• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (Код ДК 021:2015 (CPV): 55510000-8 – Послуги їдалень)

Послуга для організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій

Завершена

1 858 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 290.50 UAH
Номер: 4f70ba5dffaa4c399062ad3b999c406d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000112
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 23:14 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 24. UA-2022-01-27-015729-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Ліцею № 1 імені Івана Франка Дрогобицької міської ради Львівської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом від 27.01.2022 №1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 14.02.2022, тендерні пропозиції Фізичної особи-підприємця Довженко Олени Олександрівни (далі - учасник-переможець, ФОП Довженко О.О.), Фізичної особи-підприємця Крики Олени Олександрівни (далі - ФОП Крика О.О.) та Фізичної особи-підприємця Гоцької Галини Михайлівни (далі - ФОП Гоцька Г.М.), протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Крика О.О. від 16.02.2022 № 2, протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Гоцька Г.М. від 16.02.2022 № 3 та протокол визначення переможцем ФОП Довженко О.О. від 16.02.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 16.02.2022, договір про закупівлю від 04.03.2022 № 9, додаткові угоди від 06.06.2022 № 1 та від 25.07.2022 № 2, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 23.09.2022 та 29.09.2022 року.
Період усунення порушень: 05.10.2022 17:20 - 11.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.10.2022 17:20

Запити/Пояснення