-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ЛГВ 22П-002_ 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Проведення екологічного моніторингу стану навколишнього середовища до, під час та після проведення планованої діяльності ГПУ "ЛГВ" АТ "Укргазвидобування")
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Завершена
2 859 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 600.00 UAH
Номер:
cbd3c68978114374a04a8f9895d4fd01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 21:10 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2022 № 259
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2022 № 259
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2022-01-28-008312-b 28.01.2022 АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування"
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону №922.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та пункту 2 частини 2 статті 32 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому в тому числі порушень норм Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників при проведені відкритих торги з публікацією англійською мовою, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ "Укргазвидобування" в особі філії "Львівгазвидобування" (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.03.2022, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" (далі – ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ"), ТОВ "Компанія "Центр ЛТД", протокол №ЛГВ 22П-002 від 29.03.2022 щодо прийняття рішення уповноваженої особи філії ГПУ "Львівгазвидобування" АТ "Укргазвидобування" про визначення переможця, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 29.03.2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 18.04.2022, договір від 18.04.2022 №ЛГВ-106/16-22, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.09.2022.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що у підпункті 2 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VІ. тендерної документації зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Проте відповідно до даних оголошення про проведення торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуга. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону №922. З огляду на зазначене, відображення у тендерній документації вказаної вище зміни істотних умов договору не відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону №922 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами проведеного аналізу тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" встановлено її не відповідність вимогам визначених Замовником у тендерній документації та допущено до аукціону.
Так, відповідно пункту 1 розділ 1.1. «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагалось надати скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника на бланку Учасника, із зазначенням необхідного переліку матеріально-технічних ресурсів про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору. Мінімальні вимоги: -комп’ютер з програмним забезпеченням; -портативний навігатор з підтримкою GPS. Наявність лабораторії власної чи орендованої (надати скан-копію договору оренди).
Наслідком моніторингу установлено не відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" умовам тендерної документації (Пункт 1 розділ 1.1. додаток №1 до тендерної документації), а саме: надано довідку вих.№166 від 22.02.22 без зазначення наявності лабораторії власної чи орендованої (файл: довідка про мат-тех.pdf - 04 березня 2022 19:33).
Надані протягом строку проведення моніторингу пояснення (інформація) через електронну систему закупівель на запит від 19.09.2022 щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі не спростували виявленого порушення.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
На порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 Замовником не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та допущено до аукціону.
Відповідно пункту 2 частини 2 статті 32 Закону №922 тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: зокрема, допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.
Період усунення порушень:
28.09.2022 12:45 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 12:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу процедури закупівлі ЛГВ 22П-002_ 90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Проведення екологічного моніторингу стану навколишнього середовища до, під час та після проведення планованої діяльності ГПУ "ЛГВ" АТ "Укргазвидобування") надано висновок від 28.09.2022 року яким зобов’язано здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому в тому числі порушень норм Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників при проведені відкритих торги з публікацією англійською мовою, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Повідомляю, що в Замовника проведено нараду з приводу проведення закупівель з причетними працівниками де розглянуто зокрема норми Закону в частині розгляду тендерних пропозицій учасників при проведені відкритих торги з публікацією англійською мовою. Також наголошено, що відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Крім того в філії підготовлено службову записку та проект наказу про притягнення до відповідальності працівників, до кола повноважень яких входить перевірка відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації закупівлі.
Дата публікації звіту:
04.10.2022 08:45
Запити/Пояснення
Номер:
13c7060df7244b789038ce220c761eba
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2022 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 90730000-3 — Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-008312-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому Замовником оприлюднено оголошення про проведення процедури «Відкриті торги з публікацією англійською мовою» тоді, як очікувану вартість предмета закупівлі оголошено на суму 2 859 750,00 грн, що не перевищує еквівалентну суму для товарів і послуг - 133 тисяч євро? Надати документальні обґрунтування щодо оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі відповідно до частини третьої статті 10 Закону №922.
