• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вимикач-роз'єднувач, автоматичний вимикач, ящик ЯРВ, ящик ЯРП, ЯРШ, індикатор, мультиметр, контакти (губка), тримач запобіжника, запобіжник, плавка вставка запобіжника, коробка розподільча, вимикач, шина алюмінієва, коробка відгалужувальна, коробка монтажна пластикова, корпус пласт. ЩРН-П, ШМР, щит Лоза, детектор прихованих конструкцій та кабелів

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.

Завершена

1 883 317.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 416.59 UAH
Номер: 2427eef679554a7ebb3e3b2d7fc21eae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-20-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 20.09.2022 16:05 - 12.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.09.2022 № 280 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.09.2022 № 280. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-29-000721-b, 29.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено. Водночас, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації, документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житлово-комунальний сервіс «Хмельницький» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-28-003370-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, реєстр тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛІДЕР 77», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.02.2022 №2/3121, повідомлення про намір укласти договір, опубліковані переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону, договір від 04.03.2022 №17/22. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому, за вимогою частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу 21.09.2022 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Однак, станом на час завершення моніторингу (28.09.2022) Замовником не надано пояснення (інформації, документів) через електронну систему закупівель на запит органу державного фінансового контролю, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 28.09.2022 15:45 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.09.2022 15:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо Вам, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики визначались на підставі інформації, яка отримувалась від виробничих підрозділів підприємства. Така інформація формувалась із врахуванням аналізу потреб минулих років та враховуючи специфіку роботи підприємства. Специфіка роботи підприємства обумовлюється тривалою відсутність капітального ремонту будинків, що змушує підприємство, при наданні послуг з утримання будинків, здійснювати ліквідацію наслідків аварійних випадків та термінове усунення доаварійних умов. Значну частину будинків, які перебувають на обслуговуванні підприємства, було введено в експлуатацію до 1917 року. Таким чином, підприємство вимушено обслуговувати будинки ветхого та аварійного фонду, на мережах яких трапляються аварійні ситуації, ліквідація яких є основною діяльністю підприємства. Враховуючи зазначене та різноманітність багатоквартирних будинків, неможливо спланувати точну та навіть приблизну кількість, запланованих до використання протягом тижня (місяця, року), одиниць відповідного предмету закупівлі. При плануванні видатків за визначеним предметом закупівлі, першочергово виходили із потенційно можливого переліку та кількості товарів, оскільки у противному випадку може скластись обставина, коли через нестачу протягом дії договору однієї чи кількох позиції товару, будемо вимушені проводити повторну процедуру закупівлі. Повторна процедура закупівлі не є вірним рішенням, оскільки потребую певного часу для її проведення, а ліквідація аварійної ситуації потребую негайного вирішення. Саме з огляду на такі обставини, підприємством приймалось рішення при визначенні предмету закупівлі, а саме його кількісної характеристики. Звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені обставини були зазначені у відповідні тендерній документації п. 4.3. розділу 1 та п. 2 розділу 5. При визначені очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат враховувались аналіз цін на ринку, умови для учасників/постачальників, які визначені тендерною документацією та положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275. Щодо рекомендацій Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710. Пунктом 4 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710, РЕКОМЕНДОВАНО органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Окрім того, ця Постанова визначає ефективне використання ДЕРЖАВНИХ коштів. На теперішній час, КП «ЖКС «Хмельницький» проведено процедуру відкритих торгів із зазначенням коштів фінансування – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатково зазначаємо про наявність висновків про результати моніторингу за аналогічними підставами в аналогічних випадках, а саме висновку про результати моніторингу від 07.09.2021 р. № UA-M-2021-08-13-000056 (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-02-000041-a) та висновку про результати моніторингу від 12.01.2022 р. № UA-M-2022-01-12-000048 (посилання на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-12-09-021337-c). Дякуємо Вам за розуміння та інформуємо про вжиття відповідних заходів щодо недопущення в подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону щодо ненадання інформації, документів у випадках, передбачених Законом, зокрема шляхом усунення технічних складнощів, що забезпечать в подальшому недопущення відповідних порушень та проведення відповідної роз’яснювальної роботи щодо недопущення у подальшому порушення вищезазначених вимог.
Дата публікації звіту: 05.10.2022 20:48

Запити/Пояснення