-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування для учнів Радчанського ліцею
Завершена
365 025.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 825.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 825.13 UAH
Номер:
b71b1808da8f4f308e1fcf8aa4462963
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-08-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2022 00:00
Період моніторингу:
08.08.2022 11:13 - 30.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2022 №42-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.08.2022 №42-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-01-31-004589-b 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Цюцяк Інни Володимирівни встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 03.03.2022 №4 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України, а також, здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік РАДЧАНСЬКОГО ЛІЦЕЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 31.01.2022 (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Цюцяк Інна Володимирівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2022 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 18 лютого 2022, договір від 03.03.2022 року №4.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у ТД Замовника не зазначено відомості про посаду посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
У пункті 3 Додатку 3 до ТД «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником зазначено, що на підтвердження наданої(-их) копії(-й) договору (договорів) учасник надає позитивний (позитивні) відгук (відгуки) (або рекомендаційний лист (рекомендовані листи), тощо) від замовника згідно аналогічного договору щодо виконання учасником умов такого договору.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Цюцяк Інна Володимирівна надано довідку про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 07.02.2022 №43 в якій зазначено, що на підтвердження досвіду у наданні послуг з організації гарячого харчування учнів (дітей) замовником, якому здійснювалось надання аналогічних послуг, був відділ освіти Тисменицької районної державної адміністрації згідно договору про закупівлю послуг з організації гарячого харчування учнів від 23.01.2020 №26.
Крім того, учасником надано позитивний відгук від 15.01.2021 №20/01 виданий адміністрацією Радчанського ліцею Івано-Франківської міської ради, однак, договір про досвід виконання послуг з організації гарячого харчування в Радчанському ліцеї Івано-Франківської міської ради не надано.
Поряд з цим, позитивного листа-відгуку про виконання договору від 23.01.2020 №26 відділом освіти Тисменицької районної державної адміністрації учасником не надано.
Таким чином, учасником ФОП Цюцяк Інною Володимирівною не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Цюцяк Інни Володимирівни, як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Період усунення порушень:
24.08.2022 13:58 - 08.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.08.2022 13:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Доброго дня. Надсилаю відповідь на Ваш висновок моніторингу
Дата публікації звіту:
07.09.2022 14:40