-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги
Завершена
3 370 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 850.00 UAH
Номер:
27fb75875eb5487ea0d5ddab8f7dba9a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 13:11 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2022 № 42-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
UA-2022-01-28-000166-c, ДК 021:2015:55520000-1 – Кейтерингові послуги, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня"
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам закону встановлено порушення вимог ч. 8. ст. 12 Закону № 922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через недотриманням принципи відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель та порушенням заборони зловживати своїми правами та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 29» жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, правомірності укладання договору про закупівлю, дотримання принципів закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням Уповноваженої особи №7 від 27.01.2022 року; тендерну пропозиція переможця – КП «Володимирецький комбінат громадського харчування» (далі – Учасник); рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця торгів; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір від 12.03.2022 № 12.
В ході моніторингу встановлено наступне.
Відповідно до п. 2 Додатку 5 до ТД зазначено, що Учасник, надає Гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-х год. з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю.
Крім того, відповідно до зазначеної частини ТД - не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Зазначеним порушено ч. 8 ст. 12 № 922, а саме порядок взаємодії замовника та учасника, адже доступ до приміщень де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на етапі кваліфікації Учасника передбачає взаємодію між замовником та учасником поза межами електронної системи закупівель та без її використання.
Враховуючі зазначенні порушення, Замовником не може бути відхиллено тендерну пропозицію у разі невиконання зазначеної вимоги на підставі ч. 1 ст. 31 Закону № 922, як це передбачено в ТД.
Відповідно до зазначеного, Замовником порушено вимоги ч. 8. ст. 12 Закону № 922.
Встановленні порушенням є передумовою для недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, передбачених п. 3 ч. 1 та ч. 5 ст. 5 Закону №922, а саме недотримання принципів відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель та заборони зловживання своїми правами.
Період усунення порушень:
03.10.2022 13:13 - 18.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
03.10.2022 13:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, адміністрацією установи було проведено службове розслідування даного прецеденту з залученням представника профспілки та штатного юриста. Заслухавши пояснення уповноваженої особи, яка допустила виявлене порушення та, враховуючи, наступні аспекти ситуації, а саме: Замовник не здійснював огляд приміщень учасників на етапі кваліфікації; Замовник не відхилив жодної пропозиції на підставі неправомірних вимог ТД; Замовник визнав переможцем ВТ учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію; досвід роботи спеціаліста-виконавця на займаній посаді – менше року; працівник раніше та по даний час виконував/є свої обов’язки згідно ст. 139 КзПП без порушень, адміністрацією установи прийнято рішення: з метою недопущення встановлених порушень у подальшому, задля підвищення рівня знань та кваліфікації спеціаліста у сфері законодавчих норм при здійсненні закупівель товарі, робіт та послуг організувати навчання працівника, шляхом участі в навчальному онлайн семінарі для УО та працівників відповідальних за організацію та проведення закупівель, при цьому наголосити, щодо категоричного недопущення вищевказаного порушення у майбутній роботі.
Дата публікації звіту:
05.10.2022 11:18