• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з виготовлення та організації відправки кореспонденції

Завершена

2 090 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 900.00 UAH
Номер: 7f75cc02fbfe438d96a17d00221d59ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-11-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 11.11.2022 15:12 - 03.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.11.2022 Одеса № 273 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 10.11.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 10.11.2022. Начальник Наталія СТОЯНОВА Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 10.11.2022 № 273 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 2 UA-2022-01-28-004459-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, il_krasiy@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньелектрозбут» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.01.2022 № 28/01/22-01 (далі – ТД), тендерну пропозицію учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ФРАНКО ПАК» (далі – ТОВ «ФРАНКО ПАК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.02.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 16.02.2022, договір про закупівлю послуг від 04.03.2022 № 19/22-48 (далі – Договір), пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 24.11.2022 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником, зокрема, подається довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у тому числі, складських приміщень, транспортних засобів тощо). Проте у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФРАНКО ПАК» у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «2. Довідка про наявність обладнання. pdf») про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару (надання послуг), в якій відсутня інформація про наявність складських приміщень, транспортних засобів. Таким чином, на порушення абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФРАНКО ПАК» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 про надання пояснень стосовно вищезазначеного питання, Замовник 24.11.2022 надав пояснення, яке не спростовує факту виявленого порушення.
Період усунення порушень: 29.11.2022 12:44 - 14.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.11.2022 12:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунено шляхом припинення дії договору.
Дата публікації звіту: 05.12.2022 13:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: .
Дата публікації: 09.12.2022 17:00

Запити/Пояснення