3. Чому Замовником закупівлі виступає філія АТ "Укргазвидобування" "Львівгазвидобування" код ЄДРПОУ 39585756, тоді як юридичною особою є АТ "Укргазвидобування" код ЄДРПОУ 30019775, що суперечить вимогам пункту 11 частини першої статті 1 та частини першої статті 2 Закон №922?
4. Чому у підпункті 2 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VІ. тендерної документації зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зокрема, збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Проте відповідно до даних оголошення про проведення торгів та тендерної документації вид предмета закупівлі визначено як послуги. При цьому, вказана підстава зміни істотних умов договору про закупівлю застосовується Замовниками у разі, якщо предметом закупівлі є товар, про що свідчить пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону №922?
5. Чому Замовником було допущено до аукціону учасника ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ", тоді як на вимогу про усунення невідповідностей учасником не надано протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги, скан-копію довідки/листа в довільній формі за підписом керівника Учасника на бланку Учасника, із зазначенням необхідного переліку матеріально-технічних ресурсів про наявність машин, механізмів та обладнання, необхідних для виконання договору. Мінімальні вимоги: - комп’ютер з програмним забезпеченням; - портативний навігатор з підтримкою GPS. Наявність лабораторії власної чи орендованої (надати скан-копію договору оренди), чим не дотримано вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закон №922?
6. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" як таку, що не відповідає тендерній документації та допущено до аукціону, тоді як на вимогу п.1 розділ 1.1. Додатку №1 до тендерної документації учасником надано довідку/лист без зазначення або зазначення в неповному обсязі обладнання та МТБ, що не відповідає переліку або вимогам вказаним у документації закупівлі, а саме: надано довідку вих.№166 від 22.02.22 без зазначення наявності лабораторії власної чи орендованої (файл: довідка про мат-тех.pdf - 04 березня 2022 19:33)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
1f2580451fc4439dbbb86568035e8895
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
21.09.2022 18:29
Опис:
1.Акціонерне товариство «Укргазвидобування» (30019775) - далі –Товариство, як Замовник в рамках ЗУ «Про публічні закупівлі» - є юридичною особою, засновником якої є Акціонерне товариство « НАЦIОНАЛЬНА АКЦIОНЕРНА КОМПАНIЯ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"(20011120).
Відповідно до п.2.1. Статуту Товариство є юридичною особою приватного права за законодавством України та набуло прав юридичної особи з дати його державної реєстрації.
Пунктом 7.1 Статуту зазначено, що Засновником та єдиним акціонером Товариства є Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», що є окремою юридичною особою, створеною відповідно до чинного законодавства України.
В рішенні Господарського суду міста Києва по справі № 910/10255/13 від 27.06.2013 року, яке залишене без змін постановою Київського апеляційного господарського суду від 10.07.2013 року та постановою Вищого господарського суду України від 13.08.2013 року по справі № 910/10255/13, встановлено, що корпоративні права відносно ПАТ "Укргазвидобування" належать саме Національній акціонерній компанії "Нафтогаз України", а не державі, а відтак ПАТ "Укргазвидобування" не є господарською організацію чи товариством, у статутному капіталі якої є корпоративні права держави.
Окрім цього, відповідно до п. 10.2.31 статуту АТ «Укргазвидобування» повноваження по обранню та припиненню повноважень Генерального директора відноситься до компетенції загальних зборів акціонерів, тобто до Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», яка є єдиним акціонером Товариства та окремим суб’єктом господарювання, а не органом державної влади чи місцевого самоврядування.
Виходячи з вищенаведеного Товариство відноситься до категорії Замовників, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» - як юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2.
19.12.2020 набула чинності Постанова КМУ від 16 грудня 2020 р. № 1266, відповідно до якої державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постанова №1266 вносить зміни до іншої Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і стосується наступних категорій замовників:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки
Враховуючи те, що АТ «Укргазвидобування» не є головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) чи суб'єктом господарювання державного сектору економіки, дія Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 року «Про ефективне використання державних коштів» на Товариство не розповсюджується.
