• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з утримання в належному стані об'єктів благоустрою за ДК 021:2015 90610000 - 6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

1 791 567.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 957.84 UAH
Номер: a4d550752ad949d58130ceca554ac687
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-29-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.09.2022 21:54 - 21.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.09.2022 № 226 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.09.2022 № 226 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 18 UA-2022-01-28-003490-b 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Інтерфінансгруп» встановлено порушення вимог пункту 2 абзацу другого частини 16 статті 29 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, шляхом недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 28.01.2022 № 5, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Тунік Дмитро Юрійович, Приватного підприємства «Інтерфінансгруп» (далі – ПП «Інтерфінансгруп») та Фізичної особи-підприємця Нікітін Віктор Олександрович (далі – ФОП Нікітін В.О.), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.02.2022 № 17, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ПП «Інтерфінансгруп», протокольне рішення від 28.02.2022 № 19, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 28.02.2022 № 20 та від 09.03.2022 № 26, повідомлення про намір укласти договір від 09.03.2022 року, договір на надання послуг від 29.03.2022 № 30, додаткову угоду від 29.03.2022 №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 31.03.2022 року, відповідь Замовника на пояснення від 03.10.2022 року з документами. В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 4 розділу 6 тендерної документації істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Інші умови договору про закупівлю істотними не є та можуть змінюватися відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів. Водночас нормами частини шостої статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також, відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з учасником-переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону. В ході проведення моніторингу встановлено, що при розгляді пропозиції учасника ПП «Інтерфінансгруп» Замовником виявлено невідповідності та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до цієї вимоги Замовник виявив невідповідність лише у підтвердженні досвіду виконання аналогічних договорів та зазначив: «Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для пітвердження викона-ння договорів надати акти виконаних/наданих послуг, додаткові угоди, платіжні доручення, привести у відповідність зазначену у довідці та у відгуках інформацію відповідно до завантажених в електронну систему документів, що підтверджують виконання договорів». Разом з тим, у протоколі № 19 від 28.02.2022 року уповноваженою особою Замовника зазначено: «Таким чином, у наданих документах не визначено повноваження Беззубченка Валерія Вікторовича. Відповідно до наданих документів повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи ПП «Інтерфінансгруп, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень, має право Шаповал Олег Станіславович». Водночас, пунктом 2 абзацу другого частини 16 статті 29 Закону передбачено, що Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, у тому числі, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Проте, на порушення зазначеної вимоги Замовником не надано можливості ПП «Інтерфінансгруп» виправити невідповідність щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції Беззубченком В.В. Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ПП «Інтерфінансгруп» Замовником порушено вимоги пункту 2 абзацу другого частини 16 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 05.10.2022 17:21 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2022 17:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розпорядженням голови Довгинцівської районної в місті ради від 10.10.2022 № 156-р створено тимчасову робочу групу щодо розгляду результатів моніторингу. Рішення робочої групи: За результатами аналізу висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель уповноваженій особі Ярусі Н.В. необхідно негайно вжити заходів щодо недопущення можливих порушень в подальшому, зробити організаційні висновки в проведенні закупівель, досконало вивчити результати моніторингу Державної аудиторської служби України Північно-Східного офісу Держаудитслужби та вжити необхідних заходів, пройти чергове навчання з організації публічних закупівель. Враховуючи, що дії уповноваженої особи жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель, попередити уповноважену особу Яруху Н.В. щодо не допущення помилок в подальшому, постійно здійснювати самоосвіту з метою підвищення професійного рівня.
Дата публікації звіту: 11.10.2022 16:34

Запити/Пояснення