-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту в обсязі докового огляду т/х «СЛВ-359»
Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. Категорія - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою
Завершена
4 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
8ab046be48ba46f094939244a4026bf5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-15-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.08.2022 00:00
Період моніторингу:
15.08.2022 16:37 - 06.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.08.2022 № 23
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 15.08.2022 № 23
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2022-01-28-005802-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Чорноморської філії державного підприємства «АМПУ» на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженної особи від 08.02.2022 № б/н, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Марін Тех Сервіс» (далі – ТОВ «Марін Тех Сервіс») та Приватного акціонерного товариства «ІСРЗ», протокол визнання переможця уповноваженою особою від 18.04.2022 № б/н, договір укладений з ТОВ «Марін Тех Сервіс» від 29.04.2022 № 56-В-чф-22, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.09.2022.
Період усунення порушень:
05.09.2022 15:40 - 09.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.09.2022 15:40
Запити/Пояснення
Номер:
b746826a79cc4adcbbf777bc1f38484e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.08.2022 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Послуги з ремонту в обсязі докового огляду т/х «СЛВ-359», код ДК 021:2015: 50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги, очікуваною вартістю 4 000 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-005802-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
У зв’язку з чим, сума договору про закупівлю від 29.04.2022 № 56-В-ЧФ-22 відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «MAPIH ТЕХ CEPBIC» за результатами електронного аукціону?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1949fee97de64fa2b309e4dcc9cb79cf
Назва:
щодо суми договору про закупівлю від 29.04.2022 № 56-В-ЧФ-22
Дата опублікування:
02.09.2022 13:31
Опис:
Річний план закупівель ДП «АМПУ» затверджується тендерним комітетом державного підприємства, безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану.
Складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. При складанні річного плану до вартості закупівлі включаються всі можливі обов’язкові податки та збори, зокрема податок на додану вартість, оскільки ДП «АМПУ» є платниками податку на додану вартість на загальних підставах. Отже, у річному плані закупівель очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ і становить:
4 000 000,0 грн. без ПДВ;
крім того ПДВ 800 000,0 грн.;
4 800 000,0 грн з ПДВ.
За визначенням ПКУ податок на додану вартість — це непрямий податок загальнодержавного значення, який входить у ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Конкретні вимоги до нарахування та сплати ПДВ врегульовує розділ V ПКУ. Статтею 197 ПКУ установлено такі розміри ставок для окремих груп товарів (послуг):
• 20 % — найбільш поширений розмір податкової ставки, якою оподатковуються основні групи товарів, послуг та робіт, які не входять до переліку «особливих ставок» та винятків
Відповідно до п.1 Розд. 5 тендерної документації критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (без ПДВ), питома вага критерію «ціна (без ПДВ)» – 100%, оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ). Законом встановлено, що методика оцінки встановлюються замовником.
Замовником встановлено критерій оцінки тендерних пропозицій ціна без ПДВ, для забезпечення рівних умов для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість, по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість предмета закупівлі в оголошенні зазначена без урахування ПДВ, і становить 4 000 000,0 грн. При цьому, в п.6 Розд. 1 тендерної документації передбачено, що «ціна тендерної пропозиції зазначається в електронній системі закупівель в гривнях без урахування податку на додану вартість за формою, наведеною в Додатку 1 до тендерної документації. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України.».
Також, ч.13.4 п.3 Розд 5 тендерної документації передбачено, що Ціна тендерної пропозиції вказується Учасником при заповненні відповідного окремого поля електронної форми в електронній системі закупівель в грн. без ПДВ.
Відповідно до п.4.1 проекту договору Ціна Договору складає ________ грн. без ПДВ, крім того сума ПДВ________ грн., разом Ціна Договору становить ___________________ грн. з ПДВ (заповнюється на етапі укладання договору за результатами аукціону). Ціна Договору підтверджується Попередньою ремонтною відомістю, що є Додатком № 1 та невід'ємною частиною цього Договору. (Ціна договору визначається з урахуванням положень Податкового кодексу України).
Отже, якщо переможцем є платник податку на додатну вартість, то згідно Податкового кодексу України на вартість пропозиції, поданої без урахування ПДВ нараховується вказаний податок, та відповідно, ціна договору включає ПДВ.
Учасником ТОВ «МАРИН ТЕХ СЕРВИС» подана первинна пропозиція на суму 3 960 000,0 грн без ПДВ. За результатами аукціону пропозиція не змінилася.
На виконання п.1 Додатку 4 до тендерної документації ТОВ «МАРИН ТЕХ СЕРВИС», як переможцем процедури, надано попередня ремонтна відомість, що є Додатком 1 до проєкту договору, заповнена з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону у якої вказано варість послуг без ПДВ в сумі 3 960 000,0 грн, сума ПДВ 792 000,0 грн, варість послуг з урахуванням ПДВ 4 752 000,0 грн, відповідно, на вказану суму ї укладено договір.
У звязку із вищевказаним вважаємо, що сума договору про закупівлю від 29.04.2022 № 56-В-ЧФ-22 не відрізняється від суми остаточної тендерної пропозиції, оприлюдненої в системі Prozorro Товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю «MAPIH ТЕХ CEPBIC» за результатами електронного аукціону.
Окрім того, звертаємо увагу на рішення Верховного суду у справі № 915/105/18 (http://reyestr.court.gov.ua/Review/80685053) за позовом Першого заступника прокурора Миколаївської області до 1) Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" в особі Миколаївської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", 2) Товариства з обмеженою відповідальністю "ГІДРОБУД Україна" про визнання рішень тендерного комітету та договору в якому зазначено, що різниця між тендерною пропозицією без ПДВ та ціною в договорі з ПДВ, не є порушенням, а також рішення постанови Верховного суду від 28 квітня 2020 року у справі № 904/1143/19 (http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/89108852) .