Повідомляємо, що технічні і якісні характеристики предмета закупівлі та очікувана вартість визначається відповідно до внутрішніх документів Товариства, що регламентують проведення закупівель, відповідно до яких:
- Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб АТ «Укргазвидобування» та з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, з відповідним встановленням сукупності технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Очікувана вартість товарів, робіт та послуг визначається / розраховується з посиланням на джерела цінової інформації, зокрема ціни комерційних пропозицій, рахунків-фактур постачальників, виробників, що спеціалізуються на постачанні товарів та послуг, які планується закупити, калькуляції ціни, що містить інформацію стосовно структури витрат щодо товару/послуги, який/яка закуповується, прайсові або каталожні ціни, офертні ціни, довідкові ціни на товари та послуги, що публікуються в спеціалізованих виданнях, ціни, що містяться у висновках спеціалістів в окремих сферах діяльності, ціни, зазначені в кошторисах проектів, довідки спеціалізованих установ щодо середнього рівня цін на ринках, джерела інформації про ринкові ціни, перелік яких установлюється Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Податкового кодексу України, статистичні дані державних установ та організацій, відомості, отримані на веб-сайтах у мережі Інтернет, ціни раніше укладених договорів, як уже виконаних, так і діючих, одержаних із текстів контрактів (Товариства, підприємств Групи Нафтогаз, з веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (www.prozorro.gov.ua) та з інших джерел.
2-3. Акціонерне товариство «Укргазвидобування» (30019775) - далі – Товариство, є юридичною особою яке відноситься до категорії Замовників, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» - як юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2.
Закупівля ЛГВ 22П-002_90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Проведення екологічного моніторингу стану навколишнього середовища до, під час та після проведення планованої діяльності ГПУ "ЛГВ" АТ "Укргазвидобування» проведена ГПУ «Львівгазвидобування», що є філією АТ «Укргазвидобування» та не наділена правами юридичної особи, а дії від імені Товариства.
Статтею 95 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України) - філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
З огляду на вищевикладене, філії та представництва юридичних осіб, які не мають статусу юридичних осіб, не можуть від свого імені виступати замовником у процедурах закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до норм Закону. У зазначеному випадку замовником може виступати саме юридична особа, яка здійснює закупівлю через уповноважений належним чином відокремлений підрозділ, тому Замовником є АТ «Укргазвидобування» в особі філії ГПУ «Львівгазвидобування».
Згідно п.22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції / пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Таким чином на підставі одержаних від Філій планів потреб та закупівель формується консолідований річний план закупівель товарів, робіт та послуг Товариства, як зведена потреба Товариства та його філій у товарах, роботах та послугах, що формується у відповідності до вимог законодавства.
Відповідно при визначенні потреби у закупівлі товарів, робіт та послуг Філії керуються потребами та планами Товариства.
Відповідно до абзацу другого чистини 10 статті 3 Закону Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів / спрощених закупівель або застосування цього Закону, зокрема положень частини третьої статті 10 цього Закону.
Тобто якщо сума закупівлі філії дозволяє проводити відкриті торги замість євроторгів, але загальна сума за даним предметом закупівлі згідно річної потреби Товариства перевищую суму зазначену п.3 статті 10 Закону, то філія може проводити процедури, але все одно у вигляді євроторгів.
Враховуючи вищезазначене, очікувана вартість процедури закупівлі ЛГВ 22П-002_90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Проведення екологічного моніторингу стану навколишнього середовища до, під час та після проведення планованої діяльності ГПУ "ЛГВ" АТ "Укргазвидобування» по конкретному коду класифікатора в річному плані АТ «Укргазвидобування» (Замовника та юридичної особи) перевищувала вартісні межі встановлені у частині 3 статті 10 Закону, а тому Замовником правомірно було оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою.
