• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, червоний буряк, цибуля, помідор свіжий, огірок свіжий, перець болгарський свіжий, часник, зелена цибуля, редиска, кабачок свіжий, яблуко, мандарин, апельсин, банан, ківі, виноград, груша

Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою

Торги відмінено

387 921.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 939.61 UAH
Номер: bfb18b59ba244f23b00a5c854074a060
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-05-09-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.05.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 09.05.2022 14:51 - 31.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.05.2022 № 7 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2022-01-27-015837-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час проведення моніторингу Замовником відмінено процедуру закупівлі згідно протоколу від 12.05.2022.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу "Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік за номером UA-P-2022-01-27-020342-b, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника з додатками до неї від 27.01.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір з Фізичною особою-підприємцем Галагуз Анатолій Володимирович, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 16.05.2022. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Проведеним аналізом інформації встановлено, що Замовником 16.02.2022 на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з Фізичною особою-підприємцем Галагуз Анатолій Володимирович (далі - ФОП Галагуз Анатолій Володимирович), проте станом на 09.05.2022 інформація про укладення договору та його оприлюднення відсутня. При цьому, відповідно до вимог частини першої стаття 32 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушення, що виникло через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 16.05.2022 Замовником надано пояснення, в якому зазначено, що процедуру закупівлі відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушення (протокол уповноваженої особи Замовника від 12.05.2022).
Період усунення порушень: 17.05.2022 14:38 - 01.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 17.05.2022 14:38

Запити/Пояснення