-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги по забезпеченню функціонування орендованого нерухомого майна
Завершена
673 107.12
UAH з ПДВ
Номер:
4b5c81e9b2aa4d49b404160a213c6551
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-29-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.09.2022 00:00
Період моніторингу:
29.09.2022 22:38 - 21.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.09.2022 №226
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.09.2022 № 226
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
91. UA-2022-01-31-000938-a 31.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 31.01.2022, договір про закупівлю послуг від 22.02.2022 №7 (далі – Договір), укладений між Замовником та Комунальним підприємством по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (далі – Учасник);Додаткова угода від 18.04.2022 №1 та Додаткова угода від 11.10.2022 № 2 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 05.10.2022.
Період усунення порушень:
14.10.2022 18:25 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 18:25
Запити/Пояснення
Номер:
afb2f68b48664c42aa67398750512bad
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.09.2022 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги по забезпеченню функціонування орендованого нерухомого майна» (за :ДК 021:2015:70330000- 3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за UA-2022-01-31-000938-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі а також експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов для її застосування.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1c2dac3ca128472384540e53bf8dee33
Назва:
Відповідь на запит від 30.09.2022
Дата опублікування:
05.10.2022 16:28
Опис:
Надаємо підтвердні документи та обгрунтування переговорної процедури закупівлі (документи у завантаженому файлі).
Посилання на веб-сторінку http://xn--f1aqiv.xn--j1amh/images/stories/2022/01.02.2022%20obg%20o.pdf, http://xn--f1aqiv.xn--j1amh/images/stories/2022/01.02.2022%20o.pdf