4. Договір про закупівлю, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Умови договору формуються ще на етапі підготовки до тендеру, та включаються в тендерну документацію як проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, якщо сторони досягли згоди відносно істотних умов договору.
Визначення ж істотних умов договору містяться у статті 638 Цивільного кодексу України та означають умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Також за приписами статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов`язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов`язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до п.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації на закупівлю ЛГВ 22П-002_90730000-3 – Відстеження, моніторинг забруднень і відновлення (Проведення екологічного моніторингу стану навколишнього середовища до, під час та після проведення планованої діяльності ГПУ "ЛГВ" АТ "Укргазвидобування», зазначено, що Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, включені до проекту договору .(додаток 4 до Тендерної документації - Проект договору).
Інші умови викладені в п.4 за змістом Розділу 6 Тендерної документації повністю кореспондуються з положеннями частини четвертої та п`ятої статті 41 Закону № 922-VIII та відповідають аналогічному змісту вказаної норми.
5. Учасником ТОВ «Емсіел Проект» (на виконання умов п.1 розділу 1.1. Додатку №1 до тендерної документації) 04 березня 2022 року було надано Довідку №166 від 22.02.2022 року про наявність відповідних механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору визначеному у технічному завданні, зокрема комп’ютеру з програмним забезпеченням та портативного навігатора з підтримкою GPS, яка повністю відповідає вимогам Замовника. Невідповідність стосується виключно відсутності сканованої копії договору оренди, співпраці, партнерства з Державною установою «Лабораторний центр на залізничному транспорті Міністерства охорони здоров’я України» (який зазначений в довідці «Інформація про субпідрядника/співвиконавця»). Враховуючи те, що вимога щодо надання сканованої копії договору оренди включено в п.1 розділу 1.1 додатку №1 до тендерної документації було сформовано та опубліковано Вимогу про усунення даної невідповідності.
На виконання даної вимоги учасником дозавантажено на електронний майданчик договір про співпрацю №02/11-22 від 08.02.2022 року з ДУ «Лабораторний центр на залізничному транспорті міністерства охорони здоров’я України », про надання лабораторних послуг.
Враховуючи те, що учасником ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" було усунуто невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги, останній відповідав кваліфікаційним вимогам передбачених тендерною документацією та був допущений Замовником до аукціону.
6. Відповідно до п.16 статті 29 «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій / пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так 10.03.2022 року в електронному майданчику оприлюднено Замовником дозапит, щодо надання учасником ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" необхідних документів та інформації, зокрема щодо наявності власної чи орендованої лабораторії.
10.03.2022 року учасником дозавантажено необхідну інформацію, зокрема копію договору про співпрацю №02/11-22 від 08.02.2022 року з ДУ «Лабораторний центр на залізничному транспорті міністерства охорони здоров’я України », про надання лабораторних послуг.
Крім того в складі пропозиції даного учасника є наявний гарантійний лист Державної установи «Лабораторний центр на залізничному транспорті міністерства охорони здоров’я України» № 370/13 від 23.02.2022 року про проведення лабораторних досліджень для учасника та лист Мінприроди №1 від 02.01.2018 року про внесення ТОВ «Емісел проект» за № 1755/22067 до переліку установ, організацій та закладів, які здійснюють розробку документів, що обгрунтовують обсяги викилів для підприємств, установ, органіцзвцій та громадян – субєктів підприємницької діяльності, відповідно до наказу Мінприроди від 01.10.2012 року №475.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, передбачено причини відхилення тендерної пропозиції учасників, зокрема, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
-не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
-не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
-зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п'ятнадцятою статті 29 цього Закону;
-не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
-не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Враховуючи те, що учасником ТОВ "ЕМСІЕЛ ПРОЕКТ" було вчасно виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції у Замовника були відсутні причини для відхилення тендерної пропозиції такого учасника.