-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з охорони Комунального некомерційного підприємства «Івано-Франківський спеціалізований заклад надання психіатричної допомоги Івано-Франківської обласної ради
Завершена
1 353 945.60
UAH з ПДВ
Номер:
32737c6c1ead4d9ba359dda8a696d322
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-16-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2022 00:00
Період моніторингу:
16.09.2022 20:46 - 08.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2022
№ 42-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2022 №42-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2022-01-27-016513-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення норм пункту 3 Порядку № 1082.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору законодавству у сфері закупівель - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень внаслідок виконання договору, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення вимог пункту 3 Порядку № 1082, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність умов для застосування переговорної процедури закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору законодавству у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Івано-Франківський спеціалізований заклад надання психіатричної допомоги Івано-Франківської обласної ради» (далі - Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022 року, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.01.2022 року, договір про закупівлю від 09.02.2022 року № 07-20/04, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.09.2022 року.
Відповідно до вимог пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (далі - Порядок № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
За нормою пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а відповідно до пункту 17 частини першої статті 1 зазначеного Закону засіб кваліфікованого електронного підпису - апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису, який відповідає вимогам цього Закону.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис.
Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису).
Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим».
Однак, проведеною під час моніторингу перевіркою накладених Замовником електронних підписів (за посиланням https://czo.gov.ua/verify) встановлено, що після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (річний план закупівель, повідомлення про намір укласти договір, тощо), на них накладено удосконалений електронний цифровий підпис уповноваженої особи Замовника Возняк Світлани Богданівни (тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений, сертифікат - кваліфікований, інформація про зберігання особистого ключа в засобі кваліфікованого електронного підпису відсутня), який в розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги» не є кваліфікованим електронним підписом, чим не дотримано вимоги пункту 3 Порядку № 1082.
Період усунення порушень:
28.09.2022 15:36 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 15:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надаємо інформацію (документ) про вжиття заходів для недопущення встановлених у висновку порушень у подальшому. Додатково повідомляємо, що наразі уповноважена особа має кваліфікований електронний підпис.
Дата публікації звіту:
05.10.2022 09:20
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зняття доплати у розмірі 25%)
Дата публікації:
05.10.2022 13:13
Запити/Пояснення
Номер:
692fcd48830b41d599fe36ec84e7e92c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.09.2022 11:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з охорони Комунального некомерційного підприємства «Івано-Франківський спеціалізований заклад надання психіатричної допомоги Івано-Франківської обласної ради» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-27-016513-bта відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення та копій документів.
Поясніть, чи установлені КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ЗАКЛАД НАДАННЯ ПСИХІАТРИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання Уповноваженої особи щодо стосуються прийняття щодо проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af33dc8a8a6d466f95380f9eaff8b852
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
21.09.2022 15:50
Опис:
Для можливості проведення переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) - якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, уповноваженою особою замовника складено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022 №8, яким прийнято рішення щодо необхідності проведення закупівлі послуг з охорони об’єктів замовника та необхідності направлення учаснику закупівлі запрошення до переговорної процедури. Даним протоколом, а також у запрошенні до переговорної процедури закупівлі визначені характеристики предмета закупівлі, зокрема технічна специфікація та вимоги до учасника переговорів.
Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. На виконання даної норми замовником обрано критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та встановлено вимогу – надання копії не менше 1-го виконаного (частково виконаного) аналогічного договору до предмету закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.40 Закону замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону. Оскільки, закупівля здійснюється на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону, тож замовник не вимагає від учасника підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч.1 ст.17 Закону.
Отже, уповноваженою особою вимоги до учасника переговорів встановлені та визначений перелік документів, що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам.
На дату проведення переговорів учасником надані усі документи, що вимагались замовником у запрошенні, копії яких надаємо. Крім того, надаємо усі протоколи уповноваженої особи, що стосуються даної переговорної процедури закупівлі.
Номер:
c87ad2a874714e938fa7edac44ae0a25
Назва:
Надання інформації про усунення порушення замовником
Дата опублікування:
05.10.2022 12:33
Опис:
В зв’язку з відсутністю технічної можливості надати додаткові документи до інформації про усунення порушення, замовником обрано режим «Звернення до Держаудитслужби по висновку» та завантажено зміни до наказу. Накази від 04.10.2022 №62-о та від 05.10.2022 №64-о вважати такими, що відповідно до висновку, свідчать про вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому та підтверджують забезпечення притягнення до відповідальності уповноваженої особи, якою допущені порушення.