• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення)

Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тендерні пропозиції готуються українською мовою.

Завершена

1 564 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 820.00 UAH
Номер: 1a12b2d0b8264798a36a53f77706088b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-13-000114
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.09.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.09.2022 23:12 - 05.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.09.2022 № 210 (дата) м.Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 № 210 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 25. UA-2022-01-27-015680-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сучасні медичні системи» установлено порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства Ковельське міськрайонне територіальне медичне об’єднання Ковельської міської ради Волинської області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом від 27.01.2022 №13, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 14.02.2022, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Сучасні медичні системи» (далі – учасник-переможець, ТОВ «Сучасні медичні системи»), повідомлення про намір укласти договір затверджене рішенням уповноваженої особи протоколом від 16.02.2022 № 23, договір про надання послуг від 02.03.2022 № 18-Т, додаткову угоду від 20.07.2022 № 1, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 23.09.2022 року. В ході проведення моніторингу встановлено, що згідно підпункту (е) підпункту 6.4.1 пункту 6.4 розділу 6 тендерної документації (файл «Тендерна документація.docx») до істотних умов договору про закупівлю відносяться, також, інші умови, визначені замовником як істотні у Додатку 4 або будуть визначені такими на вимогу (за заявою) учасника-переможця процедури закупівлі, яка може бути подана ним у складі тендерної пропозиції. У заяві учасник може додатково зазначити положення договору про закупівлю (з посиланням на відповідні розділи, пункти, підпункти), які він вважає за необхідне визначити як істотні умови договору. Водночас, нормами частини шостої статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону. Крім того, в ході проведення моніторингу встановлено, що учасник-переможець ТОВ «Сучасні медичні системи» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, згідно підпункту 5.3.5 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції. У складі тендерної пропозиції учасника-переможця надано трудові книжки на усіх працівників ТОВ «Сучасні медичні системи» та медичні книжки працівників (файл «Підтвердження кваліфікаційних критеріїв.pdf», стор. 2-31), які безпосередньо будуть задіяні в наданні послуг прання. Крім того, тендерна пропозиція учасника-переможця містить персональні дані наступних фізичних осіб, які зазначені в статуті ТОВ «Сучасні медичні системи» та рішенні засновників товариства від 21.11.2019 № 6, а саме: Каверіної Л.С. (файл «Статут.pdf», стор. 2), Подригулі В.М. та Пирожок В.В. (файли «Документи на право підпису.pdf» та «Повноваження посадової особи.pdf» стор. 3-4). Однак, у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем не надано письмових згод та дозволів фізичних осіб, які зазначені учасником у тендерній пропозиції на обробку персональних даних, що не відповідає вимогам підпункту 5.3.5 пункту 5.3 розділу 5 тендерної документації та не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сучасні медичні системи», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про надання послуг від 02.03.2022 № 18-Т, та додаткову угоду від 20.07.2022 № 1.
Період усунення порушень: 04.10.2022 21:39 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2022 21:39

