-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Електрична енергія
Завершена
400 530.00
UAH з ПДВ
Номер:
782f521dc8e641f59b5450d04a085931
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 12:38 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
26 UA-2022-01-27-006875-c 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Великодолинський консультативно-діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), оприлюднене в електронній системі закупівель 27.01.2022, обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), протокол проведення переговорів представників Замовника та товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ГАЗ» від 27.01.2022, експертний висновок Черкаської торгово-промислової палати від 04.10.2022 № О-387/03, заявка на договірні обсяги споживання електричної енергії на 2022 рік, договір про постачання електричної енергії споживачу від 07.02.2022 № 0702/07 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, додаткова угода до Договору від 18.10.2022 № 1, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 14.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено наступне.
За результатами моніторингу установлено, що 27.01.2022 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури (скорочена) за номером ІD: UA-2022-01-27-006875-c за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09310000-5: Електрична енергія, очікуваною вартістю 400 530,00 грн з ПДВ, відповідно до якого Замовником укладено Договір з товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ГАЗ».
Зазначена переговорна процедура (скорочена) застосована відповідно до до пункту 1 частини другої статті 40 Закону як виняток у разі: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 09.12.2022 щодо відсутності експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником 14.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що відповідні відомості є у відкритому доступі, а також надано звіти про результати проведення процедур закупівель за номерами ID: UA-2021-12-04-000299-а та UA-2021-12-21-002955-а.
Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесені зміни, в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
20.12.2022 16:49 - 04.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2022 16:49
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замоником вжито всіх заходів для недопущення порушень норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата публікації звіту:
23.12.2022 09:43
Запити/Пояснення
Номер:
dfec229cc9584435957a75e3fef56dc1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.12.2022 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена) закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
3. Відповідно до додаткової угоди від 18.10.2022 № 1 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 07.02.2022 № 07-02/07 (далі – Договір) Замовником збільшено ціну за одиницю товару.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ГАЗ» укладено 07.02.2022 за ціною за одиницю товару, визначеною у Договорі, а додаткова угода до Договору № 5 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладена 14.11.2022, прошу надати документи щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку, у проміжок часу – між укладанням Договору та додаткової угоди від 18.10.2022 № 1, окрім тих, які опубліковані в електронній системі закупівель (у разі наявності).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
73d483739a6f4e40935b80d55e9b9778
Назва:
Пояснення на запит Південного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу закупівлі за ідентифікатором UA-2022-01-27-006875-с
Дата опублікування:
14.12.2022 15:09
Опис:
Відповідно до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 05.12.2022 року №285 «Про початок моніторингу процедур закупівель» відповідно до частини 2 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, Південним офісом Держаудитслужби (далі – Орган фінансового контролю) було прийнято рішення про початок проведення моніторингу закупівлі UA-2022-01-27-006875-с.
09 грудня 2022 року на веб-порталі Органом фінансового контролю оприлюднено запит замовнику на надання пояснень щодо моніторингу закупівлі UA-2022-01-27-006875-с (далі – Запит), яким постала потреба в отриманні інформації (пояснень) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Враховуючи вищезазначене та на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
Комунальним некомерційним підприємством «Великодолинський консултативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» 27.01.2022 року було оголошено переговорну процедуру (скорочену) за предметом закупівлі Електрична енергія за кодом ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія для забезпечення потреб закладу охорони здоров’я електричною енергією на 2022 рік.
Визначення очікуваної вартості закупівлі Замовником здійснювалось у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року.
Так, Замовником було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін на електричну енергію на офіційному сайті оператора ринку https://www.oree.com.ua/ на дату проведення переговорів.
Крім того замовником були проведені ринкові консультації з потенційними постачальниками електричної енергії шляхом направлення їх запитів на комерційні пропозиції стосовно визначення очікуваної вартості закупівлі відповідно до потреб Замовника. Відповідні комерційні пропозиції з розрахунком ринкових цін на дату оголошення переговорної процедури закупівлі додаємо.
У відповідності до Постанови КМУ від 16 грудня 2020 року №1266 - державні замовники повинні на власному сайті публікувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Постановою №1266 було внесено зміни до Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 і щодо переліку категорій замовників, яких стосуються нововведення в сфері державних закупівель:
• правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
• органів місцевого самоврядування;
• головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників нижчого рівня;
• суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Комунальне некомерційне підприємство «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області є закладом охорони здоров’я, що надає послуги первинної та вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області та Засновником якого є Великодолинська селищна рада Одеського району Одеської області.
