-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ЄЗС ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Дезинфекційні засоби)
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Номер:
4da9575f40eb4430a793e930b2b4d5b3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-25-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2022 00:00
Період моніторингу:
25.11.2022 13:28 - 17.12.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.11.2022 № 43-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
25.11.2022 № 43-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2022-01-28-001432-b, 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства Виноградівська районна лікарня» Виноградівської міської ради Закарпатської області (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 28.01.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Кузан Тетяни Василівни (далі – ФОП Кузан Т.В.); протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ФОП Кузан Т.В. відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримане 30.11.2022 та 06.12.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю послуги від 28.02.2022 № 6/99 з додатком; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
12.12.2022 13:02 - 16.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.12.2022 13:02
Запити/Пояснення
Номер:
555b9f666b2141a18edb1886ad6e3a38
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
30.11.2022 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-001432-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель ID: UA-2022-01-28-001432-b відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7ea68408f2e348c4ae57cb8be79831b1
Назва:
ВІдповідь га запит
Дата опублікування:
30.11.2022 13:23
Опис:
1. обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі відбулося на основі закупівельних цін минулих періодів – ціни на товари власних проведених процедур та укладених договорів на ідентичні товари, що були обраховані за допомогою інших працівників Замовника, що формують потребу у закупівлі у всьановленому ЗУ "Про публічні закупівлі" порядку.
2. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» прийнята з метою забезпечення ефективного використання державних коштів, про що йдеться в преамбулі зазначеної постанови, і ніяким чином не стосується дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ст.5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно п.14 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно ч.5 ст.8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як приписи Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Це питання вивчали в т.ч. суди, зокрема відсутність такої публікації не є порушення, що відображено також у рішенні Одеського окружного адміністративного суду від 01.10.2021 року у справі №420/13240/21 (https://reyestr.court.gov.ua/Review/100042416).
Отже це питання не стосується моніторингу дотримання законодавства з публічних закупівель.
Номер:
ac3c328f8c074e07b31903eda962f41a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2022 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-001432-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кузан Тетяни Василівни (далі – Учасник), яка не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме Учасником надано сертифікат якості на дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol» англійською мовою без перекладу українською мовою, чим не дотримано пункт 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу 2 тендерної документації., в якому зазначено, зокрема: «У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою»?
- чому не відхилено тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Кузан Тетяни Василівни, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме на вимогу Додатку 3 до тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних та інших вимог до предмета закупівлі, установлених замовником, не надано копії сертифікату виробника на дезінфекційний засіб «Бланідас 300»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4ada8e5733054ad089f13f8cd7e2227a
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
06.12.2022 18:26
Опис:
Замовником в технічному завданні було вказано вимогу Надати завірені копії документів, що підтверджують відповідність виробів вимогам постанови КМУ від 02.10.2013 р. N 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів"" (декларація про відповідність або відповідний сертифікат на вироби (надати копії); наявність інструкцій по використанню (надати копії); наявність висновку державної санітарно- епідеміологічної експертизи (надати копії). Проте, дезінфікуючі засоби, які вимагалась в закупівлі не відносяться до медичних виробів і відповідно до постанови КМУ від 02.10.2013 р. N 753 "Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів", адже відповідно до ст.1 цієї Постанови: «медичний виріб, виготовлений на замовлення, - будь-який медичний виріб, спеціально виготовлений за письмовим приписом лікаря або особи, що має відповідний рівень професійної кваліфікації, що визначає специфічні конструкційні характеристики цього медичного виробу, призначеного тільки для конкретного споживача. Медичний виріб серійного виробництва, зміна характеристик якого здійснюється для задоволення індивідуальних потреб особи, що займається медичною практикою, або будь-якого іншого професійного користувача, не є медичним виробом, виготовленим на замовлення;» Тобто, медичний виріб це будь-який апарат, пристрій, інструмент, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу) — призначене виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Тож, учасники зважаючи на некоректну вимогу в закупівлі щодо надання документів по Постанові №753 на власний розсуд підтверджували вимоги тендерної документації: 6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Фізичною особою-підприємцем Кузан Тетяна Василівна у складі тендерної пропозиції надано необхідні технічні документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Відповідно до додатку №3 тендерної документації замовником було встановлено вимогу до деззасобу з конкретним найменуванням (або еквівалент), яке бажав закупити: «Дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol» або еквівалент». ФОП Кузан Тетяна Василівна запропонувала Sterisol, чим фактично підтвердила відповідність технічним вимогам замовника, а наданих документів на деззасіб цілком достатньо для підтвердження вимогам технічного завдання. Вимоги щодо надання сертифікату якості на дезінфікуючий засіб для гігієнічної та хірургічної дезінфекції рук «Sterisol», який наданий іноземною мовою без перекладу українською мовою тендерною документацією непередбачено. Тож, відповідно до п. 7.2. тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Щодо ненадання ФОП Кузан Тетяна Василівна копії сертифікату виробника на дезінфекційний засіб «Бланідас 300», то відповідно до вимог Додатку №3 тендерної документації замовником вимагалось Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП, знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання «Бланідас 300» в таблетках (по 300 шт). або еквівалент. ФОП Кузан Тетяна Василівна запропонувала Бланідас 300, чим фактично підтвердила відповідність технічним вимогам замовника, а наданих документів на деззасіб цілком достатньо для підтвердження вимогам технічного завдання, зважаючи на те, що ФОП Кузан Тетяна Василівна додатково було надано Паспорт безпеки на Бланідас 300, в якому вказані показники деззасобу та його відповідність стандартам та нормам з безпеки.
Відповідно до п.11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
На підставі вищевикладеного, учасники закупівлі на власний розсуд підвереджували технічні вимоги запропонованого товару, а тому ФОП Кузан Тетяна Василівна повністю виконала вимоги встановлені тендерної документацією щодо надання та підтвердження вимог замовника.