• Переговорна процедура
  • Однолотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Розподіл електричної енергії

Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання електроенергії відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 №922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі»

Торги відмінено

1 070 198.57 UAH з ПДВ
Номер: f8767fe8e6c44ba2ba7a946dc180e165
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-03-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 03.02.2022 16:50 - 25.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.02.2022 №45 Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 03.02.2022 №45 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2022-01-31-000602-a 31.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, pompazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі -порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розміщення та оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2022-01-31-000618-a) на 2022 рік Державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» (далі – Замовник), протокольне рішення уповноваженої особи від 28 січня 2022 року №8, протокольне рішення уповноваженої особи від 31 січня 2022 року №10, повідомлення про намір укласти договір від 31 січня 2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2022 року №16 та пояснення від 07 лютого 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) та Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/44131663/info) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів). За результатами моніторингу установлено, що зазначена переговорна процедура застосована відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону з підстави: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутнє обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником 11 лютого 2022 року (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11 лютого 2022 року №16) процедуру закупівлі відмінено.
Період усунення порушень: 14.02.2022 15:39 - 01.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.02.2022 15:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом скасування переговорної процедури
Дата публікації звіту: 14.02.2022 15:49

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовником усунуто порушення, шляхом відміни переговорної процедури закупівлі.
Дата публікації: 14.02.2022 15:54

Запити/Пояснення