-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)
Завершена
2 491 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 456.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 456.10 UAH
Номер:
c3d88f18f7654055a3c929148fecd708
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.10.2022 00:00
Період моніторингу:
10.10.2022 13:42 - 31.10.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2022 № 34-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.10.2022 № 34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2022-01-28-005777-c 28.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання внесення змін до договору про закупівлю встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом визнання недійсною додаткову угоду від 31.08.2022 № 1 до договору від 28.03.2022 № 33 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та з урахуванням статті 217 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів направлених на виконання зобов'язань, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-28-002885-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 27.01.2022 № 11); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція фізичної особи підприємця Королькової Мар’яни Володимирівни (далі – ФОП Королькова М.В., Постачальник); рішення уповноваженої особи про визначення переможця від 07.03.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.03.2022 № 33 (далі – Договір про закупівлю); звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода від 31.08.2022 № 1 до Договору про закупівлю; повідомлення про внесення змін від 31.08.2022, пояснення, інформація та документи, надані Замовником 11.10.2022 та 13.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що до Договору про закупівлю вносилися зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Зокрема, додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 збільшено ціну за одиницю товару, а саме: сиру твердого (жирністю не менше 50%) з 245,00 грн за 1 кг до 269,20 грн за 1 кг та сиру кисломолочного (жирністю не менше 5%) з 110,00 грн за 1 кг до 120,50 грн за 1 кг починаючи з 31.08.2022.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі частини п’ятої статті 41 Закону.
У поясненнях, наданих 13.10.2022 через електронну систему закупівель, Замовник надав листи Головного управління статистики у Закарпатській області від 23.08.2022 № 07-12/1589-22 та від 26.08.2022 № 07-12/1603-22 щодо споживчих цін за лютий та липень 2022 року (далі – Листи щодо споживчих цін).
Надані Замовником Листи щодо споживчих цін не містять дані щодо коливання на ринку цін на сир твердий (жирністю не менше 50%) та сир кисломолочний (жирністю не менше 5%) в період з дати підписання Договору про закупівлю до дати внесення змін, тобто не підтверджує наявність умов, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, в наданих до пояснення Листах щодо споживчих цін зазначено, що наведені середні ціни є первинною базою для розрахунків індексів споживчих цін і відповідно до мети спостереження не призначені для інших цілей, зокрема для оцінки тендерних пропозицій та визначення переможців під час проведення торгів згідно з процедурами, встановленими Законом України «Про публічні закупівлі».
Отже, у Замовника відсутнє документальне підтвердження, що збільшення ціни за одиницю товару згідно з додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 відбулось пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону уклав додаткову угоду від 31.08.2022 № 1 з ФОП Корольковою М.В. за відсутності законодавчо визначених підстав для збільшення ціни за одиницю товару.
Період усунення порушень:
28.10.2022 14:57 - 11.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
28.10.2022 14:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про усунення порушень, встановлених за результатами проведення моніторингу.
Дата публікації звіту:
02.11.2022 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionChanges: Так
Опис:
-
Дата публікації:
22.12.2022 09:22
Запити/Пояснення
Номер:
11a457d20d304ce9a24e7b980291cc99
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
11.10.2022 12:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)» (ДК 021:2015 (CPV) – 15540000-5 – Сирні продукти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, документів та інформацій з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
536876dd12d443b5aa1ae49e402e70c2
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
11.10.2022 14:36
Опис:
Відповідно до запит УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ про надання пояснень від 11.10.2022, Управління освіти, релігій та у справах національностей виконавчого комітету Хустської міської ради (далі – Замовник) повідомляє наступне: Щодо визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та його очікуваної вартості: На виконання наказу МОН України від 30.07.2021 № 868 «Про затвердження форм звітності з питань діяльності закладів загальної середньої освіти та інструкцій щодо їх заповнення» та наказів Державної служби статистики України закладами ЗЗСО та ЗДО до органу управління освітою щороку подається інформація про кількість дітей в закладі, в тому числі і тих, що харчуються. Окрім того, перед початком нового бюджетного року, при розрахунку кількості предмету закупівлі до уваги береться інформація з табелів обліку щоденного відвідування, що були здані в грудні минулого року, враховується період на оздоровлення дітей в літній період поточного року відповідно до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», враховується кількість робочих днів в поточному році та норми харчування на 1 дитину відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», спільного наказу МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах» та чинних ДСТУ. Ціна за одиницю товару визначається шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro, шляхом моніторингу ринкових цін, на підставі інформації з ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАТИСТИКИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ (додається), відомостей з Торгово –промислової палати (додаються), висновку робочої групи з визначення середньо-ринкових цін на продукти харчуання (додається) та з урахуванням індексу інфляції. Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару враховується включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до закладів Замовника. Також, замовник надає посилання на сторінку власного веб-сайту як головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі – https://osv.org.ua/rada/33763070/finansova-zvitnist-11-05-18-01-07-2019/ . Разом з тим, зауважуємо, що відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює всю необхідну інформацію про закупівлю, яка в тому числі включає в себе і розмір бюджетного призначення (очікувану вартість предмета закупівлі), і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Номер:
03e80c54309549299544842244ab508c
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації та документів
Дата опублікування:
12.10.2022 08:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Сир твердий (жирністю не менше 50%), сир кисломолочний (жирністю не менше 5%)» (ДК 021:2015 (CPV) – 15540000-5 – Сирні продукти) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, документів та інформацій з наступних питань.
Відповідно до інформації, що оприлюднена в електронній системі закупівель, до договору про закупівлю від 28.03.2022 № 33 (далі – Договір) додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 вносились зміни щодо збільшення ціни за одиницю товару, а саме: Сир твердий (жирністю не менше 50%) на 9,9% та Сир кисломолочний (жирністю не менше 5%) на 9,5 % з 31.08.2022.
Згідно оприлюдненої додаткової угоди зазначені зміни вносились на підставі частини п’ятої статті 41 Закону.
У зв’язку з наведеним, пропонуємо надати документи та інформацію, що підтверджують наявність підстав для збільшення ціни на товари, а саме: сиру твердого (жирністю не менше 50%) та сиру кисломолочного (жирністю не менше 5%) додатковою угодою від 31.08.2022 № 1 та обґрунтовують відсоток кожного такого збільшення у відповідності до вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону та пункту 8.1 Договору.
До документів та інформації може бути долучено пояснення щодо прийнятих рішень.
Пояснення, документи та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f2470ea5ece742489c6c424819c432b6
Назва:
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
13.10.2022 10:09
Опис:
Зміни до договору №33 від 28.03.2022, що внесені додатковою угодою від 31.08.2022 №1 щодо зміни ціни за одиницю товару,вносились на підставі листа звернення від постачальника та довідок Головного управління статистики у Закарпатській області (додається).