-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Epinephrine, Amikacin, Amoxicillin, Atropine, Ammonia, Amlodipine, Chlorpromazine, Ampicillin, Magnesium (different salts in combination), Metamizole sodium, Ascorbic acid (vit C), Amitriptyline, Amiodarone, Clopidogrel, Articaine, combinations, Acetylsalicylic acid, Aciclovir, Benzyl benzoate, Lactulose, Bisoprolol, Verapamil, Aqua pro injection, Medicinal charcoal, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Diphenhydramine, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Etamsylate, Theophylline, Ceftazidime, Iodine, Ibuprofen, Captopril, Carbamazepine, Ketorolac, Clarithromycin, Barbiturates in combination with other drugs, Nikethamide, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Salbutamolum, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Papaverine, Paracetamol, Piracetam, Prednisolone, Neostigmine, Dexamethasone, Pitofenone and analgesics, Salbutamol, Nifedipine, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Insulin (human), Cefepime, Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone
Завершена
1 730 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 650.00 UAH
Номер:
ad458e72031047aaa5bb805d914ebd6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-13-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.09.2022 00:00
Період моніторингу:
13.09.2022 23:10 - 05.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
27. UA-2022-01-27-001689-a 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог частини шостої статті 33 Закону, частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОРМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Комунального некомерційного підприємства «Багатопрофільна центральна районна лікарня» Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протоколом від 26.01.2022 № 6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття від 14.02.2022, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «КОРМЕД» (далі - учасник-переможець, ТОВ «КОРМЕД»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.02.2022 № 24, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022, договір про закупівлю товарів від 03.03.2022 № 17/22, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 23.09.2022 року.
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що згідно підпункту 6.4.4 пункту 4 розділу VI тендерної документації (файл «4. ТД ліки. doc») основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Водночас, нормами частини шостої статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з переможцем торгів суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
28.09.2022 21:39 - 13.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.09.2022 21:39
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усі порушення було виправлено відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Вжито всі з необхідних заходів, щодо недопущення в подальшому вимог Закону України "Про публічні Закупівлі". Гарантуємо, що всі вимоги законодавства в подальшому будуть дотримані.
Дата публікації звіту:
03.10.2022 12:10
Запити/Пояснення
Номер:
00205a4277814c6abb14612eac5eec49
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2022 18:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Epinephrine, Amikacin, Amoxicillin, Atropine, Ammonia, Amlodipine, Chlorpromazine, Ampicillin, Magnesium (different salts in combination), Metamizole sodium, Ascorbic acid (vit C), Amitriptyline, Amiodarone, Clopidogrel, Articaine, combinations, Acetylsal (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-27-001689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Номер:
692a62f7b94747c999e614d4724297b1
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.09.2022 14:19
Опис:
І. Доброго дня, уповноважена особа Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна центральна районна лікарня» Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області уважно вивчила Ваш Запит на надання пояснень від 20.09.2022 18:13 повідомляє наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: Epinephrine, Amikacin, Amoxicillin, Atropine, Ammonia, Amlodipine, Chlorpromazine, Ampicillin, Magnesium (different salts in combination), Metamizole sodium, Ascorbic acid (vit C), Amitriptyline, Amiodarone, Clopidogrel, Articaine, combinations, Acetylsalicylic acid, Aciclovir, Benzyl benzoate, Lactulose, Bisoprolol, Verapamil, Aqua pro injection, Medicinal charcoal, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Diphenhydramine, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Etamsylate, Theophylline, Ceftazidime, Iodine, Ibuprofen, Captopril, Carbamazepine, Ketorolac, Clarithromycin, Barbiturates in combination with other drugs, Nikethamide, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Salbutamolum, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Papaverine, Paracetamol, Piracetam, Prednisolone, Neostigmine, Dexamethasone, Pitofenone and analgesics, Salbutamol, Nifedipine, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Insulin (human), Cefepime, Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone (UA-2022-01-27-001689-a) уповноважена особа залучив відповідальних фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі службової записки сестри медичної з медикаментозного забезпечення Шевчук Оксани Михайлівни. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна центральна районна лікарня» Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено до більшості параметрів приписку «не більше», «не менше», щоб уникнути випадку, що медико-технічні характеристики предмету закупівлі, відповідають лише продукції одного виробника.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником було проведено ринкові консультації. Ми, як Замовник направили учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. За результатами ринкових консультацій, ми отримали 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників та дилерів, постачальників томографів в Україні.
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро)
ІІ. Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник з 21.05.2019 року втратив статус закладу охорони здоров’я (далі — ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне некомерційне підприємство (далі — КНП).
Враховуючи вищевикладене починаючи з 21.05.2019 року Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів, на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача.
Відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає.
Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі Epinephrine, Amikacin, Amoxicillin, Atropine, Ammonia, Amlodipine, Chlorpromazine, Ampicillin, Magnesium (different salts in combination), Metamizole sodium, Ascorbic acid (vit C), Amitriptyline, Amiodarone, Clopidogrel, Articaine, combinations, Acetylsalicylic acid, Aciclovir, Benzyl benzoate, Lactulose, Bisoprolol, Verapamil, Aqua pro injection, Medicinal charcoal, Heparin, Aciclovir, Hydrocortisone, Glucose, Dexamethasone, Digoxin, Diclofenac, Diphenhydramine, Dopamine, Drotaverine, Enalapril, Etamsylate, Theophylline, Ceftazidime, Iodine, Ibuprofen, Captopril, Carbamazepine, Ketorolac, Clarithromycin, Barbiturates in combination with other drugs, Nikethamide, Caffeine and sodium benzoate, Lidocaine, Linezolid, Loperamide, Loratadine, Magnesium sulfate, Meropenem, Metoclopramide, Metoprolol, Moxifloxacin, Sodium bicarbonate, Thiosulfate, Salbutamolum, Glyceryl trinitrate, Isosorbide dinitrate, Omeprazole, Omeprazole, Ondansetron, Multienzymes (lipase, protease etc.), Papaverine, Paracetamol, Piracetam, Prednisolone, Neostigmine, Dexamethasone, Pitofenone and analgesics, Salbutamol, Nifedipine, Enoxaparin, Enoxaparin, Fluconazole, Furosemide, Insulin (human), Cefepime, Cefotaxime, Ceftazidime, Ceftriaxone (UA-2022-01-27-001689-a). Комунальне некомерційне підприємство «Багатопрофільна центральна районна лікарня» Слобідсько-Кульчієвецької сільської ради Кам’янець-Подільського району Хмельницької області не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів.