• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)

Завершена

2 491 220.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 456.10 UAH
Номер: c3d88f18f7654055a3c929148fecd708
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.10.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 10.10.2022 13:42 - 31.10.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 10.10.2022 № 34-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.10.2022. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 10.10.2022 № 34-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель № 2 UA-2022-01-28-005777-c 28.01.2022 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 616-99-12, allaostapenko16@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом визнання недійсною додаткову угоду від 31.08.2022 № 1 до договору від 28.03.2022 № 33 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-28-002885-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.01.2022 № 11); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Королькової Мар’яни Володимирівни (далі – ФОП Королькова М.В., Постачальник); рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 07.03.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.03.2022 № 33 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 31.08.2022 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін від 31.08.2022, пояснення, інформація та документи, надані Замовником 11.10.2022 та 13.10.2022 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару. Зокрема, додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 збільшено ціну за одиницю товару, а саме: сиру твердого (жирністю не менше 50%) з 245,00 грн за 1 кг до 269,20 грн за 1 кг та сиру кисломолочного (жирністю не менше 5%) з 110,00 грн за 1 кг до 120,50 грн за 1 кг починаючи з 31.08.2022. Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі частини п’ятої статті 41 Закону. У поясненнях, наданих 13.10.2022 через електронну систему закупівель, Замовник надав листи Головного управління статистики у Закарпатській області від 23.08.2022 № 07-12/1589-22 та від 26.08.2022 № 07-12/1603-22 щодо споживчих цін за лютий та липень 2022 року (далі – Листи щодо споживчих цін). Надані Замовником Листи щодо споживчих цін не містять дані щодо коливання на ринку цін на сир твердий (жирністю не менше 50%) та сир кисломолочний (жирністю не менше 5%) в період з дати підписання Договору про закупівлю до дати внесення змін, тобто не підтверджує наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону. Крім того, в наданих до пояснення Листах щодо споживчих цін зазначено, що наведені середні ціни є первинною базою для розрахунків індексів споживчих цін і відповідно до мети спостереження не призначені для інших цілей, зокрема для оцінки тендерних пропозицій та визначення переможців під час проведення торгів згідно з процедурами, встановленими Законом України «Про публічні закупівлі». Отже, у Замовника відсутнє документальне підтвердження, що збільшення ціни за одиницю товару згідно з додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 відбулось пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду від 31.08.2022 № 1 з ФОП Корольковою М.В. за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень: 28.10.2022 14:57 - 11.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 28.10.2022 14:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Повідомляємо про усунення порушень, встановлених за результатами проведення моніторингу.
Дата публікації звіту: 02.11.2022 15:32

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.12.2022 09:22

Запити/Пояснення