-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт міжквартального проїзду за адресою вул. Героїв Крут,7- вул.Героїв Крут,13 в м.Тернополі
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Завершена
4 096 938.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 484.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 484.69 UAH
Номер:
834a5d4aaf114032a9b6494dfd5cb655
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.07.2022 00:00
Період моніторингу:
13.07.2022 10:07 - 04.08.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.07.2022 № 180
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.07.2022 № 180
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
4. UA-2022-01-28-000152-c
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради Капітальний ремонт міжквартального проїзду за адресою вул. Героїв Крут, 7 вул.Героїв Крут,13 в м.Тернополі 4 096 938,40 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 16 статті 29, пункти 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівельпри визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця-порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон№ 922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.01.2022 (далі – ТД), тендерну пропозиціюФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ(далі – Переможець),повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022, договір від 10.03.2022 № 113, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 20.07.2022.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧумовам, встановленим у тендерній документації.
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 до ТДУчасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Так, на виконання вищевказаної вимоги ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ надає довідку від 11.02.2022 № 16, яка містить перелік обладнання та матеріально технічної бази та технологій.
В підсумковій відомості ресурсів, яка також надана в складі пропозиції, Переможець вказує, що буде використовувати для виконання робіт, зокрема віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, пилосос промисловий та котки ручні, 30-40 кг. Однак, вищевказане обладнання не вказане в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, тобто Переможцем не дотримано вимогу пункту 1 Додатку 3 до ТД.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922 та частини 9 статті 26 Закону № 922 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, Замовником в порушення частини 16 статті 29 Закону № 922 не розміщено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922.
Також, відповідно до додатку 4 до ТД Переможець торгів на виконання вимоги ч. 1 статті 17 Закону повинен надати довідку або довідку у формі електронного документа, або копію нотаріально завіреної довідки про те, що фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давності від дати подання документа.
Переможець процедури закупівлі ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ надав 03.03.2022 довідку Департаменту інформатизації МВС України (далі – Довідка), щодо непритягнення до кримінальної відповідальності, відсутність незнятої чи непогашеної судимості та неперебування в рошуку на Кіцану Володимира Андрійовича станом на 24.01.2022, що не відповідає додатку 4 до ТД.
Водночас ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ надав лист від 03.03.2022 № 33, що у зв’язку із веденням воєнного стану в Україні з 24.02.2022 він не має можливості подати оновлену на дату подання довідку.
При цьому, на порталі МВСhttps://mvs.gov.ua/ukстаном на 03.03.2022 відсутня інформація щодо призупинення видачі довідок про непритягнення до кримінальної відповідальності.
Крім того, довідка, яка наявна в ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ датована 24.01.2022, а повідомлення про намір укласти договір – 21.02.2022, тобто Переможець міг завантажити наявну в нього довідку після акцепту його пропозиції та вона відповідала б умовам тендерної документації.
Відповідно до пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та у разі якщо переможецьпроцедуризакупівліне надав у спосіб, зазначений в тендернійдокументації, документи, щопідтверджуютьвідсутністьпідстав, установлених статтею 17 Закону № 922.
Однак, в порушення пунктів 1 та 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП КІЦАНУ ВОЛОДИМИР АНДРІЙОВИЧ, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922 та як таку, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону № 922, а укладено з ним договір від 10.03.2022 № 113 на загальну суму 3 945 476,00 гривень.
Період усунення порушень:
01.08.2022 13:28 - 16.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2022 13:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо підсумкової відомості ресурсів у якій визначені будівельні машини і механізми використання яких враховано в ціні тендерної пропозиції, зокрема: віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг, молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій, пилосос промисловий та котки ручні, 30-40 кг. вартість робіт, що планувалося виконувати зазначеними машинами не перевищує 20 відсотків та згідно умов закупівлі може бути виконана з залученням субпідрядника.
Після оголошення військового стану роз’яснень уповноваженого органу щодо дій замовників по розпочатих закупівлях не було.
Крім, того на ДП «Прозорро» до усіх Замовників було опубліковано інформацію з 28 лютого 2022 року: «Щодо довідок МВС. Замовники, що проводять відкриті закупівлі наразі не можуть отримувати довідки МВС від Постачальників, через те що Міністерство внутрішніх справ зараз нищить загарбників. Просимо поставитися із розумінням та не відхиляти постачальників за цією підставою.
Також зазначаємо, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у Додатку № 4 тендерної документації.
Враховуючи вище наведене, та що, від повідомлення про намір укласти договір та інформації про довідки МВС на ДП «Прозорро» не пройшов строк 10 днів постачальник не порушив строків, що виникли в результаті форс-мажорних обставин.
Тому враховуючи вищевказану інформацію та потребу вищевказаних робіт замовником було прийнято рішення про визначення переможцем даного учасника.
Дата публікації звіту:
08.08.2022 11:03
Запити/Пояснення
Номер:
9b809b839d394ee2b8fb20b663a75398
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2022 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b945bd87e49146e48685c936f690009c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.07.2022 08:37
Опис:
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені в титульному списку «Капітального ремонту міжквартальних проїздів м.Тернополя (громади) від 10.03.2021р. №185 на 2021-2022 роки» та рішенням сесії Тернопільської міської ради. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно розробленого технічного завдання та зведеного кошторисного розрахунку. Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/56611.html