• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Витратні матеріали для гемодіалізу (НК 024:2019 - 58093 Набір для проведення гемодіалізу; НК 024:2019 - 47739 Фільтр для очистки діалізу від пірогенів для системи гемодіалізу) (Код ДК ЄЗС 021:2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму)

Забезпечення витратними матеріалами для гемодіалізу відділення нефрології та гемодіалізу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ГОРОДЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ до 31.12.2022 року за рахунок коштів Hаціональної Служби Охорони Здоров’я України. Закупівля проводитиметься на очікувану потребу та суму коштів. Обсяг закупівлі корегуватиметься відповідно до потреби та фінансування підприємства. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. У разі якщо в пропозиції учасника надається копія документа іншою мовою, необхідно надати офіційний переклад українською мовою. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Завершена

4 660 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 300.00 UAH
Номер: 9d8b29e446e143a899c51501e2dc84ac
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.11.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 02.11.2022 18:43 - 24.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.11.2022 № 46 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 02.11.2022 № 46 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2.UA-2022-01-27-003444-a 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, tender_25_05@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимоги частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляд тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Городенківська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Городенківської міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.01.2022 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників закупівлі ТОВ «Діалайф» та ТОВ «ДІАЛСЕРВІС», протокол від 10.03.2022 № 33, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.03.2022, договір про закупівлю від 21.03.2022 № 139, укладений Замовником з ТОВ «Діалайф» (далі – Договір), додаткова угода від 05.10.2022 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 06.10.2022 та 11.10.2022. За результатами проведеної процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Замовником з переможцем торгів ТОВ «Діалайф» укладено Договір. Відповідно до норми частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною четвертою статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Моніторингом відповідності умов укладеного Договору умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «Діалайф» установлено, що Специфікація (Додаток 1) до Договору, яка є його невід’ємною частиною, не відповідає Специфікації проєкту договору, який міститься в тендерній пропозиції ТОВ «Діалайф» (документ «Кваліфікаційні документи.pdf»), та в проекті договору в тендерній документації Замовника, а саме: - в Специфікації до укладеного Замовником Договору (Додаток 1 до Договору), відсутня колонка «Ціна за одиницю, грн. без ПДВ», наявність якої передбачена Замовником в Специфікації до проекту договору та міститься в Специфікації до проекту договору, поданого у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Діалайф». Вищезазначене є недотриманням вимог частини четвертої статті 41 Закону, відповідно до якої умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, відповідно до частини першої статті 43 Закону Договір є нікчемним, оскільки він укладений з порушенням вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Відповідно до вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 11.10.2022 оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору (додаткова угода № 2, укладена 06.10.2022) у зв’язку зі зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (вказана Замовником підстава для внесення змін передбачена пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону). Станом на 22.11.2022 Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до якого оприлюднено 11.10.2022, чим порушено вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень: 23.11.2022 13:57 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.11.2022 13:57