-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів
Завершена
3 127 552.47
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 637.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 637.76 UAH
Номер:
62a8869ce6604c7fb5d1e8dc4a4041fb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 13:57 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.10.2022 №15-З Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 12.10.2022 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2022-01-28-008811-b 28.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, що оприлюднюються відповідно до Закону в сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 28.01.2022 року № б/н), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Олімпіус Консалт» (далі – ТОВ «Олімпіус Консалт»), протокол засідання тендерного комітету Замовника від 14.02.2022 № 23, повідомлення про намір укласти договір, договір від 25.02.2022 № Т-2 (далі - Договір), додаткову угоду до Договору від 25.02.2022 № 1, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
За результатом моніторингу відповідності повноти відображення інформації у формах документів в сфері публічних закупівель встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовник у тендерній документації в пункті 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2022 14:46 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 14:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. В констатуючій частині Висновку зазначається, що за результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить інформації про місце поставки товарів, що суперечить вимогам пункту 3 частини 2 статті 33 Закону..
У свою чергу, з метою коректного відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі технічним регламентом ДП «ПРОЗОРРО» передбачено можливість зазначення у полі «місце поставки» формулювання «відповідно до документації». Електронна система дозволяє поставити відмітку в полі «відповідно до документації» з метою коректного відображення інформації на майданчику. Замовник скористався даною можливістю.
2. Також у констатуючій частині Висновку встановлено, що Замовник у тендерній документації в пункті 1 Розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушив вимоги передбачені пунктом 14 частини другої статті 22 Закону.
Пунктом 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично.
А в оголошенні в розділі «Інформації про процедуру» системою визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій до 13 лютого 2022 року до 00:00 годин.
Уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2022-10-13-000004 за предметом закупівлі: «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-008811-b) вжиті наступні заходи: в подальшому вживати всіх заходів з недопущення даних помилок під час проведення процедур закупівель при складанні тендерної документації. Посилити увагу та постійно здійснювати контроль за змінами в законодавстві у сфері публічних закупівель, якісно готувати тендерну документацію з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту:
27.10.2022 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
d439280b933d4b2eb7dee2183c6cec5d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.10.2022 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів» ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-01-28-008811-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b4e4b1b9620a468fa668417f61fe9037
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.10.2022 15:36
Опис:
Ознайомившись із переліком питань Північно-східного офісу Держаудитслужби, Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради, надає наступні пояснення:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Слід зазначити, що на підставі рішення Дніпровської міської ради від 23.01.2019 № 41/40 відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Комунальний заклад «Дніпровське клінічне об’єднання швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради перетворено у Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради. Відповідно до Бюджетного кодексу реорганізовані в КНП закладу охорони здоров'я не можуть мати статусу розпорядників бюджетних коштів за визначенням. Комунальне некомерційне підприємство «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги» Дніпровської міської ради не має статусу бюджетної установи та має статус одержувача бюджетних коштів, визначений у пп. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу. Таким чином, вимоги п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» до комунальних підприємств не застосовуються.
Отже, оскільки КНП «КЛШМД» ДМР не є розпорядником державних коштів то в мережі інтернет не розміщувалося обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі.