-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Паливна деревина твердої породи(різані))
Завершена
640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 200.00 UAH
Номер:
923420a244c1446d9a40b4c010f26c01
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-25-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.07.2022 00:00
Період моніторингу:
25.07.2022 13:21 - 16.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 № 15-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 25.07.2022 №15-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2022-01-28-004689-b від 28.01.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 11, 14, частини другої статті 22 Закону та частини другої статті 24 Закону.
Аналізом підстав щодо відхилення пропозиції ДП «Бережанського лісомисливського господарства» встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Аналізом наявності підстав, щодо внесення змін у договір встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ДП «Бережанського лісомисливського господарства», наявності підстав щодо відхилення пропозиції ФОП Євський О.А., своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору додатковою угодою №2 від 26.05.2022, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 28.02.2022 за №72, відповідно до норм частини другої статті 202 Господарського кодексу України, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 28.01.2022 №2, тендерну пропозицію ДП «Бережанське лісомисливське господарство», тендерну пропозицію ФОП Євський О.А., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2022 за №3, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2022 за №4, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір про закупівлю товару від 28.02.2022 за №72, додаткову угоду від 15.03.2022 за №1, додаткову угоду від 26.05.2022 за №2, пояснення Замовника від 27.07.2022 отримане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону, а саме:
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації (пункт 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») невірно зазначено протягом якого строку тендерні пропозиції вважаються дійсними. Так, в тендерній документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, в той час як в Законі визначено із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
- в пункті 2 «Унесення змін до тендерної документації» розділу II «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» замовником зазначено «Учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку подання, без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій», однак такі вимоги Законом, а саме частиною другою статті 24 Закону не передбачені;
- в пункті 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу ІV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що є порушенням пункту 14 другої частини статті 22 Закону.
Аналізом пропозиції ДП «Бережанське лісомисливське господарство» встановлено наступне.
Згідно додатку 2 до тендерної документації і пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації Замовником для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначено вимогу щодо подачі учасниками довідки, складеної у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Учасником закупівлі ДП «Бережанське лісомисливське господарство» у складі пропозиції не подано довідку, складену у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Однак, Замовником на порушення пункту першого частини першої статті 31 Закону не відхилено пропозицію ДП «Бережанське лісомисливське господарство» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ДП «Бережанське лісомисливське господарство» укладено договір про закупівлю товару від 28.02.2022 за №72 на суму 546 000,00 гривень.
В подальшому, 15.03.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару. При цьому у додатковій угоді вказано, що в зв’язку із збільшенням ціни на паливо-мастильні матеріали сторони домовились збільшити ціну дров’яної деревини з доставкою.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 25.07.2022, Замовником надано лист ДП «Бережанського лісомисливського господарства» про зміну ціни від 03.03.2022 за №154 та наказ ДП «Бережанського лісомисливського господарства» «Про затвердження планово-розрахункових цін на лісопродукцію» від 06.01.2022 за №6 (далі –наказ).
Відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зокрема збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару.
Під коливанням ціни необхідно розуміти зміну за певний період часу ціни товару на ринку чи то в сторону зменшення, чи в сторону збільшення. І таке коливання має відбуватись саме в період після укладення договору на підставі поданої пропозиції і до внесення відповідних змін до нього.
Коливання ціни на ринку має бути підтверджено відповідними документами виданими Уповноваженим на те органом.
Відповідно, дані, викладені у листі ДП «Бережанського лісомисливського господарства» про зміну ціни від 03.03.2022 за №154 та наказі ДП «Бережанського лісомисливського господарства» «Про затвердження планово-розрахункових цін на лісопродукцію» від 06.01.2022 за №6 не можуть вважатися коливанням ціни такого товару на ринку.
Враховуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до Договору про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону до договору укладено додаткову угоду від 15.03.2022 за №1 на збільшення ціни за одиницю товару без документального підтвердження коливання ціни товару на ринку в сторону збільшення його ціни.
Період усунення порушень:
12.08.2022 15:36 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.08.2022 15:36
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13-05-0057/2022
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до оприлюдненого висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у зв’язку із проведеним моніторингом процедури закупівлі UA-2022-01-28-004689-b від 12.08.2022 року, яким зобов’язано вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у сфері публічних закупівель в установленому законом порядку ,тому з врахуванням наведеного повідомляємо наступне, що сторони повністю виконали свої права та обов’язки щодо Договору №72 від 28.02.2022 р. по закупівлі товару по коду ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Паливна деревина твердої породи(різані). Паливна деревина поставлена та оплачена в повному обсязі. Виконую звіт щодо виконання даного договору.
Дата публікації звіту:
17.08.2022 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
7c225ff2052644d5a9297737c60a6b44
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
25.07.2022 14:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Паливна деревина твердої породи(різані)), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-28-004689-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
За результатами процедури закупівлі між Замовником та ДП «Брежанським лісомисливським господарством» укладено договір про закупівлю товару від 28.02.2022 за №72 на суму 546 000,00 гривень.
В подальшому, 15.03.2022 до вказаного договору укладено додаткову угоду за №1 та збільшено ціну за одинцю товару.
Враховуючи вищевикладене, надайте скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 15.03.2022 року?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a80f10931cb4b5fab633e86cfefc037
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
27.07.2022 13:14
Опис:
Відповідь на звернення
На запит Західного офісу Держаудитслужби (Тернопільська обл.) від 25.07.2022 року, у межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Паливна деревина твердої породи(різані)) , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо пояснення щодо порядку та підстав обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, скан-копії документів, на підставі яких укладено додаткову угоду за №1 від 15.03.2022 року відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання цін та долучаємо підтверджуючі документи.
Обґрунтування технічних характеристик:
Технічні, якісні характеристики предмету закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5, статті 23 Закону «Про публічні закупівлі», Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо), що підтверджується відповідними сертифікатами (посвідченнями), технічні вимоги до деревини визначаються у відповідності до ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Деревина необроблена твердих порід для опалення (надалі – Товар).Розмір дров: по довжині – від 1,00 м і більше; по товщині – від 15 см і більше: найбільше відхилення по довжині ± 0,2 м. Дрова повинні відповідати наступним показникам, продукція не повинна бути в попередній експлуатації. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків і гілок. Висота сучків, що залишилися не повинна перевищувати 30мм. Дрова можуть бути як в корі, так і без кори. У випадку перевищення показників товар до оплати прийнятий не буде. Кількість – 400 м3. Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника в заклади освіти Бережанської міської ради Тернопільської області.
Обгрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі:
Інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі- 640000.00 грн.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення:
Відповідно до рішення сесії Бережанської міської ради №534 від 17.02.2021року «Про бюджет Бережанської міської територіальної громади на 2022 рік»
(http://berezhanymrada.gov.ua/images/Docs/Rada/Rishennia/VIII_%D0%A1%D0%9A%D0%9B%D0%98%D0%9A%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF/2021/524-544/17.12.2021_534.pdf)
розмір бюджетного призначення по загальному фонду КПКВ 0611021 1368000грн., по КЕКВ: 2275 — Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг.
Посилання на веб-сайт
http://berezhanymrada.gov.ua/index.php/viddil-osvity-molodi-i-sportu/5607-poblichna-zakupivlya-derevyny
Номер:
89ea35217c0f45cea3cff8eff9cfe9b5
Назва:
Щодо надання роз’яснень
Дата опублікування:
29.08.2022 15:52
Опис:
Начальнику УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ в ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Роману СНІГУРУ
Уповноваженої особи - провідного спеціаліста Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради
Оксани ШВЕЦЬ
Щодо надання роз’яснень
12 серпня 2022 року було проведено Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області моніторинг процедури закупівлі ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина (Паливна деревина твердої породи(різані)) (UA-2022-01-28-004689-b ), яким виявлено порушення п.1ч.1ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закону) та п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону.
У висновку зазначено, що порушення п.1 ч.1 ст.31 Закону заключається в тому, що мною, як уповноваженою особою, не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «Бережанське лісомисливське господарство», яке не надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, яка вимагалась Замовником у тендерній документації у формі довільної довідки. Опрацювавши усі надані учасником ДП «Бережанське лісомисливське господарство» документи при розгляді його тендерної пропозиції, було встановлено, що Учасник надав FSC Лісоуправління Сертифікаційний звіт про переоцінку ДП «Бережанське лісомисливське господарство», де в Додатку І п.3 Лісозаготівельна та лісогосподарська діяльність зазначена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Зазначений документ не вимагався тендерною документацією, проте у ньому містилась інформація щодо обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, що вимагалась у формі довільної довідки. Тому при розгляді тендерної пропозиції надання Учасником документу з необхідною інформацією, проте з іншою назвою, було розцінене, як формальна помилка - невірна назва документу, що подається Учасником у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним Замовником у тендерній документації (п.3 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, тендерна документація Замовника). Оскільки наявність такої формальної помилки не вплинула на зміст тендерної пропозиції учасника, то у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ДП «Бережанське лісомисливське господарство» відповідно до ст.31 Закону.
Щодо виявлених порушень ч.2 ст.41 Закону надаю наступну інформацію. ДП «Бережанське лісомисливське господарство» 07 березня 2022 року звернулось до Замовника - Відділу освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради про внесення змін в договір від 28.02.2022 року № 72 щодо збільшення ціни одиниці товару, у зв’язку із збільшенням ціни на паливно-мастильні матеріали. Згідно тендерної документації Замовника ( РозділV п.1.4) тендерної пропозиції Учасника (гарантійний лист) у ціну одиниці товару входила ціна предмету закупівлі та витрати на його доставку. Оскільки у березні 2022 року, у період після укладення договору, відбулось коливання ціни палива на ринку у бік збільшення більше ніж на 9.8% (відкрита інформація на сайті Державної служби статистики України (додається),збільшивши ціну за одиницю товару, тому Замовник згодився на внесення змін у договір закупівлі. Через оголошення воєнного стану в Україні довідку про коливання ціни в Торгово-промисловій палаті України неможливо отримати, тому Замовник керувався відкритою інформацією, що розміщена на сайті Державної служби статистики України (яка є Уповноваженим на те органом), а лист та наказ ДП «Бережанське лісомисливське господарство» та калькуляція вивезення дров ТВ/Л порід в двір споживача з 15.03.2022р. (додається) про ціни станом на 15.03.2022 р. є додатковою інформацією про збільшення ціни товару у березні в порівнянні з ціною в тендерній пропозиції. Тому вважаю, що коливання ціни на ринку в сторону збільшення його ціни документально підтверджено.
Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області було зобов’язано Замовника усунути порушення у сфері державних закупівель шляхом припинення зобов’язань за договором від 28.02.2022 року №72. Вказане зобов’язання станом на 17.08.2022 року неможливо виконати з наступних підстав. Згідно ст.599 Цивільного кодексу України та ст.202 Господарського кодексу України зобов’язання по договору, господарські зобов’язання припиняються виконанням чи за згодою сторін та в інших випадках. Зобов’язання по договору закупівлі було фактично припинено 26 травня 2022 року, шляхом повного виконання усіх зобов’язань двома сторонами (товар в повному обсязі було доставлено ДП «Бережанське лісомисливське господарство» та повністю оплачено Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради). У разі розірвання договору сторони також припиняють свої зобов’язання (ст. 653 Цивільного кодексу України) з моменту укладення угоди про розірвання договору. Оскільки зобов’язання по договору станом на 17.08.2022 року були припинені, тобто виконані, то відсутні підстави для їх припинення шляхом розірвання договору. У зв’язку з цим, на висновок моніторингу було надано пояснення щодо неможливості усунення порушень у спосіб, який зазначено у висновку моніторингу.
Уповноважена особа - провідний спеціаліст
Відділу освіти, молоді і спорту
Бережанської міської ради,
Оксана Швець
Номер:
be962dad61de4e809394f210af33e0c4
Назва:
Про розгляд звернення за роз’ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
06.09.2022 11:06
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку моніторингу процедури закупівлі здійсненної Відділом освіти, молоді і спорту Бережанської міської ради, від 29.08.2022 (далі - Звернення) інформує наступне.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі Паливна деревина твердої породи (різані) код ДК 021:2015:03410000-7: Деревина (інформація про закупівлю оприлюднена в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2022-01-28-004689-b), Управлінням 12.08.2022 оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, при цьому у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» констатуючої частини даного висновку чітко зазначено зобов’язання щодо усунення порушення, а саме: вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю товару від 28.02.2022 за №72 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Тобто, п.3 констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі сформульовано чітко і зрозуміло, а у зверненні вказана інформація щодо розгляду змісту висновку та зобов’язання, що міститься у ньому.