Оскарження висновку в суді

Опис: Позов щодо оскарження висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-27-015680-b подано до Окружного адміністративного суду м.Києва 18.10.2022р.
Дата публікації: 18.10.2022 10:27
Дата відкриття провадження: 20.10.2022 14:56
Номер відкриття провадження: 640/18078/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення: 1. За результатами моніторингу встановлено, що встановлені Замовником у тендерній документації вимоги щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Ковельське МТМО в особі уповноваженої особи не погоджується з викладеним вище висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби та повідомляє, що пунктом 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно з частиною другою статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Поряд з цим тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону). У свою чергу, відповідно до пункту 6 частини першої статті 1 Закону, договір про закупівлю – господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Згідно з частиною першою статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) та Господарського кодексу України (далі – ГК України) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. При цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених у цій статті Закону. Таким чином, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до тих вимог, які визначені у тендерній документації. Відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, підстави для зміни або розірвання договору зазначені в статті 651 ЦК України. Порядок зміни та розірвання господарських договорів передбачений статтею 188 ГК України. Таким чином, статтею 41 Закону встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею Закону. Водночас у випадку зміни умов договору про закупівлю, які не є істотними, сторони керуються Цивільним та Господарським кодексами України. Тобто Замовником при складенні тендерної документації, в частині укладення договору про закупівлі, дотримано усіх норм чинного законодавства. 2. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником порушено вимоги абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, який не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Однак, на порушення абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сучасні медичні системи», визначив його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір про надання послуг від 02.03.2022 № 18-Т. Ковельське МТМО в особі уповноваженої особи не погоджується з викладеним вище висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби та повідомляє, що відповідно до пункту 5.3.1. Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 27.01.2022р. №13, за предметом закупівлі Прання медичної білизни (98310000-9) (ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) (UA-2022-01-27-015680-b) Тендерна пропозиція повинна відповідати вимогам законодавства України, яке є чинним на момент подання тендерної пропозиції. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України під час підготовки та подання тендерних пропозицій. Зокрема, пунктом 5.3.5. Тендерної документації визначено, що учасник відповідає за дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції. Пунктом 5.3.6. передбачено, що у разі якщо фізична особа не надала учаснику згоду на обробку її персональних даних, в тому числі шляхом їх зазначення у відповідному документі тендерної пропозиції, або відмовила у наданні такої згоди, учасник вказує про це в окремому документі (листі-поясненні), який подається у складі тендерної пропозиції у довільній формі. У цих випадках відповідні документи (інформація), подаються учасником після знеособлення персональних даних, тобто з вилученими (прихованими) відомостями, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати фізичну особу, яка не надала згоду на обробку персональних даних. Разом з тим, у відповідності до п. 5.3.4. (с) тендерної документації шляхом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує і гарантує дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», а у разі якщо учасник є нерезидентом України – відповідних вимог законодавства про захист персональних даних країни реєстрації учасника, в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції. На виконання вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист (вих. №038 від 07.02.2022р.) про те, що шляхом подання тендерної пропозиції Учасник підтверджує і гарантує дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних», а у разі якщо учасник є нерезидентом України – відповідних вимог законодавства про захист персональних даних країни реєстрації учасника, в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції. Слід зауважити, що тендерна документація, в тому числі і п. 5.3.5 (с) Тендерної документації не містить жодних вимог щодо подання письмових згод та дозволів фізичних осіб, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, на обробку персональних даних, а лише інформує Учасника про те, що він несе відповідальність за дотримання чинного законодавства, що стосується персональних даних в частині отримання письмової згоди та дозволу усіх фізичних осіб на обробку персональних даних, які зазначені учасником у тендерній пропозиції, а також в частині завчасного й належного інформування цих фізичних осіб про використання та обробку їх персональних даних з метою подання тендерної пропозиції. Разом з тим повідомляємо, відповідно до абзацу 9 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно абз. 7 ст. 2 Закону, обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону, згода суб'єкта персональних даних — це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб'єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно телекомунікаційній системі суб'єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Статтею 11 Закону України «Про захист персональних даних» визначено вичерпний перелік випадків та умов, за яких може здійснюватися обробка персональних даних суб'єкта. До таких підстав Закон відносить наступне: 1) згода суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних; 2) дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень; 3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних, або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних; 4) захист життєво важливих інтересів суб'єкта персональних даних; 5) необхідність виконання обов'язку володільця персональних даних, який передбачений законом; 6) необхідність захисту законних інтересів володільця персональних даних або третьої особи, якій передаються персональні дані, крім випадків, коли потреби захисту основоположних прав і свобод суб'єкта персональних даних у зв'язку з обробкою його даних переважають такі інтереси. Тобто, згода на обробку персональних даних є лише однією з підстав для обробки персональних даних, проте не єдиною. Зокрема, необхідно звернути увагу, що Закон України «Про захист персональних даних» не вимагає отримання згоди на обробку персональних даних при укладенні договору, навіть, навпаки, виділяє таку окрему підставу для обробки персональних даних, як укладення та виконання правочину, стороною якого є суб'єкт персональних даних, або який укладено на користь суб'єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб'єкта персональних даних. І такий розподіл має сенс. Використання в Законі терміну «правочин» зумовлене особливостями цивільного законодавства України, в якому поняттям правочину охоплюються, зокрема, й цивільно-правові договори. Відповідно до загальних принципів цивільного законодавства, п. 1 ст. 28 Цивільного кодексу України передбачено, що фізична особа набуває прав та обов'язків і здійснює їх під своїм ім'ям, а правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків, що визначено ст. 202 Цивільного кодексу України, волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі, правочин має бути спрямований на реальне настання правових наслідків, що обумовлені ним п. 3 та 5 ст. 203 Цивільного кодексу України, а договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (п. 1 ст. 626 Цивільного кодексу України). Зазначені положення демонструють тісний зв'язок між правочином і згодою особи, адже укладення правочину фактично містить у собі згоду на обробку всієї необхідної для цього інформації. Укладаючи договір, особа повинна індивідуалізувати себе як учасника правовідносин за допомогою інформації, яка становить персональні дані. Індивідуалізація фізичної особи є об'єктивною потребою встановлення правових відносин. Без належної індивідуалізації особа не може бути ідентифікована як їх учасник і, відповідно, правочин не може бути укладений. Отже, суб'єкт персональних даних, виражаючи своє волевиявлення як учасник правочину, тобто надаючи явну згоду, усвідомлює свої правові дії, є поінформованим про їх зміст і наслідки. Внаслідок цього при укладенні та виконанні договору уникнути обробки персональних даних неможливо. Відповідно, надання окремої згоди на обробку персональних даних для укладення договору не є доцільним. Законодавець, виділивши укладення та виконання правочину в окрему підставу для здійснення обробки персональних даних (п. 3 ст. 11 Закону), зумовив необхідний правовий захист учасників правовідносин і неможливість відкликати таку згоду до моменту повного виконання зобов'язань між сторонами. Варто зауважити, що укладення правочину як підстава здійснення обробки персональних даних не звільняє володільця персональних даних від обов'язку під час збирання даних, а саме перед вчиненням правочину ознайомлювати суб'єкта персональних даних з інформацією, передбаченою ст. 12 Закону України «Про захист персональних даних». Володільцю персональних даних необхідно розробити повідомлення для суб'єкта персональних даних про обробку персональних даних та забезпечити можливість ознайомлення суб'єкта з інформацією про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, права суб'єкта, визначені Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані, враховуючи також інформацію про їх транскордонну передачу в разі її наявності. Суб'єкт персональних даних самостійно приймає рішення щодо того, давати чи не давати згоду на обробку своїх персональних даних. А надавши згоду, він має право змінити своє рішення і відкликати її, що визначено п. 11 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних». У такому разі володілець повинен припинити обробку і знищити або видалити персональні дані особи, яка відкликала свою згоду. Підсумовуючи викладене вище, повідомляємо, що жодних порушень Тендерна документація не містить та її умови не суперечать вимогам частини шостої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Також повідомляємо, що учасник процедури закупівлі ТОВ «Сучасні медичні системи» у складі тендерної пропозиції надав усі документи, визначені Тендерною документацією. Підстав для відхилення Учасника-переможця в порядку ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» в Замовника не було. За результатами процедури укладено Договір про надання послуг від 02.03.2022 № 18-Т. Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-27-015680-b буде оскаржено у суді в порядку та строки, визначені статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 11.10.2022 16:26

Запити/Пояснення