-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Молоко пастеризоване
Торги не відбулися
3 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 375.00 UAH
Номер:
115141fcc37a41a991f6a8757e1843ff
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-02-21-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2023 00:00
Період моніторингу:
21.02.2023 15:45 - 15.03.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 21.02.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.02.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 5 UA-2022-01-27-015510-b 27.01.2022
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення частини шостої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; своєчасності надання роз'яснень на вимоги учасників щодо усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Комунального виробничого підприємства по організації харчування у навчальних закладах (далі – Замовник) (ID плану: UA-P-2022-01-27-019722-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 27.01.2022 № 27/01; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Приватного акціонерного підприємства «Юрія»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.02.2023; повідомлення про намір укласти договір; пояснення, надані Замовником 24.02.2023 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури та з урахуванням пояснення Замовника встановлено, що на порушення частини шостої статті 33 Закону Замовник не уклав договір про закупівлю протягом 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту другого частини першої статті 32 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
27.02.2023 16:16 - 14.03.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2023 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX з урахування змін внесених відповідно до Указу Президента України №133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, в Україні було введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року.
Враховуючи, що Замовником хоч і розпочато процедуру закупівлі до введення правового режиму воєнного стану в Україні, однак Замовник позбавлений можливостей реалізовувати процедури закупівлі внаслідок дії непереборної сили розпочатого воєнного стану.
Дата публікації звіту:
01.03.2023 12:52
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
10.03.2023 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
c06c8e68436b44c2bc9c105398e9ab54
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.02.2023 14:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ffc25376ef6145eea3b0ef2734f76ed4
Назва:
Визначення очікуваної вартості
Дата опублікування:
24.02.2023 18:11
Опис:
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору
та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах за посиланням: https://prom.ua, https://www.olx.ua/, https://agro-ukraine.com, https://cooker.net.ua/
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F83652fea77da4358aadd865ab4072c48%3FSignature%3DQk3mNcAZB52nbotkL0UN7tpK0PT2XN%252FHFsL3gRuQ6t0TRqLpxqN83Sxh4M9Y9YptAjrXu8mNwOrzTaaQ3mcvAA%253D%253D%26KeyID%3D52462340
Номер:
9d491949831a4be4b8876cafb4da7818
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.02.2023 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Пропоную пояснити, чи укладався договір про закупівлю товару з Приватним акціонерним товариством «ЮРІЯ» за наслідками проведення процедури відкритих торгів UA-2022-01-27-015510-b?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Номер:
ca80ea6ee0b14e1c862c829db5beb691
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
24.02.2023 18:07
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень, інформації: не було укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю.