-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях м. Верхньодніпровськ
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Номер:
85ffd7bddb874308a2eea9a9d6e29bbe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 13:26 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.06.2022
№ 11-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.06.2022 № 11-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
17. UA-2022-01-31-000731-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАВТОБУД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація
Відділу капітального будівництва Верхньодніпровської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця ТОВ «УКРАВТОБУД», протокол уповноваженої особи від 18.02.2022 року № 8, повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2022 року, договір про закупівлю від 09.03.2022 року № 02 та пояснення Замовника, що надане через електронну систему закупівель від 04.07.2022 року, звіт про виконання договору від 04.07.2022 року.
За результатами моніторингу розміщення інформації про закупівлю у відповідності до вимог законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі - Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, тендерну документацію, договір тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис посадової особи Замовника Задьори Лариси Миколаївни (тип носія особистого ключа – незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна пропозиція учасника - переможця ТОВ «УКРАВТОБУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до вимог підпункту 3.1 пункту 3 Додатку 1 тендерної документації встановлено умову, що для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за встановленою формою з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Разом з тим, підпунктом 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати, зокрема, сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо актів виконаних робіт/надання послуг по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт/надання послуг із зазначенням номеру та суми кожного акту).
На виконання вищевказаних вимог учасник ТОВ «УКРАВТОБУД» надав довідку від 14.02.2022 року № 29, в якій зазначено інформацію про аналогічний договір від 01.04.2020 року № 457-20, укладений з Департаментом житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради.
Також, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАВТОБУД» надано довідку від 14.02.2022 року № 30 із переліком актів виконаних робіт до договору від 01.04.2020 року № 457-20, в якій зазначено, що сума акту виконаних робіт № 203 становить 447 071,08 грн., однак, згідно наданої учасником копії акту виконаних робіт № 203 сума складає 447 070,70 грн., чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що в порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАВТОБУД», як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
В той же час, відповідно інформації відображеної в електронній системі закупівель, додатковою угодою від 04.07.2022 року № 1 Замовником розірвано договір про закупівлю від 09.03.2022 року № 02, оплата по якому згідно звіту про виконання договору не здійснювалась.
Період усунення порушень:
13.07.2022 22:34 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.07.2022 22:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунення порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, з питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель , а саме:
В наступних закупівлях використовується кваліфікований електронний підпис Державної казначейської служби України, серійний номер кваліфікованого сертифіката відкритого ключа 09d976 - Задьора Лариса ( Відділ капітального будівництва).
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРАВТОБУД» встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Товариством з обмеженою відповідальністю "УКРАВТОБУД" було надане пояснення від 17.02.22 р. №45 (додається ), щодо допущеної технічної помилки у Довідці № 30 від 14.02.2022 р. Дане пояснення не було завантажене до системи zakupki.prom в період кваліфікації.
Враховуючи, що додатковою угодою від 04.07.2022 року № 1 Замовником розірвано договір про закупівлю від 09.03.2022 №02, по якому не проводилась оплата , не має можливості провести будь-які зміни.
Дата публікації звіту:
14.07.2022 10:33
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
04.08.2022 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
50db47447d154567b51395ded2e297be
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.06.2022 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях м. Верхньодніпровськ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-31-000731-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9d500e09ebcf4e9d9b3652aec138e593
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі: "Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях м. Верхньодніпровськ за ДК 021:2015- код 45233142-6 - Ремонт доріг, визначено згідно з ДБН А.2.2-3-2014 за номером UA-2022-01-31-000731-b
Дата опублікування:
04.07.2022 14:29
Опис:
Відділ капітального будівництва Верхньодніпровської міської ради надає пояснення щодо моніторингу закупівлі : "Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях м. Верхньодніпровськ за ДК 021:2015- код 45233142-6 - Ремонт доріг, визначено згідно з ДБН А.2.2-3-2014 за номером UA-2022-01-31-000731-b" та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Для проведення поточного ремонту дорожнього покриття ( КПККВКМБ 1517461), Рішенням сесії Верхньодніпровської міської ради № 621-13/IX від 09.12.2021 року " Про бюджет Верхньодніпровської міської територіальної громади на 2022 рік", були передбачені видатки в сумі 8596,7 тис. грн.,в тому числі на поточний ремонт на прибудинкових територіях 1200,0 тис. грн. (Рішення додається).
Визначення потреб у послугах проведено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника ( Акт обстеження додається). Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" Визначення очікуваної вартості проводилась згідно отриманих цінових пропозицій ( Додаються).
У відділі капітального будівництва власний веб-сайт відсутній. Інформація про розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на офіційному веб- сайті головного розпоряника за посиланням https:vdn.otg.dp.gov.ua. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі ( відкриті торги) на веб - сайті не висвітлювались. При необхідності можуть бути висвітлені.
Номер:
79d1740d9f19438a896e65b33968000b
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі "Поточний ремонт дорожнього покриття на прибудинкових територіях" за номером UA -2022-01-31-000731-b
Дата опублікування:
07.07.2022 16:00
Опис:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі оприлюднено на веб- сайті Верхньодніпровської міської територіальної громади : vdn.otg.dp.gov.ua/ua/gromada/zakupivli?v=62c6cd1993a61