-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Робочі станції та моноблоки
Завершена
1 518 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 590.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 590.00 UAH
Номер:
5c7761742ec941d6ab6923df54a0c9e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-16-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.11.2022 00:00
Період моніторингу:
16.11.2022 11:31 - 08.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2022 № 41-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
16.11.2022 № 41-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-31-002714-c, 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання відповіді на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповіді на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2022 (далі – тендерна документація); роз'яснення до процедури; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» (далі – ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА»); протокол від 22.02.2022 №24; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення, отримане 01 грудня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель; протокол від 11.03.2022 № 28 щодо продовження терміну укладання договору у зв’язку з введенням воєнного часу; договір від 05.04.2022 №52.
Період усунення порушень:
05.12.2022 11:28 - 09.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.12.2022 11:28
Запити/Пояснення
Номер:
64d966df46f9437297ec3fe33e3c8485
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.11.2022 13:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-31-002714-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2022-01-31-002714-с відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
5b3f218c7bfe4050976330c0a1a44c97
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
01.12.2022 16:14
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості: сучасне програмне забезпечення вимагає оновлення парку застарілої комп’ютерної техніки виконкому. Виконано моніторинг ринкових цін на комп’ютерну техніку різних виробників з необхідними технічними характеристиками.
Посилання на обґрунтування - https://www.krmisto.gov.ua/ua/tenders/manage/foundation/view/id/928.html, проте, у зв’язку з воєнним станом та заходами з попередження доступу ворога до інформації про місто та розташованих у ньому інфраструктурних, цивільних та інших об’єктів, тимчасово обмежений доступ до сайту «Криворізький ресурсний центр». Таким чином, перевірити оприлюднення інформації про обґрунтування технічних характеристик та очікуваної вартості предмету закупівлі під час дії воєнного стану - неможливо. Робота сайту відновиться після завершення воєнного стану