-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів (вікова категорія 6-11 років) та учнів пільгових категорій (вікова категорія 6-11р., 11-14р., 14-18р.)
Завершена
782 837.88
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 914.19 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 914.19 UAH
Номер:
368f24c1bfec49409294855b8d3a3fcb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-16-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.05.2022 00:00
Період моніторингу:
16.05.2022 15:35 - 07.06.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.05.2022 № 173
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2022 №173.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-27-014315-b, 27.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гульчія М.І., визначення його переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та вимог частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Гульчія М.І. щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору вимогам тендерної документації та умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель навчально-виховного комплексу «Середня загальноосвітня школа-ліцей» міста Моршина (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-27-003392-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Гульчія Миколи Івановича (далі – ФОП Гульчій М.І.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2022 №8; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір від 03.08.2022 №15; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запити органу державного фінансового контролю.
За умовами пункту 1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, відповідно до вимог пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 1 вказаного Додатку, а також до вказаної довідки надати, зокрема, копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження по системі НАССР.
Моніторингом встановлено, що учасником ФОП Гульчієм М.І. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (від 18.01.2022 №3, файл «наявність кваліфікованих працівників.pdf»), у якій вказано про наявність в учасника таких працівників: Михайлишин Тетяна Сергіївна (кухар-кондитер) та Моздір Світлана Стефанівна (кухар-кондитер).
До вказаної довідки учасником ФОП Гульчієм М.І. у складі тендерної пропозиції надано скан-копію диплому ВА №12097676 Гулеми (Михайлишин) Тетяни Сергіївни (кухар-кондитер) та скан-копію диплому ВК №14298738 від 30.03.2001 Моздір Світлани Стефанівни (кухар –кондитер).
Також учасником надано скан-копію сертифікату на Михайлишин Тетяну Сергіївну від 24.06.2021 №02944 про проходження навчання по системі НАССР «Харчова безпека в школах та садочках: підготовка до державних перевірок».
Однак, на кухаря-кондитера Моздір Світлану Стефанівну копії документу, що підтверджує проходження по системі НАССР, не надано.
Таким чином, учасником ФОП Гульчієм М.І. не дотримано вимог підпункту 2.2 пункту 2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника щодо підтвердження кваліфікації кухаря-кондитера Моздір Світлани Стефанівни шляхом неподання документів, визначених тендерною документацією.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, зокрема, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Проте, на порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника тендеру ФОП Гульчія М.І., а визначено його переможцем та укладено з ним договір від 03.08.2022 №15.
Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених, зокрема, пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ФОП Гульчієм М.І. у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 8, 12 та 13 частини першої статті 17 Закону. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ФОП Гульчія М.І., яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 3, 5, 8, 12, 13 частини першої), а укладено з ним договір від 03.08.2022 №15.
Період усунення порушень:
26.05.2022 10:43 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.05.2022 10:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобовязання Західного офісу Держаудитслужби, відповідно до Висновку від 26.05.2022р по результатам моніторингу процедури закупівлі UA-2022-01-27-014315-b від 27.01.2022 щодо усунення порушення вимог п. 1 ч. 1 ст.31 та ч.7 ст.33 Закону шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору – виконано.Зобовязання сторін, що виникли з договору №15 від 03 березня 2022 р. – припинено від 27 травня 2022р Додатковою угодою №1 до договору №15 від 03 березня 2022р.
Дата публікації звіту:
27.05.2022 16:05
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Припинення зобов'язань за договором від 03.03.2022 №15
Дата публікації:
10.04.2023 11:21
Запити/Пояснення
Номер:
ea6f449c73b24edca9d5f1a5cb49dd8f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.05.2022 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.05.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-01-27-014315-b, яка проводилась Навчально-виховним комплексом «Середня загальноосвітня школа-ліцей» міста Моршина (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
da8b19d8966b42e49e90ee326aeea262
Назва:
Надання відповіді на запит по моніторингуЗахідного офісу Держаудитслужби від 16.05.2022 №173 « Про початок моніторингу процедур закупівель» по закупівлі UA-2022-01-27-014315-b від 27.01.2022
Дата опублікування:
18.05.2022 17:53
Опис:
На виконання запиту про надання пояснень згідно наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.05.2022 №173 « Про початок моніторингу
процедур закупівель» по закупівлі UA-2022-01-27-014315-b від 27.01.2022 на виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель , надаємо інформацію та підтверджуючі документи з наступних питань:
- повідомляємо, що обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено відповідно до кошторисних призначень на 2022 рік;
- розрахунок очікуваної вартості закупівлі послуг визначена відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», методом порівняння ринкових цін ;
- Обґрунтування обсягів закупівлі: відповідно до фактичної кількості учнів відповідних категорій, для яких замовляється відповідна кількість порцій для харчування , враховуючи кількість навчальних днів згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у навчальному закладі та враховуючи обсяги кошторисних призначень на 2022 рік, потреба в одноразовому харчуванні дітей:
- –23518 гарячих сніданків.
- Обґрунтування якісних характеристик закупівлі: у НВК “СЗШ-ліцей” м.Моршина повинне бути забезпечене збалансоване харчування відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню та натуральних норм, які відповідають умовам: постанови КМУ від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, Наказу МОЗ «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти» від 25.09.2020 №2205, наказу МОЗ України та МОН України від 01.06.2005р. № 242/329«Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», та згідно з граничними нормами коштів для харчування дітей у навчальному закладі, затверджене Рішенням XVIII сесії VIII скликання Моршинської міської ради «Про встановлення розміру вартості харчування та батьківської плати за харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Моршинської територіальної громади №365 від 23.12.2021р., Закону України від 23.12.1997№ 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 №590 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)та примірному сезонному чотиритижневому меню узгодженому з Замовником.