Таким чином, враховуючи те, що Комунальне некомерційне підприємство «Великодолинський консультативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області не є бюджетною установою та як наслідок не є розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у Замовника немає.
Разом з тим, відповідно до п.4 Постанови КМУ від 11.10.2016 року №710 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Таким чином, для Замовника торгів вимоги Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 р. мають рекомендаційний характер, тому необхідності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) не було.
Стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати відповідність оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, тоді як в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена) закупівлі?
Звертаємо Вашу увагу, що 26.06.2021 набув чинності Закон України про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель, яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слів «з посиланням на». Таким чином оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Щодо обґрунтування Замовником відповідності оприлюдненого повідомлення про намір укласти договір про закупівлю пункту 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Замовником двічі було оголошено закупівлю товару Електрична енергія за кодом ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія за процедурою відкритих торгів. Зазначені закупівлі не відбулись через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується відповідними звітами про результати проведення процедури закупівлі, сформованими електронною системою закупівель (унікальні номери закупівель UA-2021-12-04-000299-а та UA-2021-12-21-002955-а). При формуванні в електронній системі закупівель Прозорро Повідомлення про намір укласти договір, Замовником було дотримано пункт 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме Замовником заповнено всі поля електронної форми Повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури):
- найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
- назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі;
- кількість, місце та строк поставки товарів;
- найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань постачальника товарів;
- місцезнаходження та контактний номер телефону учасника, з яким проведено переговори;
- узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі;
- умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- обґрунтування застосування переговорної процедури.
Додатково зазначаємо, що у відповідності до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель є загальнодоступною та гарантує недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Електронна система закупівель забезпечує збереження та належний захист усієї інформації щодо закупівель відповідно до вимог Закону України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", можливість взаємодії з іншими інформаційними системами та мережами, що становлять інформаційний ресурс держави, та можливість доступу до цієї інформації замовникам, учасникам, органам, уповноваженим здійснювати контроль у сфері закупівель, органу оскарження, Уповноваженому органу та іншим особам відповідно до цього Закону. Відповідно до статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, внаслідок чого електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру.
Під час оприлюднення оголошення про проведення переговорної процедури товару Електрична енергія за кодом ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія за процедурою відкритих торгів. Зазначені закупівлі не відбулись через подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій, що підтверджується відповідними звітами про результати проведення процедури закупівлі, сформованими електронною системою закупівель (унікальні номери закупівель UA-2021-12-04-000299-а та UA-2021-12-21-002955-а), до відомостей яких контролюючий орган має відкритий доступ для можливості перевірки правильності визначення процедури закупівлі Замовником. (звіти додаємо)
3. Відповідно до додаткової угоди від 18.10.2022 № 1 до Договору про постачання електричної енергії споживачу від 07.02.2022 № 07-02/07 (далі – Договір) Замовником збільшено ціну за одиницю товару. Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ГАЗ» укладено 07.02.2022 за ціною за одиницю товару, визначеною у Договорі, а додаткова угода до Договору № 5 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладена 14.11.2022, прошу надати документи щодо підтвердження коливання ціни товару на ринку, у проміжок часу – між укладанням Договору та додаткової угоди від 18.10.2022 № 1, окрім тих, які опубліковані в електронній системі закупівель (у разі наявності).
Щодо Додаткової угоди №5 повідомляємо наступне. У відповідності до відомостей, що містяться в Прозоро, між Замовником та ТОВ «ЮГ-ГАЗ» було укладено Договір про постачання електричної енергії споживачу №0702/07 від 07.02.2022 року.
18. 10. 2022 року було укладено Додаткову угоду №1 щодо внесення змін до Договору на підставі п. 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
На підтвердження коливання ціни на електричну енергію Постачальником було надано Експертиний висновок Черкаської торгово – промислової палати №О-387/03 від 04.10.2022 року, в якому зазначення відсоток коливання ціни з лютого, тобто з моменту підписання Договору та вересень 2022 року, який в цілому склав 64,69 %.
Інших додаткових угод між Замовником та Постачальником в межах Договору про постачання електричної енергії споживачу №0702/07 від 07.02.2022 року не було.
Зважаючи на вищезазначене, Комунальним некомерційним підприємством «Великодолинський консултативно – діагностичний центр» Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області було дотримано всіх вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» в межах проведення відкритих торгів на закупівлю електричної енергії за ідентифікатором закупівлі UA-2022-01-27-006875-с.