-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
CPV ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі)
Завершена
1 403 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 015.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 015.00 UAH
Номер:
747f87d9ae8640dd8cf0161b2184ab21
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-28-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2022 00:00
Період моніторингу:
28.09.2022 16:08 - 20.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2022 № 41
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 28.09.2022 № 41
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2022-01-28-012915-b 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення пункту 14, 19 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Конотопської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 28.01.2022 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну
пропозицію Фізичної особи-підприємця Яременко Василь Денисович (далі – ФОП Яременко Василь Денисович), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2022 № 31, звіт з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань від 15.02.2022, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.02.2022, договір від 04.03.2022 № 64, укладений між Замовником та ФОП Яременко Василь Денисович (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04.03.2022, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.10.2022.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону, а саме:
- в порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону;
- у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника міститься посилання на нормативний акт, який втратив чинність 01 вересня 2021 року, а саме на Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22 листопада 2004 № 1591, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
13.10.2022 12:31 - 28.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2022 12:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На висновок моніторингу в закупівлі CPV ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі) ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-28-012915-b повідомляємо, що всі зауваження прийнято до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
19.10.2022 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
cfcece3baba447d5a8a493cf1b6a20bb
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.10.2022 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів по закупівлі «CPV ДК 021:2015:03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (апельсини, банани, лимони, мандарини, яблука свіжі)», очікуваною вартістю 1 403 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-012915-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
de38ccbe65be445fb5b20d6212a145aa
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
07.10.2022 13:19
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетних призначень: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до рішення сесії Конотопської міської ради 8 скликання 16 сесія від 16.12.2022 року «Про бюджет Конотопської міської територіальної громади на 2022 рік» по КПКВК 0611010 та КПКВК 0611021.
Очікувана вартість:
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу цін на аналогічні продукти харчування.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено потребою підпорядкованих закладів освіти та середньою ціною. Розрахунок здійснено з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами).
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням нормативних документів у сфері стандартизації.
Посилання на сайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)):
https://www.osvita-konotop.gov.ua/category/bukhgalteriya/obgruntuvannya-xarchuvannya