-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти (Арфа)
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
4747f216313646b287d17f87a58d711f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-07-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.10.2022 00:00
Період моніторингу:
07.10.2022 15:25 - 29.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2022 № 253
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 07.10.2022 № 253
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2022-01-28-006280-b Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки» Дніпропетровської обласної ради» Музичні інструменти (Арфа) 1 000 000,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.01.2022 № 10 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Інкос лайн» та ФОП МИХАЙЛОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2022 № 20 та від 21.02.2022 №21, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022, договір від 09.03.2022
№ 9, додаткову угоду від 09.03.2022 № 1 та додаткову угоду від 28.06.2022 №2 щодо припинення дії договору, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.10.2022.
В ході моніторингу встановлено, що згідно з пунктом 6.4 розділу 6 ТД учасники надають лист-згоду, про те, що істотні умови договору є невід’ємною частиною документації, на які учасник погоджується подаючи свою пропозицію.
Однак, Переможцем не надано вищевказаний лист-згоду щодо погодження з істотними умовами договору, чим не виконано вимоги пункту 6.4 розділу 6 ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Таким чином, в порушення частини першої статті 31 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП ФОП МИХАЙЛОВ ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ як таку, що не відповідала встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону, а уклав з ним договір від 09.03.2022 № 9 на суму 964 000,00 гривень.
Період усунення порушень:
17.10.2022 16:05 - 31.10.2022 23:00
Дата публікації висновку:
17.10.2022 16:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу встановлено, що переможцем не було надано лист-згоду щодо погодження з істотними умовами договору, який вказаний у пункті 6.4 розділу 6 тендерної документації, але такий лист переможцем було надано у складі документів, поданими з пропозицією. Цей лист знаходиться у pdf файлі з назвою «Проект договору.pdf» на 12 стр. (файл прикріплено).
Дата публікації звіту:
20.10.2022 13:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
20.10.2022 17:42
Запити/Пояснення
Номер:
d716990570a347aca71f7ff10699d930
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c15a6bc0bd524439b393e10ccc67cd82
Назва:
Відповідь на запит від 11.10.2022 року.
Дата опублікування:
12.10.2022 12:43
Опис:
Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки» Дніпропетровської обласної ради» у межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до запиту Північного офісу Держаудитслужби від 11.10.2022 року надає пояснення (інформації та документи):
Закупівля була здійснена в межах обсягу планових призначень на 2022 рік. Бюджетні призначення були затверджені начальником управління культури, туризму національностей і релігій Дніпропетровської ОДА 17.01.2022 р.
Скан. Копія кошторису на 2022 рік знаходиться у публічному доступі на сайті замовника у розділі «Публічна інформація» - «Фінансові документи» -«Кошторис на 2022» (посилання http://dk.dp.ua/wp-content/uploads/2022/09/%D0%9A%D0%BE%D1%88%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81-2022.pdf).
Також прикріпляємо розрахунок до кошторису на 2022 рік по КЕКВ 3110, в якому вказана розрахункова сума даної закупівлі та затверджена начальником управління культури, туризму національностей і релігій Дніпропетровської ОДА.
Інформація щодо проведення тендерних процедур зазначена на веб-сайті замовника у розділі «Публічна інформація» - «Фінансові документи»-«Інформація про проведення тендерних процедур 2022» (https://dk.dp.ua/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d0%b0-%d1%96%d0%bd%d1%84%d0%be%d1%80%d0%bc%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f/#tab-v5-4bmq691g-12)
Розмір витрат та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі було обрано шляхом проведення аналізу ціни товару на ринку та ґрунтуючись на ціни у інтернет-магазинах. (прикріплені посилання для прикладу)
https://muzikant.ua/lyon-healy-85cg/
https://usilok.com.ua/muzychni-instrumenty/smychkovi/arfu/arfa-lyon-healy-style-85-cg/
У зв’язку із виникнення обставин непереборної сили, а саме з запровадженням воєнного стану в Україні кошторисні призначення на придбання обладнання і предметів довгострокового користування були зменшені та взаємовідносини за договором № 9 від 09.03.2022 р. були припинені.
Номер:
d99701ffcbcf46ea8b0e75e49b6c6421
Назва:
Звернення щодо результатів здійсненого моніторингу закупівлі UA-2022-01-28-006280-b
Дата опублікування:
18.10.2022 14:44
Опис:
За результатами моніторингу встановлено, що переможцем не було надано лист-згоду щодо погодження з істотними умовами договору, який вказаний у пункті 6.4 розділу 6 тендерної документації, але такий лист переможцем було надано у складі документів, поданими з пропозицією. Цей лист знаходиться у pdf файлі з назвою «Проект договору.pdf» на 12 стр. (файл прикріплено).
Номер:
87efb0d36e83425ca9cacc88458c139c
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
20.10.2022 11:24
Опис:
Північний офіс Держаудитслужби розглянув звернення за роз’ясненням щодо висновку Комунальноного вищого навчального закладу «Дніпропетровська академія музики ім. М. Глінки» Дніпропетровської обласної ради» по моніторингу опублікований в інформаційно-телекомунікаційні системі публічних закупівель Prozorro (за номером ID: UA-2022-01-28-006280-b) при закупівлі музичних інструментів (Арфа) (Код ДК 021:2015: 37310000-4: Музичні інструменти) і повідомляє. Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно з частиною 9 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.