-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».
Виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20».
Завершена
9 013 539.41
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 90 135.39 UAH
мін. крок: 1% або 90 135.39 UAH
Номер:
08348e8088164ba288110e72dcfb3db2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 15:35 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2022-01-31-003873-b 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до договору та їх оприлюднення встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2022-01-31-004767-b) комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об’єднанння захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 31 січня 2022 року №2/2 із змінами), тендерну пропозицію Державного підприємства Державний інститут проектування міст «Містопроект», протокол щодо прийняття уповноваженою особою від 24 лютого 2022 року №2/6, повідомлення про намір укласти договір від 24 лютого 2022 року, договір від 17 березня 2022 року №ПД/1871-13/11-22, додаткова угода від 21 листопада 2022 року №1, звіт про виконання договору про закупівлю та пояснення від 21 листопада 2022 року та від 24 листопада 2022 року, отримані від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовником у тендерній документації встановлено вимоги щодо надання учасниками у складі пропозицій:
- гарантійного листа про відсутність претензій до Замовника, у разі неповернення Замовником забезпечення тендерної пропозиції (пункт 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- наказу про призначення головного інженера проекту або головного архітектора проекту (підпункт 5.2.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- листа-згоди щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації (підпункт 5.5.7 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації).
При цьому, учасником Державним підприємством Державний інститут проектування міст «Містопроект», якого визначено переможцем торгів, у складі тендерної пропозиції зазначених документів не надано, чим порушено вимоги пункту 3, підпунктів 5.2.5 та 5.5.7 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до абзаців 2 та 3 пункту 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Однак, на порушення вимог абзаців 2 та 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника Державного підприємства Державний інститут проектування міст «Містопроект», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та встановленим абзацом 1 частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а уклав з ним договір від 17 березня 2022 року №ПД/1871-13/11-22 загальною вартістю 5699000,00 грн.
Окрім того, встановлено, що на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору від 17 березня 2022 року №ПД/1871-13/11-22 згідно додаткової угоди від 21 листопада 2022 року №1 повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
02.12.2022 10:26 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 10:26
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою недопущення встановлених порушень у подальшому зараз на підприємстві розробляєтья документація для підключення адміністрації закладу до генератора, адже станом на сьогодні у випадку відключення електроенергії тільки критичні приміщення підключаються до генератора. Окрім того, на виконання висновку за результатами моніторингу закупівлі, згідно Положення про преміювання, умов Колективного договору, Наказу про преміювання, уповноважена особа була притягнута до відповідальності та буде позбавлена щомісячної премії по результатах роботи. Крім того, Уповноважена особа планує відвідати наступні онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати порушень та проводити всі закупівлі виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
05.12.2022 09:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом укладання додаткової угоди від 21.11.2022 №1 про розірвання договору від 17.03.2022 №ПД/1871-13/11-22
Дата публікації:
06.12.2022 09:55
Запити/Пояснення
Номер:
b3578948268b4e6ba3ff8297db0e9416
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2022 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-31-003873-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином замовником при укладанні договору від 17 березня 2022 року №ПД/1871-13/11-22 виконані вимоги частини 6 статті 33 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fd60652ffe3144c19acc5ced0895d830
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.11.2022 16:28
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. - обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» було здійснено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, яким затверджено «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». - технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено на підставі Технічного завдання, затвердженого генеральним директором КП « Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради та погодженого начальником управління охорони здоров’я Волинської обласної державної адміністрації.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Ми як Замовники торгів відповідно до чинного законодавства України проводимо закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у якому чітко прописані права та обов'язки Замовників та Учасників торгів. Дані вимоги ніяким чином не описані у вищезазначеному Законі та не є обов'язковими до виконання, адже саме Закон України «Про публічні закупівлі» є базовим для здійснення закупівель. Також слід зауважити, що Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. У пункті 4 та пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким рекомендовано здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник може додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються на КП «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів, отриманих від господарської діяльності підприємства, а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – не є обов’язковим. Також варто зауважити, що відповідно до ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об'єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради на офіційному сайті установи була оприлюднена інформація щодо закупівлі, проте у зв’язку з проведенням технічних робіт на сайті, введенням правового стану воєнного режиму в Україні та закриттям багатьох реєстрів, дана інформація була видалена з сайту.
3. Замовник під час проведення закупівлі керувався зокрема вимогами Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи введення в дію правового режиму воєнного стану, дію свята 8 березня (на той момент святкові дні не були відмінені), часті повітряні тривоги, які зміщували режим роботи, порушену логістику (поштові відділення не працювали), договір було укладено 17 березня 2022 року. Додатково повідомляємо, що замовником було надіслано лист до Виконавця з проханням призупинити умови договору.
Номер:
aa29d2a3642c4dbdb5eea7d71c5bf527
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2022 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-31-003873-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником Державним підприємством державний інститут проектування міст "Містопроект" м.Львів, якого обрано переможцем, виконано умови тендерної документації щодо надання:
- гарантійного листа про відсутність претензій до замовника, у разі неповернення замовником забезпечення тендерної пропозиції (пункт 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- наказу про призначення головного інженера проекту або головного архітектора проекту (підпункт 5.2.5 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- листа-згоди щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації (підпункт 5.5.7 пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
00e1092452de4dea9b03ad3533669df1
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.11.2022 10:53
Опис:
Замовник під час скдадання тендерної документації та проведення закупівлі користувався Законом України "Про публічні закупівлі" та іншими законодавчими актами. П.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено "В тендерних пропозиціях допускаються формальні (несуттєві) помилки.
Замовник залишає за собою право віднесення допущених учасниками в своїх тендерних пропозиціях помилок до формальних (несуттєвих) помилок, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону.
Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції." Окрім того, під час розгляду тендерної документації максимально дотримувався принцип економії, ефективності та пропорційності.
Номер:
6b24b3af73c44282985cbd7a897ab2b6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2022 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації «Нове будівництво комплексу будівель та споруд КП «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» за адресою: 43008, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Загородня, 20» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-31-003873-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об’єднанння захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю товарів згідно додаткової угоди від 21 листопада 2022 року №1?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c1f5b2932b744690a0cbb9671ead4338
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.11.2022 13:10
Опис:
Комунальним підприємством «Волинське обласне територіальне медичне об’єднанння захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю товарів згідно додаткової угоди від 21 листопада 2022 року №1 з підстав: неможливості фукнкціоналу майданчику (змінено функціонал, тепер ця угода додається не через додання угоди, а як звіт про виконання договору), з майданчиком в телефонному режимі узгоджувалося саме це питання. Окрім того, додатково повідомляємо, що на підприємстві періодично відсутнє електропостачання, зв'язок та інтернет мережа, не працюють бібліотеки цифрових підписів. Уповноваженою особою не можливо дотримуватися всіх вимог законодавства у зв'язку з форс-мажорними обставинами, зокрема правовим станом воєнного режиму. З метою недопущення можливих порушень в сфері публічних закупівель в подальшому та дотримання законодавства, а також враховуючи що договір не виконувався, адже програма Великого будівництва призупенена, договір розірвано.