-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 (Metamizole sodium, Hydroxyethylstarch ,Glucose, Acetylcystein; Paracetamol; Potassium chloride; Lactulose; Levofloxacin; Bupivacaine; Bupivacaine; Bupivacaine; Bupivacaine; Mannitol; Metronidazole; Sodium chloride; Sodium chloride; Sodium chloride; Salbutamol; Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride; Sodium chloride + Potassium chloride + Calcium chloride; Comb drug ;Fluconazole; Theophylline; Magnesium sulfate; Tranexamic acid; Dexmedetomidine; Ondansetron ).
Завершена
5 110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 550.00 UAH
Номер:
d4c183ff197949248a73e595ac62042b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 21:10 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2022 № 259
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2022 № 259
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2022-01-28-006077-b 28.01.2022 Комунальне підприємство"Хмельницька міська лікарня"Хмельницької міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено порушення вимог частини шостої статті 33, частини четвертої статті 41 та частини другої статті 24 Закону №922.
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", ТОВ "КОРМЕД", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26 січня 1993 року№ 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Хмельницька міська лікарня "Хмельницької міської ради (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 17.03.2022, тендерні пропозиції учасників ТОВ " Медичний центр "М.Т.К.", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМЕД" (далі – ТОВ "КОРМЕД", протокол від 21.03.2022 №45 про обрання переможця, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 21.03.2022, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04.04.2022, договір поставки від 04.04.2022 №133-Т, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 26.09.2022.
Аналізом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 установлено, що Замовником у пункті 6.4.4. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Частиною 3 статті 22 Закону №922 визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії укладання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922.
Крім того, згідно до частини 2 статті 24 Закону №922 визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться.
Проте, Замовником не було в окремому документі оприлюднено переліку змін, що внесено у розділ I. «Загальні положення» тендерної документації затвердженої Протоколом №12 від 28.01.2022, чим недотримано вимог частини другої статті 24 Закону №922.
Період усунення порушень:
28.09.2022 12:46 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 12:46
Запити/Пояснення
Номер:
b77a653768014ea29829e1c48832cbc6
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
22.09.2022 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК 021:2015:33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-006077-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Згідно до частини 2 статті 24 Закону №922 визначено, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Проте, Замовником не було в окремому документі оприлюднено переліку змін, що внесено у розділ I. «Загальні положення» тендерної документації затвердженої Протоколом №12 від 28.01.2022, що суперечить частині 2 статті 24 Закону №922. Чому Замовником не дотримано вимоги частини 2 статті 24 Закону №922?
3. Замовником у пункті 6.4.4. розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону №922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону №922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі.
Чому Замовником установлено у тендерній документації умови щодо можливості корегування умов договору під час укладання що суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
0d14ecb9b5014681a2667b4c1713208c
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
26.09.2022 13:03
Опис:
КП Хмельницька міська лікарня провела закупівлю ДК 021:2015:33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-01-28-006077-b).
1.Розмір витрат обраховується згідно «ПОРЯДКУ визначення обсягів потреби в закупівлі лікарських засобів закладами і установами охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів» затвердженого наказом МОЗ України №782 методом .від 11.07.2017року методом споживання.
Інформація щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі береться з відкритих джерел інформації,а саме з системи ПРОЗОРРО, з завершених процедур закупівель з аналогічним предметом закупівлі,з закупівель,проведених в попередні роки. Визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі бухгалтерських звітів про використання лікарських засобів в минулому році,з врахуванням потреб відділень,поточних цін, взятих з відкритих джерел інформації та можливого коливання цін.
2.Замовником при публікуванні закупівлі помилково приєднано робочий варіант тендерної документації,не допрацьваний,одразу ж 28.02.2022 було виявлено помилку та підгружено потрібний варіант.Проте оператором була допущена арифметична помилка при вирахуванні термін у 30 днів,що було виправлено 07.02.2022р.Інших змін не було.
3. Замовником у пункті 6.4.4. розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.»
Згідно Статті 22. П.1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.п3. Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.Замовник при розробці тендерної документації використовує вікдкриті джерела інформації,а саме систему ПРОЗОРРО,закупівлі великих закладів охорони здоров»я регіону по закупівлі аналогічних предметів закупівлі. Даний пункт внесено для випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.