• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. V-черга: Адміністративно-господарські будівлі (харчоблок, господарський блок, гуртожиток, котельня)" (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

104 060 162.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 520 300.81 UAH
Номер: b5b72dbf762f4f108dd4a8c697f2e75d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-15-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.07.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.07.2022 21:52 - 06.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.07.2022 № 17-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2022 №17-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 13. UA-2022-01-27-005819-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог частини 4 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 11.03.2022 року № 16-22, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація зі змінами, затверджена протоколом уповноваженої особи від 27.01.2022 року № 44, тендерна пропозиція учасника - переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Управляюча Компанія «КОМФОРТ-БУД» (далі - ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2022 року № 115, повідомлення про намір укласти договір від 15.02.2022 року, договір про закупівлю від 11.03.2022 року № 16-22. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено, що на порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, тендерна документація Замовника (пункти 86-87, 424-427, 443-444, 570, 792, 806, 816, 866, 900-901, 1082-1084, 1188-1189, 1320-1327, 1346-1353, 1372-1379, 1398-1405, 1424-1431, 1551, 1566, 1577, 1595, Додатку № 2 до тендерної документації) містить посилання на конкретні торгові марки та виробників («Армстронг», «Purmo», «Тhermaflex», «Еtimat», «Джміль», «Тірас», «Сontra», «Sigma») з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, відповідно підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації встановлена імперативна вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників завірених належним чином копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці. Слід відмітити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід (файл «57. Довідка ІТР») від 03.02.2022 року № 121т, яка, зокрема, містить інформація про наявність в учасника директора - Балакішієва Станіслава Закіровича, інженера з охорони праці (за суміщенням) - Шиманського Віктора Мар'яновича, головного інженера - Рукомеда Миколи Петровича та виконавця робіт будівельно-монтажної дільниці - Білоусова Олега Юрійовича. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» відсутнє посвідчення з охорони праці головного інженера - Рукомеда Миколи Петровича, чим не дотримано вимоги підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації. Крім того, відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації, Замовником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання, а саме: «завірених копій ліцензії та дозволів або декларацій на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності на роботи вказані у технічному завданні (Додаток № 2) (у випадку, якщо надання таких документів передбачено законодавством)». Слід відмітити, що Додатком № 2 («Технічне завдання») тендерної документації передбачено відомість обсягів робіт, яка містить перелік та обсяги робіт, які є предметом вищевказаної процедури закупівлі. Вищевказаним Додатком № 2, зокрема пунктами 123-124, 147-148, 529-530, 1296, 1467-1468, 1491-1492 та 66, 109, 455 Додатку № 2 тендерної документації, передбачено виконання робіт з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) та застосування мастик на бітумній основі. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 21 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року № 1107 (далі - Порядок), роботи підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 17 та 22 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки групи Б Додатку № 2 цього Порядку, а саме: «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів», здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази на виконання робіт підвищеної небезпеки з нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) та застосування мастик на бітумній основі, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 2 розділу V тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», як таку, що не відповідала встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства,. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень: 22.07.2022 21:06 - 06.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2022 21:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 29.07.2022 16:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом припинення зобов'язань за договором про закупівлю.
Дата публікації: 19.12.2023 09:19