, яловичина без кісток)
Завершена
332 400.00
UAH з ПДВ
Номер:
974c62a9cb794b30872d5fc1cf254ecc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 12:42 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
24 UA-2022-01-31-001451-a 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: __19__ грудня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Теплодарського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Веселка» Теплодарської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол переговорів від 31.01.2022 № П/П-15, декларації виробника опубліковані 31.01.2022 в електронній системі закупівель № б/н, протокол випробувань від 24.01.2022 № 240-Д, повідомлення про намір укласти договір № б/н, опубліковане 31.01.2022 в електронній системі закупівель, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 31.01.2022 в електронній системі закупівель, договір від 11.02.2022 № 51 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 12.12.2022 № 1, звіт про виконання договору про закупівлю опублікований 12.12.2022, пояснення отримані 14.12.2022 через електронну систему закупівель.
Зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону з підстави: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання надав 14.12.2022 інформацію, що не обґрунтовує рішення Замовника. Також в пояснені зазначено, що за результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено Договір. Оплати за цим Договором не було. Постачання товару не було. Керуючись статтею 651 Цивільного Кодексу України та у зв'язку з відсутністю харчування дітей у закладах дошкільної освіти, Замовник та постачальний керуючись пунктом 9.1 Договору про закупівлю дійшли до згоди розірвати Договір.
Проте на порушення пункту 8 частини 6 статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Разом з тим Замовником в електронній системі закупівель 12.12.2022 опубліковано додаткову угоду від 12.12.2022 № 1 до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, в якому вказано, що у зв'язку з відсутністю харчування дітей у закладах дошкільної освіти, Замовник та постачальник дійшли згоди розірвати Договір за згодою сторін. Сума оплати за договором 0 грн.
Період усунення порушень:
19.12.2022 12:16 - 03.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
19.12.2022 12:16
Запити/Пояснення
Номер:
b779096e4909461ba932076ac52a9ddc
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.12.2022 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51. Відповідно до пункту 11.1 розділу XI Договору він набирає чинності з дня підписання сторонами та діє до 31.12.2022, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань за переданий товар – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 3.2 розділу III Договору його сума складає 332 400,00 гривень.
Надайте інформацію щодо стану виконання умов Договору в тому числі документи, що підтверджують отримання Замовником товару, та платіжні документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Номер:
435608d3440e4de5967233d0df74d966
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
14.12.2022 16:02
Опис:
Доброго дня!
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі визначено згідно Кошториса (Затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 28.01.2002 №57 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 грудня 2015 року №1118) на 2022 рік Теплодарського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 "Веселка" ТМР Одеського району Одеської області та річного плану.
2. У зв'язку з відміною двох процедур відкритих торгів по предмету закупівлі М'ясо (філе куряче, тушка куряча, яловичина без кісток) код ДК 021:2015: 15110000-2 - М'ясо (фдентифікатори закупівель - UA-2021-12-22-019158-c від 22.12.2021р. та UA-202201-10-000515-b від 10.01.2022р. через відсутність поданих пропозицій, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" було проведено переговорну процедуру (скорочену).
3. За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Гаврилівка» було укладено договір від 11.02.2022 № 51.
Оплати за цим Договором не було. Постачання товару не було. Керуючись ст.651 Цивільного Кодексу України та у зв'язку з відсутністю харчування дітей у закладах дошкільної освіти, замовник та постачальний керуючись п.9.1 Договору про закупівлю дійшли до згоди розірвати Договір №51 від 11.02.2022р.