-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)
Послуга для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій
Завершена
1 858 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 290.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 290.50 UAH
Номер:
4f70ba5dffaa4c399062ad3b999c406d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 23:14 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
24. UA-2022-01-27-015729-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Ліцею № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом від 27.01.2022 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 14.02.2022, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Довженко Олени Олександрівни (далі - учасник-переможець, ФОП Довженко О.О.), Фізичної особи-підприємця Крики Олени Олександрівни (далі - ФОП Крика О.О.) та Фізичної особи-підприємця Гоцької Галини Михайлівни (далі - ФОП Гоцька Г.М.), протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Крика О.О. від 16.02.2022 № 2, протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Гоцька Г.М. від 16.02.2022 № 3 та протокол визначення переможцем ФОП Довженко О.О. від 16.02.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022, договір про закупівлю від 04.03.2022 № 9, додаткові угоди від 06.06.2022 № 1 та від 25.07.2022 № 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 23.09.2022 та 29.09.2022 року.
Період усунення порушень:
05.10.2022 17:20 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.10.2022 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
2bfc21f920bf44459cd9b6026e247e6a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2022 18:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-27-015729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
cacc107bf5a94a13973caa237a34901c
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.09.2022 16:00
Опис:
Відповідно до наказу від 13.09.2022 № 210, м.Харків “Про початок моніторингу закупівель” ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером
UA-2022-01-27-015729-b), надаємо відповідь на запит про надання пояснень від
20.09.2022 (оприлюднено в електронній системі закупівель), а саме:
1. Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його
очікувану вартість на підставі: Рішення сесії Дрогобицької міської ради “Про бюджет Дрогобицької міської територіальної громади на 2022 рік 13553000000 (код бюджету) від 07.12.2021 року № 819 - https://cutt.ly/VVjn4d6 ·
Рішення виконавчого комітету Дрогобицької міської ради “Про організацію гарячого
харчування школярів закладів загальної середньої освіти Дрогобицької МТГ від 24.01.2022
№6 - https://cutt.ly/VVjmgA9
·ЛІМІТНОЇ ДОВІДКА ПРО БЮДЖЕТНІ АСИГНУВАННЯ ТА КРЕДИТУВАННЯ на 2022 рік видана Відділом освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради (додається)
·Розподілу показників зведених кошторисів на 2022 рік (додається)
·Розподілу показників зведених планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів (за винятком надання кредитів з місцевих бюджетів)
·Планів асигнувань на 2022 рік (додається)
·Кошторисів на 2022 рік (додається)
·Зведених показників спеціального фонду на 2022 рік
2.Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до потреб
замовника, а саме харчування учнів повинно повністю відповідати фізіологічній
потребі дитячого організму у поживних речовинах та енергії відповідно до
віково-статевих особливостей, а також вимогам санітарного законодавства та
нормам харчування, встановленим постановою Кабінету Міністрів України від 24
березня 2021 р. № 305. Примірне чотиритижневе циклічне меню для учнів 1-4
класів, учнів пільгових категорій 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11
класів розроблялося за збірником рецептів Є. Клопотенка та відповідає нормам Державної
служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
3. Посилання на сторінки веб-сайтів:
Дрогобицька міська рада: https://drohobych-rada.gov.ua/
ліцею № 1 імені Івана Франка: http://litsey1.org.ua/, ·
посилання на сторінку з обгрунтуваннями закупівель: http://litsey1.org.ua/dostup-do-publichnoyi-informatsiyi/publichni-zakupivli/
Номер:
0aa46d65d3744d13a6866685994508e4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.09.2022 19:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-27-015729-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
за результатами вищезазначеної процедури закупівлі між Замовником та переможцем ФОП Довженко Олена Олександрівна було укладено договір про закупівлю від 04.03.2022 № 9 на суму 1 847 396,10 грн. Додатковими угодами від 06.06.2022 № 1 та від 25.07.2022 № 2 було зменшено обсяги закупівлі та суму договору до 901 969,00 гривень.
Поясніть з яких причин та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування зменшення обсягів закупівель та суми (ціни) договору про закупівлю від 04.03.2022 № 9?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
6befbf97ad4f4cdf9263928dc679a591
Назва:
Пояснення на запит від 26.09.2022
Дата опублікування:
29.09.2022 17:19
Опис:
Відповідно до наказу від 13.09.2022 № 210, м.Харків “Про початок моніторингу закупівель” ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, у межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 - Послуги їдалень)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-27-015729-b), надаємо відповідь на запит про надання пояснень від 26.09.2022 (оприлюднено в електронній системі закупівель), а саме:
1.Замовником за результатами відкритих торгів укладено договір № 9 від 04.03.2022 з ФОП Довженко Олена Олександрівна.
2.Керуючись УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (https://www.president.gov.ua/documents/642022-41397), відповідно наказів по ліцею № 1 імені Івана Франка №01-10/18/аг від 25.02.2022 року “Про режим роботи ліцею з 28.02.2022 по 14.03.2022” (додається) та № 01-10/20/аг від 11.03.2022 “Про організацію освітнього процесу за дистанційною формою навчання та режим роботи ліцею” (додається), послуги харчування не надавалися і не здійснювалася їх оплата.
3.Відповідно до наказів (додаються) відділу освіти виконавчих органів Дрогобицької міської ради Львівської області № 01-2/90 від 02.06.2022 та № 01-2/120 від 05.08.2022 затверджено уточнені паспорти бюджетних програм на 2022 рік, в яких зменшено фінансування видатків на продукти харчування за КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної освіти»за КЕКВ 2230- Продукти харчування, на 450 000 грн і 495 700 грн відповідно (див. Довідки про зміни до кошторису).
4.Відповідно до вище викладеного Замовник та ФОП Довженко Олена Олександрівна керуючись п.1 частини 5 ст.41 Закону України “Про публічні закупівлі”, дійшли згоди укласти додаткові угоди № 1 від 06.06.2022 та № 2 від 25.07.2022.