-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 15550000-8 Молочні продукти різні (сметана, кефір, йогурт)
Завершена
3 453 357.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 266.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 266.79 UAH
Номер:
2652f9142e154586a781ea2721fda40d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 12:48 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.09.2022 № 42-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від 21.09.2022 № 42-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
5. UA-2022-01-27-001173-a, ДК 021:2015:15550000-8 – Молочні продукти, яку проводить Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Порушень законодавства про публічні закупівлі не виявлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «13» жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та правильності укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 27.01.2022); тендерні пропозиції учасників торгів – фізичної особи-підприємця Головка Ірини Іванівни (далі – ФОП Головка І.І.), фізичної особи-підприємця Данканич Катерини Михайлівни (далі – ФОП Данканич К.М.) та товариства з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» (далі – ТОВ «Радивилівмолоко»); протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2022; укладений з ТОВ «Радивилівмолоко» договір від 25.05.2022 № 105 та додаткові угоди до договору; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.05.2022 № 4604-р/пк-пз.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами аукціону, який відбувся 14.02.2022, електронною системою закупівель переможцем торгів визначено учасника ФОП Головка І.І. Уповноваженою особою Замовника 15.02.2022 прийнято рішення (протокол від 15.02.2022 б/н) щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Головка І.І. у відповідності до пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
Наступною найбільш економічно вигідною за результатами оцінки визначено пропозицію учасника ФОП Данканич К.М., під час дослідження якої Уповноваженою особою Замовника 17.02.2022 також прийнято рішення (протокол від 15.02.2022 б/н) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника у відповідності до пунктів 1, 2 частини 1 статті 31 Закону.
З огляду на вищезазначене, переможцем зазначеної процедури закупівлі визнано учасника - ТОВ «Радивилівмолоко» (протокол уповноваженої особи Замовника від 21.02.2022 б/н).
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, укладення договору - порушень не установлено.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Період усунення порушень:
13.10.2022 13:56 - 19.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2022 13:56