-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)
Послугу надавати згідно вимог чинного законодавства, умов договору про закупівлю та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Завершена
3 964 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 820.00 UAH
Номер:
3977e419b4c9478fb5229c5100f91bf4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-28-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2022 00:00
Період моніторингу:
28.09.2022 13:15 - 20.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.09.2022 №61-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.09.2022 №61-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-01-28-006328-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункт 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пунктів 1 частини першої статті 31 Закону в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором про надання послуги з прибирання та підмітання Жмеренської міської територіальної громади від 01.03.2022 №49 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 17 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО», протокол від 18.02.2022 №6, повідомлення про намір укласти договір, договір від 01.03.2022 №49 (далі – Договір).
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в ТД відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону зазначено інформацію про опис формальних помилок проте не зазначено інформацію про приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій чим порушено вимоги встановлені пунктом 19 частини другої статті 22 Закону.
Встановлено, що Замовник в додатку №3 «Технічне Завдання» ТД вимагає від учасників В випадку опадів у вигляді снігу, надати розрахунок вартості виконання наступних видів робіт:
• очищення від снігу, який щойно випав, товщиною до 2 см;
• згрібання снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2 см у вали або купи;
• очищення територій від ущільненого снігу;
• очищення територій від намерзлого льоду товщиною до 2 см;
• очищення намерзлого льоду товщиною більше 2 см:
• механізоване очищення територій від снігу;
• посипання територій протиожеледною сумішшю;
• перевезення протиожеледної суміші.
Учасником ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» в складі своєї тендерної пропозиції вищезазначені розрахунки не надано.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Встановлено, що Замовник в додатку 2 до ТД вимагає довідку за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми.
Також встановлено, що Замовником в додатку 2 до ТД на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання договору згідно предмету закупівлі, документально підтвердити в складі тендерної пропозиції наступними сканованими копіями документів:
- на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії договорів оренди/ надання послуг, тощо та щодо автотранспортних засобів скан-копії свідоцтва про державну реєстрацію/технічного паспорту;
- на підтвердження наявності власного обладнання/механізмів учасники надають бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи та бухгалтера/виконавця), а щодо автотранспортних засобів учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію/технічного паспорту.
Учасником ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» на виконання вищезазначених вимог в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.02.2922 №046 та підтверджуючі документи не в повному обсязі відповідно до довідки, а саме:
- не надано бухгалтерські довідки про знаходження на балансі/обліку власного обладнання/механізмів що зазначені в довідці;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автомобіль КАМАЗ – 5511» орендованого у ФОП Кушер В.В.;
- не надано документів, що підтверджують факт наявності (скан-копія договору оренди/надання послуг) «Зварювального апарату» орендованого у ФОП Маліцький А. П.;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Екскаватор ЕО - 2621» орендованого у ФОП Гусак В.І.;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автогрейдер» орендованого у ФОП Кушер В.В.
На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави.
Період усунення порушень:
17.10.2022 15:34 - 31.10.2022 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2022 15:34
Оскарження висновку в суді
Опис:
Єдиний унікальний номер справи 120/8641/22. Адміністративний позов Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області про визнання протиправним висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 17.10.2022 р. про результати моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ID: UA-2022-01-28-006328-c. Дата реєстрації 24.10.2022 р.
Дата публікації:
31.10.2022 13:03
Дата відкриття провадження:
14.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
120/8641/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 24 жовтня 2022 р. № 01-13/385
На № UA-M-2022-09-28-000009 від 17.10.2022
Управлінню Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області
Адреса: 76018, вул. Василіянок, 48, м. Івано-Франківськ
E-mail: 130900@dasu.gov.ua, if@dkrs.gov.ua,
Телефон: (0342) 55-20-23,
Код ЄДРПОУ 40913619
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-01-28-006328-c
(надалі – Процедура закупівлі)
Аргументовані заперечення до висновку та інформація про причини неможливості усунення виявлених порушень відповідно до абз. 2 ч. 8, ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
17 жовтня 2022 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за ID: UA-2022-01-28-006328-c.
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Згідно ст.19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом замовник оприлюднює через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На думку замовника при складанні висновку Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, органом фінансового контролю не були враховані документи, які були завантажені в електронну систему закупівель замовником –
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та учасником закупівлі - ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО», а саме :
- По-перше в моніторингу відзначається, що Замовником в ТД відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону зазначено інформацію про опис формальних помилок проте не зазначено інформацію про приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій чим порушено вимоги встановлені пунктом 19 частини другої статті 22 Закону. Дане твердження не відповідає дійсності тому що в п.2 розділу 5 ТД замовник чітко прописав всі не суттєві помилки та вимагав від учасника у складі пропозиції подати письмову згоду з формальними помилками, що наведені у пункті два розділу п’ять даної документації з обов’язковим зазначення усіх визначених формальних помилок. На виконання цієї вимоги товариством було надано таку згоду яку було оприлюднено під час торгів вихідний № 060 від 07 лютого 2022 року Лист-згода « Про виправлення (несуттєвих) помилок ( файл експортовано 10.02.2022 року в 15.54.04 назва файлу - 60 Лист згода на виправлення арифметичних помилок.pdf) ;
По друге в моніторингу відзначається, що Замовник в додатку №3
«Технічне Завдання» ТД вимагає від учасників в випадку опадів у вигляді снігу, надати розрахунок вартості виконання наступних видів робіт:
• очищення від снігу, який щойно випав, товщиною до 2 см;
• згрібання снігу, який щойно випав, товщиною шару більше 2 см у вали або купи; • очищення територій від ущільненого снігу;
• очищення територій від намерзлого льоду товщиною до 2 см;
• очищення намерзлого льоду товщиною більше 2 см:
• механізоване очищення територій від снігу;
• посипання територій протиожеледною сумішшю;
• перевезення протиожеледної суміші
Учасником закупівлі - ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» в складі своєї тендерної пропозиції вищезазначені розрахунки не надано.
Це твердження є недостовірним та не відповідає дійсності тому що товариством у складі тендерної пропозиція надано такі розрахунки, а саме :
вихідний № 036 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок договірної ціни
ручного прибирання методом прямого розрахунку витрат на 1000 кв.м. ( разове прибирання ) на 2022 рік( файл 36 розрахунок дог. ціни прибирання.pdf) ;
вихідний № 038 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок договірної ціни
ручноо прибирання методом прямого розрахукнку витрат на 1000 кв.м. ( разове прибирання ) в святкові та вихідні дні на 2022 рік (файл 38 Розрахунок договірної ціни прибирання в святкові.pdf );
вихідний № 042 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок поточної ціни
1 машино-години машин та механізмів при виконані робіт з механізованого прибирання вулиць та інших видів робіт з утримання доріг на 2022 рік ( файл 42 Розрахунок вартості механізмів.pdf );
вихідний № 044 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок поточної ціни
1 машино-години машин та механізмів при виконані робіт з механізованого прибирання вулиць та інших видів робіт з утримання доріг на 2022 рік (при роботі у вихідні та понаднормові) (файл 44 Розрахунок вартості 1 м.год.у вихідні.pdf);
вихідний № 025 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок вартості
механізмів на 2022 рік підчас роботи в нічний та понадурочний час ( файл 25 Розрахунок вартості механізмів в нічний час.pdf );
вихідний № 023 від 07 лютого 2022 року « Розрахунок вартості
механізмів на 2022 рік.( файл 23 Розрахунок вартості механізмів 2022.pdf ).
За результатами моніторингу ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» на виконання вимог Замовника в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 07.02.2922 №046 та підтверджуючі документи не в повному обсязі відповідно до довідки, а саме: - не надано бухгалтерські довідки про знаходження на балансі/обліку власного обладнання/механізмів що зазначені в довідці;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автомобіль
КАМАЗ – 5511» орендованого у ФОП Кушер В.В.;
- не надано документів, що підтверджують факт наявності (скан-копія договору оренди/надання послуг) «Зварювального апарату» орендованого у ФОП Маліцький А. П.;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Екскаватор ЕО - 2621» орендованого у ФОП Гусак В.І.;
- не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автогрейдер» орендованого у ФОП Кушер В.В.
1. Товариством не надано бухгалтерські довідки про знаходження на балансі/обліку власного обладнання/механізмів так як вона дублює довідку № 046, а на всі документи щодо власного обладнання технічні паспорта та накладні про придбання власного майна відскановані та долучені до довідки № 046 (файл 46 Довідка про мат тех базу.pdf з сторінки 2 по 20 сторінку).
2. Скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автомобіль КАМАЗ – 55111» орендованого у ФОП Кушер В.В. (файл 46 Довідка про мат тех базу.pdf з сторінка 37 ).
3. Товариством не надано документів, що підтверджують факт наявності (скан-копія договору оренди/надання послуг) «Зварювального апарату» орендованого у ФОП Маліцький А. П., так як відповідно до Додатку 3 ТД замовником було замовлено «Ручне прибирання вулиць з удосконаленим покриттям Жмеринської міської територіальної громади», де проведення зварювальних робіт не передбачено .
4. Товариство не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Екскаватор ЕО - 2621» орендованого у ФОП Гусак В.І., так як даний Екскаватор ЕО – 2621 що знаходиться у нього в користуванні є власністю ФОП Кушер В.В (файл 46 Довідка про мат тех базу.pdf з сторінка 34 та сторінка 35) ;
5. Товариство не надано скан-копію свідоцтва про державну реєстрацію/технічного транспорту на «Автогрейдер» орендованого у ФОП Кушер В.В., так як відповідно до Додатку 3 ТД замовником було замовлено «Ручне прибирання вулиць з удосконаленим покриттям Жмеринської міської територіальної громади», де проведення земляних робіт з використанням автогрейдера не передбачено.
Окрім того, ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» повністю виконало свої зобов’язання по договору №49 від 01.03.2022 р. щодо закупівлі: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області)», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» і ці послуги були повністю оплачені замовником відповідно до рахунку № 1111 від 15.08.2022 року 19 серпня та актів надання послуг чим було завершено розрахунки за даним договором.
Щодо вимоги викладеної у висновку Управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області про усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором?
Встановлюючи обов’язок Замовнику та зобов’язуючи вчинити певні дії (припинити зобов’язання, тобто розірвати договір) Управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області не конкретизував правові норми та обставини, які дозволяють їх застосувати.
Крім того, Управлінням Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області залишено поза увагою, що у випадку виконання зобов`язальної висновку (у спосіб розірвання договору), це завдасть шкоди майновим інтересам переможця процедури закупівлі та призведе до порушення принципу правової визначеності і свідчитиме про втручання органу державного фінансового контролю в права, як замовника, так і учасника закупівлі - ТОВ «Ель Дорадо», як переможця торгів.
Проводячи системний наліз норм права стосовно ступеня конкретизації дій, які має вчинити Замовник, Верховний суд України у п. 26 Постанови від 10.12.2019 року № 160/9513/18 зазначив: «…можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), який слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень…», очевидно, що такий варіант поведінки має бути реальним.
Згідно ч. 1 ст. 41 Закону - 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Відповідно до ст. 202 ЦК України визначено, що правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків.
Згідно з ст. 204 ЦК України правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або, якщо він не визнаний судом недійсним (ст. 204 ЦК України).
За приписами ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин).
За приписами ст. 216 ЦК України, недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов`язані з його недійсністю.
Водночас договір укладений згідно приписів законодавства, підстав стверджувати про недійсність правочину чи його нікчемність немає, як і стверджувати про підстави для припинення виниклих зобов’язань.
Так, ч.1 ст.188 ГК України встановлено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Згідно ст. 651 ЦК України підстави для зміни або розірвання договору є: зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом; за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом; у разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом.
Разом з тим, оскільки укладеним договором або законом не передбачено розірвання договору за приписом або вказівкою контролюючих органів, розірвання договору можливе лише за угодою сторін або в судовому порядку.
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області також повідомляє Управління Західного офісу ДАСУ в Івано-Франківській області про те, що на сьогоднішній день Договір №49 від 01 березня 2022 р. про закупівлю послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), укладений за результатом відкритих торгів ID: UA-2022-01-28-006328-c. на суму 3963842,00 грн. (Три мільйони дев’ятсот шістдесят три тисячі вісімсот сорок дві гривні 00 копійок) без ПДВ виконаний сторонами (Виконавцем ТОВ Ель-Дорадо» та Замовником- Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області) в повному обсязі. Сума виконання складає 3963842,00 грн (без ПДВ, а тому розірвати вже виконаний сторонами договір немає жодних правових підстав. Остання оплата по цьому договору була здійснена Замовником в серпні 2022 року.
Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області незгодне з інформацією, викладеною у висновку і має намір оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Підпис Ольга КУЛЕНКО
Дата публікації звіту:
24.10.2022 19:14