-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продуктові набори
Продуктові набори
Завершена
2 417 428.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 087.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 087.14 UAH
Номер:
c81d0b8207024f7080f9018054e725bf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-10-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.10.2022 00:00
Період моніторингу:
10.10.2022 13:45 - 31.10.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.10.2022 № 34-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 10.10.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 10.10.2022 № 34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 4 UA-2022-01-27-011309-b 27.01.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» встановлено порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, надання відповідей на звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ», надання відповідей учаснику на вимоги щодо відхилення його тендерної пропозиції, укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» і статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором про закупівлю, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання відповідей на звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру; розгляд тендерних пропозицій; надання відповідей учаснику на вимоги щодо відхилення його тендерної пропозиції; укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік КУ «Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (далі – Замовник) (ID плану UA-P-2022-01-27-014210-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.01.2022 № 15) (далі – ТД); звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а також відповідь Замовника на них; реєстр тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «НВФ «ВІКОНТ» (далі – ТОВ «НВФ «ВІКОНТ») та приватного підприємства «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» (далі – ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ»); вимога про усунення невідповідностей до ТОВ «НВФ «ВІКОНТ»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2022 № 32 та від 23.02.2022 № 36; звернення учасника ТОВ «НВФ «ВІКОНТ» з вимогами щодо надання інформації про відхилення його тендерної пропозиції та відповіді Замовника на них; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.03.2022 № 15 (далі – Договір про закупівлю); пояснення та інформація, надані Замовником 14.10.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що учасник ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону.
Так, відповідно до вимог пункту 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 3 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до ТД для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник зобов’язав учасників надати відповідну довідку із зазначенням «П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника». Також учасникам необхідно надати «скановані оригінали особистих медичних книжок осіб, що безпосередньо контактують із товаром, (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу)». При цьому «в медичних книжках повинно бути зазначено періодичність проходження медичних оглядів, а також наявна відмітка про вчасне проходженням ними медоглядів та допуск до роботи».
Учасник ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» у складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 01.02.2022 б/н (файл «довідка кваліф працівників.pdf»), в якій, серед інших, комірником зазначений Щерба Олександр Миколайович. Також зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції надано копію особистої медичної книжки цього працівника (файл «мед книжки склад.pdf», стор. 1-2).
Відповідно до інформації в медичній книжці Щерби О. М. дата медичного огляду зазначена 02.07.2021, дата наступного медичного огляду зазначена 02.12.2021 року. Будь-яка інша інформація щодо проходження наступних медичних оглядів в медичній книжці комірника Щерби О. М. відсутня. Таким чином, станом на дату подання тендерної пропозиції учасником ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» (07.02.2022), в медичній книжці комірника Щерби О. М. відсутня відмітка про вчасне проходження ним медогляду та допуску до роботи, що порушує вимоги ТД в цій частині.
Зважаючи на вищенаведене, інформація в медичній книжці комірника Щерби О. М. не відповідає вимогам пункту 3 Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії» до ТД щодо підтвердження відповідності ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
Проте, Замовник на порушення вимог абзаців першого та другого пункту 1 частини першої статті 31 не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, визнав його переможцем процедури відкритих торгів та уклав з ним Договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
31.10.2022 13:13 - 15.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2022 13:13
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
14/01/2023пр
Дата відкриття провадження:
02.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
3/686/1502/23
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Запити/Пояснення
Номер:
0e685290b77c4378bfe8da55b1d83209
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
11.10.2022 10:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктовий набір)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8bd1d5cf67774fe1b73cae3ea551efe1
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
14.10.2022 11:58
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 11.10.2022 року щодо процедури закупівлі «Продуктові набори» за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-27-011309-b), опублікованого на веб порталі Уповноваженого органу 27.01.2022 року.
Номер:
a84412990fdf4ed18defd7a6c7903364
Назва:
Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
Дата опублікування:
02.11.2022 09:42
Опис:
Надаємо аргументовані заперечення до висновку та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень через електронну систему закупівель на висновок Державної аудиторської служби України від 31.10.2022 року щодо процедури закупівлі «Продуктові набори» за кодом ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-27-011309-b), опублікованого на веб порталі Уповноваженого органу 27.01.2022 року.