• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини для транспортних засобів

Завершена

4 240 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 200.00 UAH
Номер: 46f2838fd9e044538f8c6e161a6b5f5d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-25-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.05.2022 17:33 - 17.06.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.05.2022 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.05.2022 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2022-01-31-002283-c 31.01.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 33338361) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено розбіжності в частині визначення строку укладання договору. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922). розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "МІСЬКЗЕЛЕНБУД" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі Колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.05.2022 №4201, від 18.05.2022 №4631, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 17.02.2022, договір про закупівлю від 23.05.2022 №23/05/2022-1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Моніторингом встановлено розбіжності при складанні Замовником тендерної документації. Так, у Додатку 2 Форма тендерної пропозиції до тендерної документації визначено, що якщо учасника буде визначено переможцем даної процедури закупівлі, то він зобов'язується укласти договір про закупівлю із замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури. Зазначене не відповідає пункту 2 розділу VІ тендерної документації, де визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Період усунення порушень: 17.06.2022 11:12 - 06.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.06.2022 11:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами моніторингу процедури закупівлі №UA-2022-01-31-002283-c (ID моніторингу UA-M-2022-05-25-000012), Східним офісом Державної аудиторської служби України було складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-31-002283-c (далі – висновок), який оприлюднено в електронній системі закупівель 17.06.2022р. У вказаному висновку було зазначено про виявлені порушення, а саме: за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено розбіжності в частині визначення строку укладання договору, та зобов’язано Замовника здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Ознайомившись зі змістом висновку, керуючись положеннями чинного законодавства України, Комунальне підприємство «Міськзеленбуд» Дніпровської міської ради (далі – КП «Міськзеленбуд» та/або підприємство та/або Замовник) повідомляє наступне. При складанні тендерної документації Замовник керувався положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема під час формулювання положень Додатку №2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу VІ тендерної документації «Строк укладання договору» Замовник керувався положеннями частин 5 та 6 статті 33 Закону. На думку Замовника, при формулюванні Додатку №2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» та пункту 2 розділу VІ тендерної документації «Строк укладання договору», не було порушено положень частин 5 та 6 статті 33 Закону, оскільки пункт 2 розділу VІ тендерної документації «Строк укладання договору» повністю дублює положення частин 5 та 6 статті 33 Закону, а формулювання Додатку №2 до тендерної документації «Форма тендерної пропозиції» в частині строку укладання договору є менш конкретизованими, при цьому ці формулювання не суперечать положенням частин 5 та 6 статті 33 Закону. При цьому, враховуючи зауваження викладені у висновку, Замовником було проведено роз’яснювальну роботу з особою, відповідальною за проведення даної процедури закупівлі, щодо необхідності більш чіткого формулювання положень тендерної документації у відповідності з вимогами чинного законодавства, з метою уникнення розбіжностей під час тлумачення положень тендерної документації та недопущення в майбутньому розбіжностей, про які зазначено у висновку.
Дата публікації звіту: 22.06.2022 16:12