• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прання та прасування білизни

Найменування: КНП «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області. Код згідно з ЄДРПОУ: 02004812. Місцезнаходження: Україна,30400, Хмельницька область, м. Шепетівка, вул. В.Котика, 85. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Виконавець повинен надати Замовнику послуги, якість яких відповідає умовам ДСТУ 2320-93 «Роботи з хімічними речовинами на підприємствах хімічної чистки одягу та прання білизни. Вимоги безпеки», ДСТУ 2916-94 «Одяг і предмети домашнього вжитку після хімічної чистки. Терміни визначення основних дефектів», ДСТУ EN 13549:2005 «Послуги з чищення. Основні вимоги та рекомендації щодо системи контролювання якості» та інших ДСТУ до цієї категорії послуг. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися цінові пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до цінової пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії

Торги не відбулися

680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 400.00 UAH
Номер: ec880613493840c0b7912c20f1ad509c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-01-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 02.02.2022 13:33 - 24.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.02.2022 №66 Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Заступник начальника Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.02.2022 № 66 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель 1 Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 28 UA-2022-01-28-000674-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 276-55-94, galuna106@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2, 17, 19 частини другої статті 22 Закону, вимог частини шостої статті 17 Закону, частини п’ятої статті 41 Закону та Переліку № 710. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі встановлено порушення абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082 в частині не накладання кваліфікованого електронного підпису. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни тендеру відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Шепетівська багатопрофільна лікарня» Шепетівської міської ради Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.01.2022 № 62. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключного переліку випадків. Зокрема, відповідно до пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. Моніторингом встановлено, що у підпункті 2) пункту 11.2 розділу XI «Інші умови» Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) Замовником вказано підставу для внесення змін до істотних умов договору: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Проте, нормами частини п’ятої статті 41 Закону збільшення ціни за одиницю до 10 відсотків за відповідних умов передбачено лише для такого предмету закупівлі як товар. Згідно річного плану закупівель, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предметом закупівлі є послуги, а саме: послуги з прання та прасування білизни. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що включення до умов Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) такої підстави для внесення змін до істотних умов договору, як збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, не відповідає нормам частини п’ятої статті 41 Закону. Також, згідно пункту 19 частини другої статті 22 Закону, тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону розроблення та затвердження переліку формальних помилок належить до основних функцій Уповноваженого органу. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зазначені Замовником в пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 (далі – Перелік № 710), чим не дотримано вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Крім того, відповідно пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації Замовником не зазначена електронна адреса посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Моніторингом встановлено, що в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22, частини шостої статті 17 Закону у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено вимогу подання для переможця у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, інформації та документів що підтверджують відсутність підстав визначених у статті 17 Закону, встановлених в Додатку №3 тендерної документації (для переможця). Відповідно до пункту 3 Порядку № 1082 розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Згідно пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» засіб кваліфікованого електронного підпису – апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону. Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис. Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису). Тобто, особистий ключ КЕП має зберігатися в засобі КЕП і повинен бути пов’язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису. За результатами перевірки електронного підпису уповноваженої особи Замовника на сайті Центрального засвідчувального органу (далі – ЦЗО) за адресою в мережі Internet https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Згідно листа Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи викладене, зазначений підпис уповноваженої особи Замовника не є кваліфікованим електронним підписом. За результатами моніторингу встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація тощо), на них накладено електронний підпис фізичної особи, який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим порушено вимоги пункту 3 Порядку № 1082. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 09.02.2022 14:47 - 24.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2022 14:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На моніторинг фінансового контролю законодавства у сфері публічних закупівель в інформації ,оприлюдненій в електронній системі закупівель ID моніторингу UA-M-2022-02-01-000074,повідомляємо, що виявлені порушення в частині подання та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) документації, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником були усунуті зокрема тендерна документація була викладена у новій редакції зі змінами та затверджено рішенням уповноваженої особи протокол №80 від 11.02.2022,а також Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) було внесено зміни та викладено у новій редакції. Термін подання пропозицій продовжено до 21.02.2022. Згідно пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис був удосконалений та накладений. У подальшій роботі подібної ситуації не допускається. Даний факт взято до уваги. Дякуємо за моніторинг та співпрацю.
Дата публікації звіту: 14.02.2022 09:20