-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливні брикети з деревини твердих порід «Pini-kay».
Завершена
470 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 353.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 353.00 UAH
Номер:
d139243123704587b0cd321823447480
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-16-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.08.2022 00:00
Період моніторингу:
16.08.2022 12:36 - 07.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.08.2022 №40-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.08.2022 №40-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-01-27-009412-b 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку 1 «Специфікація» до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 смт Крижопіль» (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27 січня 2021 року №39, (із внесеними змінами рішенням уповноваженої особи від 01 лютого 2022 року), вимогу про усунення невідповідностей до 15:32 год 28 січня 2022 року, рішення уповноваженої особи від 01 лютого 2022 року, тендерну пропозицію ФОП Подгурська Ірина Миколаївна, рішення уповноваженої особи від 15 лютого 2022 року №44, повідомлення про намір укласти договір, договір від 04 березня 2022 року №38 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 04 березня 2022 року та пояснення від 22 серпня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget - Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/20103727/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 17 серпня 2022 року про надання пояснення, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник зазначив, що оприлюднювати обгрунтування не було можливим.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник не оприлюднив додаток 1 «Специфікацію», який відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Договору є його невід’ємною частиною, чим порушив вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
26.08.2022 13:29 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 13:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо про усунення виявленого порушення ,під час проведення моніторингу закупівлі UA-2022-01-27-009412-b, в установленому законодавством порядку, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку
1 «Специфікація» до Договору №38 від 04.03.2022р.
Дата публікації звіту:
29.08.2022 12:00
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
30.08.2022 14:04
Запити/Пояснення
Номер:
96693d0982044a40a17005651a1509f4
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.08.2022 11:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі паливних брикетів з деревини твердих порід «Pini-kay» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-27-009412-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Чому в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня укладення, між фізичною особою – підприємцем Подгурською Іриною Миколаївною, договору від 04 березня 2022 року №38 не оприлюднений додаток 1, який є його невід’ємною частиною?
3. Чому учасник процедури закупівлі - фізична особа – підприємець Подгурська Ірина Миколаївна, яка подала тендерну пропозицію в електронній системі закупівель зареєстрована на мові іншій, ніж українська?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d1042a4d25ca44e2b8773040ce35259d
Назва:
Відповідь на запит щодо проведення моніторингу за предметом: ДК 021:2015: код 03410000-7 – «Деревина» 1:2015: код 03416000-9 «Відходи деревини») ID: UA-2022-01-27-009412-b)
Дата опублікування:
22.08.2022 10:08
Опис:
На Ваш запит щодо проведення моніторингу за предметом: ДК 021:2015: код 03410000-7 – «Деревина» (Паливні брикети з твердих порід деревини - ДК 021:2015: код 03416000-9 «Відходи деревини»)(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-009412-b) повідомляємо наступне.1. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 р. № 710 зі змінами, з метою ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 р. № 275, Замовник може обрати один із варіантів:
1. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін:
Здійснити пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації; направити не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою);
Таким чином, Замовником було здійснено запит цінових пропозицій до постачальників та отримано пропозиції відповідно до яких, вартість 1 тонни паливних брикетів склала 6033,33 грн. без ПДВ та доставки ( 7240 грн./тонну з ПДВ) (обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікування вартості предмета закупівлі паливних брикетів з твердих порід деревини додається).
В зв’язку з тим, що у Замовника не має власного веб-сайту, оприлюднювати обґрунтування небуло можливості.
Крім того, Закон України «Про публічні закупівлі» не покладає обов’язку оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі.
2. Під час оприлюднення в електронній системі закупівель договору від 04 березня 2022 року №38, уповноваженою особою помилково не був оприлюднений додаток 1, який є невід’ємною частиною договору. Після завершення процедури закупівлі додатково розмістити Додаток 1 до договору технічно не можливо ( Додаток 1 додається).
3. Замовник не зобов’язаний змушувати учасників процедури закупівлі, в т.ч. фізичну особу – підприємця Подгурську Ірину Миколаївну, яка подала тендерну пропозицію в електронній системі закупівель реєструватися на українській мові. На момент написання відповіді учасник ФОП Подгурська Ірина Миколаївна зареєстрована на українській мові.