-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії
Завершена
25 617 108.77
UAH з ПДВ
Номер:
71736d2525b94dc98aec2587b4a4939a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:21 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2022-01-26-007622-c 26.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської (далі – Замовник) на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір від 26.01.2022, договір з власником (користувачем) будівлі про надання послуги з постачання теплової енергії від 01.02.2022 № 17, додаткові угоди від 09.08.2022 № 1, від 24.10.2022 № 2, пояснення (інформація та документи) Замовника отримані 17.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби, звіт про виконання договору про закупівлю від 18.01.2023.
Період усунення порушень:
01.02.2023 18:35 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 18:35
Запити/Пояснення
Номер:
d5f3597e681341a0b436250686f0e5b1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2023 14:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання теплової енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2022-01-26-007622-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати пояснення (інформацію) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин).
2. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
3. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 24.10.2022 № 2 до договору від 01.02.2022 № 17.
5. Враховуючи що термін дії за договором від 01.02.2022 № 17 (з урахуванням внесених змін) встановлено до 31.12.2022, просимо надати документальне підтвердження стану розрахунків за вказаним договором, зокрема, рахунки на оплату послуг, платіжні доручення, банківські виписки тощо.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
83b5db74021c45dab27b64b47961c7fe
Назва:
Відповідь на запит про надання інформації
Дата опублікування:
17.01.2023 13:18
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 12 січня 2023 року, замовник управління освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради надає наступну інформацію.
1. Щодо надання пояснень (інформації) та експертні, нормативні, технічні або інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин).
У разі закупівлі товарів (послуг), що виробляються суб'єктами природних монополій, замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлі. На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amcu.gov.ua) розміщено зведений перелік суб’єктів природних монополій, згідно якого: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАСТІВТЕПЛОМЕРЕЖА» (код ЄДРПОУ 05387624), є суб’єктом природної монополії в сфері транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території Київської області. Крім цього, замовник здійснює закупівлю послуг згідно з предметом закупівлі в учасника у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника з технічних причин, а саме з урахуванням підключення відповідних технологічних мереж споживача (замовника) безпосередньо до мереж учасника, та за умови затверджених тарифів на надання послуг для цього постачальника. Тарифи затверджені рішенням виконавчого комітету Фастівської міської ради №538 від 03.11.2021 року можна переглянуть за посиланням: http://fastiv-rada.gov.ua/pro-zatverdzhennia-koryhovanykh-taryfiv-na-teplovu-enerhiiu-ii-vyrobnytstvo-transportuvannia-postachannia-ta-posluhy-z-postachannia-teplovoi-enerhii-shcho-nadaiutsia-kp-fastivteplomerezha/. Точки підключення погоджено сторонами у схемах межі поділу теплової мережі, якими визначено місця підключення мереж та обладнання, які належать КП «Фастівтепломережа» до мереж та обладнання об’єктів замовника і цим забезпечене їх повноцінне функціонування. Враховуючи те, що 1 травня 2019 року в повному обсязі введено в дію Закон України від 09.11.2017 № 2189-VIII «Про житлово-комунальні послуги» (далі — Закон). З цієї дати визнано таким, що втратив чинність Закон України від 24 червня 2004 року № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги». Згідно з вказаним Законом визначено нову класифікацію житлово-комунальних послуг, нову систему взаємовідносин, що виникають у процесі надання та споживання цих послуг. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України або іншими уповноваженими законом державними органами відповідно до закону. Такі договори можуть затверджуватися окремо для різних моделей організації договірних відносин (індивідуальний договір та колективний договір про надання комунальних послуг) та для різних категорій споживачів (індивідуальний споживач, колективний споживач). Тому починаючи з 2020 року форма договору на постачання теплової енергії дещо змінилася, і немає такого додатку до договору як «Межа балансової та експлуатаційної відповідальності сторін». Тому для підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу третього пункту 2 частини другої статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин) надаємо скан-копію договору № 50 від 28.01.2019 року укладеного між управлінням освіти виконавчого комітету Фастівської міської ради та КП «Фастівтепломережа» де в Додатку №2 до договору є схема теплотраси.
Також хочемо зазначити, що документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі завантажені в розділі «Тендерна документація», а саме:
• Ліцензія Серія АВ № 582464 на виробництво теплової енергії;
• Ліцензія Серія АВ № 582465 на транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами;
• Ліцензія Серія АВ № 582466 на постачання теплової енергії.
• Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 26.01.22.
2. Щодо надання інформації та відповідних документів на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до кошторису на 2022 рік по КЕКВ 2271 «Оплата теплопостачання». Розрахунок здійснений на підставі фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням запланованих поточних завдань, потреб та у межах затверджених орієнтовних обсягів фінансування на 2022 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі визначається з урахуванням планового обсягу закупівлі та затвердженого тарифу відповідним нормативно-правовим актом (рішення виконавчого комітету Фастівської міської ради від 03.11.2021 року № 538 «Про затвердження коригованих тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування, постачання та послуги з постачання теплової енергії, що надаються КП «Фастівтепломережа»). Більш детальну інформацію можливо переглянути на сторінці власного веб-сайту за посиланням:
http://fastiv-osvita.edukit.kiev.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/publichni_zakupivli/2022/
3. Посилання на сторінку власного веб-сайту: http://fastiv-osvita.edukit.kiev.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj/publichni_zakupivli/2022/
4. Документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 24.10.2022 № 2 до договору від 01.02.2022 № 17.
• Лист від КП «Фастівтепломережа» від 21.10.22 №10-07/272 (скан-копія)
• Рішення Фастівської міської ради від 13.10.22 № 81-ХХVІІІ-VІІІ можна переглянути за посиланням: http://fastiv-rada.gov.ua/pro-nadannia-dozvolu-kp-fastivteplomerezha-na-peredachu-zovnishnikh-teplovykh-merezh-pryiednanykh-do-systemy-teplopostachannia-kotelni-18-prov-shevchenka-2a-m-fastiv-v-korystuvannia-tov-eko-teplo-hr-3/
• Рішення Фастівської міської ради від 13.10.22 № 82-ХХVІІІ-VІІІ (скан-копія)
5. Документальне підтвердження стану розрахунків надаємо у вигляді скан-копій.