• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09110000-3 - Тверде паливо ( Вугілля кам'яне)

Завершена

1 419 205.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 192.05 UAH
Номер: 295cd0ffe1f549ac8f208d1245c29c8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-28-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 28.12.2022 15:32 - 19.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.12.2022 № 56 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 28.12.2022 № 56 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2022-01-28-005332-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 323-37-99, sitalenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою протоколом від 28.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Торгівельна паливна компанія «ОБЛПАЛИВО» (далі – ТОВ ТПК «ОБЛПАЛИВО»), Фізичної особи підприємця «Подгурская Ирина Николаевна» (далі – ФОП «Подгурская Ирина Николаевна»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2022 (щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «Подгурская Ирина Николаевна») та від 17.02.2022 (щодо визначення переможцем ТОВ ТПК «ОБЛПАЛИВО»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.02.2022, договір від 01.03.2022 № 19, укладений між Замовником та ТОВ ТПК «ОБЛПАЛИВО» (далі - Договір), пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 02.01.2023. Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
Період усунення порушень: 13.01.2023 12:48 - 28.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2023 12:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про вжиття заходів направлених на недопущення порушення законодавства в частині не оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» На виконання Висновку за результатами моніторингу UA-M-2022-12-28-000020 ● 295cd0ffe1f549ac8f208d1245c29c8f комунальна установа «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області» повідомляє про здійснення заході направлених на недопущення встановленого порушення у подальшому, а саме: Згідно з Висновком про результати моніторингу закупівлі UA-2022-01-28-005332-c: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови No 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладення договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено. Стосовно повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю та в тендерній документації комунальна установа «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області» (далі – замовник) повідомляє наступне. Внесення змін до тендерної документації та інформації про місце поставки товару, в тому числі і на підставі рішення Органу оскарження, можливе лише до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. З урахуванням вищенаведеного, повідомляємо, що вказані вище порушення були допущені на етапі оприлюднення інформації про проведення закупівлі, подання тендерних пропозицій, у період з 28.01.2022 до 13.02.2022 і могли бути усунені на вказаних етапах. Водночас, станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені замовником у зв’язку з неможливістю редагування інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів в частині місця поставки товару. Додатково необхідно звернути увагу, що тендерна документація оприлюднена в електронній системі закупівель разом з/до оголошення про проведення відкритих торгів та в пункті 4.3. розділу І затвердженої тендерної документації міститься наступна інформація щодо місце поставки товару та кількості товару, а саме: поставка товару здійснюється за адресами Замовника: 66442, с. Долинське, вул. Грушевського, 5 (КУ «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області»); 66811, с. Олександрівка, вул. Шкільна, 23 (Філія №3 «Олександрівський освітній комплекс І-ІІІ ст.» КУ «Долинський ліцей Долинської сільської ради Одеської області»); загальна кількість:–167 т. Таким чином замовник вважає, що нюанс повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю та в тендерної документації жодним чином не вплинув на перебіг процедури закупівлі, не обмежив права учасників процедури закупівлі, не вплинув на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі. Однак, з метою недопущення встановлених порушень у подальшому проведено роз’яснювальну роботу, уповноважену особу буде направлено на навчання (підвищення кваліфікації) у сфері публічних закупівель (економічного навчання) про, що у фінансовому плані закладу, передбачено кошти на оплату послуг (крім комунальних), в т.ч. витрати на навчання направлено на підвищення кваліфікації в сфері публічних закупівель. Наголошуємо, що з боку Замовника враховані вказані недоліки та взято до уваги з метою недопущення їх у подальшому під час проведення закупівель. Інформація про усунення порушення додатково оприлюднено.
Дата публікації звіту: 16.01.2023 15:29

Запити/Пояснення