-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, червоний буряк, цибуля, помідор свіжий, огірок свіжий, перець болгарський свіжий, часник, зелена цибуля, редиска, кабачок свіжий, яблуко, мандарин, апельсин, банан, ківі, виноград, груша
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Торги відмінено
387 921.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 939.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 939.61 UAH
Номер:
bfb18b59ba244f23b00a5c854074a060
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-09-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.05.2022 00:00
Період моніторингу:
09.05.2022 14:51 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2022 № 7
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-27-015837-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі згідно протоколу від 12.05.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2022-01-27-020342-b, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника з додатками до неї від 27.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Галагуз Анатолій Володимирович, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.05.2022.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Проведеним аналізом інформації встановлено, що Замовником 16.02.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з Фізичною особою-підприємцем Галагуз Анатолій Володимирович (далі - ФОП Галагуз Анатолій Володимирович), проте станом на 09.05.2022 інформація про укладення договору та його оприлюднення відсутня.
При цьому, відповідно до вимог частини першої стаття 32 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 16.05.2022 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що процедуру закупівлі відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушення (протокол уповноваженої особи Замовника від 12.05.2022).
Період усунення порушень:
17.05.2022 14:38 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.05.2022 14:38
Запити/Пояснення
Номер:
73789a5c58be428db025a29c3377652e
Назва:
Запит замовнику на поясненн
Дата опублікування:
09.05.2022 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, червоний буряк, цибуля, помідор свіжий, огірок свіжий, перець болгарський свіжий, часник, зелена цибуля, редиска, кабачок свіжий, яблуко, мандарин, апельсин, банан, ківі, виноград, груша» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-27-015837-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовником 16 лютого 2022 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з учасником, який визнаний переможцем Фізичною особою-підприємцем Галагузом Анатолієм Володимировичем (далі – ФОП Галагуз Анатолій Володимирович), проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене просимо надати інформацію чи підписаний договір про закупівлю з учасником ФОП Галагуз Анатолій Володимирович, у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
54a53568875744f8a4e58206b53dc4f3
Назва:
договір
Дата опублікування:
16.05.2022 09:16
Опис:
Пп. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В умовах воєнного стану, за відсутності стаціонарного навчального процесу, договір про закупівлю не було оприлюднено в строки, встановлені Законом. У травні відповідні порушення неможливо усунути через пропущення строків. Відповідно уповноваженою особою 12.05.2022 прийнято рішення про відміну торгів.