-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексні інженерні послуги за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3 «розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення, парку, що проектується, на прибережних схилах (парк Ювілейний) - для благоустрою та утримання парку»
Завершена
3 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
Номер:
f3331cf8011b4205b546ab6ae50db3b4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 15:47 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-27-013099-b 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту земельних ресурсів Одеської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із внесеними змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 10 лютого 2022 року №11/1), звернення до Замовника з вимогою щодо усунення порушення від 02 лютого 2022 року, рішення Замовника від 07 лютого 2022 року, тендерну пропозицію ТОВ «Геоконсалтинг», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 лютого 2022 року №11/2вт, повідомлення про намір укласти договір, звіт про результати проведення процедури закупівлі, договір від 22 квітня 2022 року №12 та пояснення від 16 листопада 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Питання щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5 (для фізичних осіб), 8, 12 і 13 частини першої та частиною другої статті 17 Закону в спосіб та строки, що передбачено Законом не досліджувалось з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Період усунення порушень:
02.12.2022 10:34 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
f37a393f95b4443aa6abb9cf48671cbd
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.11.2022 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі комплексних інженерних послуг за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3 «Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення, парку, що проектується, на прибережних схилах (парк Ювілейний) - для благоустрою та утримання парку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-27-013099-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовником при укладанні договору від 22.04.2022 року №12 виконано вимогу, визначену частиною 6 статтею 33 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8e0dc36a0d0143169678f95ed2c2a10e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
16.11.2022 10:10
Опис:
Відповідь на запит ДАСУ від 14.11.2022 р. про надання пояснень щодо закупівлі UA-2022-01-27-013099-b з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
Очікувана вартіть предмету закупівлі визначена на підставі аналзу закупівель минулих років та на підставі аналізу аналогічних закупівель в системі “Прозоро”.
Щодо розміщення на вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що вказана інформація не розміщувалася на вебсайті, оскільки для органів місцевого самоврядування приписи вищезазначеної постанови носять рекомендаційний характер.
2. Яким чином Замовником при укладанні договору від 22.04.2022 року №12 виконано вимогу, визначену частиною 6 статтею 33 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
ВІДПОВІДЬ: Відповідно до частини 6 статті 33 Закону «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Протокол продовження строку для укладення договору додається.