• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з розподілу природного газу

Завершена

283 200.00 UAH з ПДВ
Номер: dda30782aafc45489ab8386f801a0401
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-10-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 10.02.2022 16:41 - 04.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 09.02.2022 № 82 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Витяг з Додатку до наказу від 09.02.2022 № 82 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 Олексієво-Дружківська спеціальна школа № 13 Донецької обласної ради UA-2022-01-31-001101-c 31.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 62) 953-07-42, trubachova.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема вжити заходи передбачені частиною восьмою статті 40 Закону шляхом відміни переговорної процедури закупівлі, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2022 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції Закону від 19.09.2019 №114-ІХ (зі змінами) (далі – Закон), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) Олексієво-Дружківської спеціальної школи №13 Донецької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол переговорів від 31.01.2022 №7, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури). За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено наступне: Відповідно до частини 5 статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. Відповідно до пункту 7 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті. В повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), яке оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 31.01.2022, зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: «Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом». Також, в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) Замовником зазначено наступне обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «Процедура відкритих торгів двічі не відбулася, через відсутність тендерних пропозицій». Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), яке оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 31.01.2022, не містить експертних, нормативних, технічних та інших документів, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону чим порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури встановлено наступне: Відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до частини другої статті 13 Закону як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Проте, внаслідок не зазначення в повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури), яке оприлюднено Замовником в електронній системі закупівель 31.01.2022, експертних, нормативних, технічних та інших документів, Замовником не підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі чим порушено вимоги пункту 1 частини другої статті 40 Закону. Відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється Замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2022 14:17 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2022 14:17

Запити/Пояснення