• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування

Завершена

5 163 056.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 630.57 UAH
Номер: e71e7da8603e4204834817158bdf6b25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 30.06.2022 08:35 - 22.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.06.2022 № 13 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 29.06.2022 № 13 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2022-01-26-016270-b 26.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 645-87-21, tender262531boyko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.01.2022 № 11/01, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат», вимога Замовника про усунення невідповідностей до 22 лютого 2022 року об 08:50 год. та документи надані ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» 21 лютого 2022 року об 11:01 год., повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.02.2022, договір від 22.04.2022 № 123, укладений між Замовником та ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» (далі – Договір), додаткова угода від 29.04.2022 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.05.2022, пояснення з документами Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.07.2022, 15.07.2022, 19.07.2022. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень: 21.07.2022 17:20 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 21.07.2022 17:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уповноваженою особою Оноківської сільської ради розглянуто та проаналізовано результати проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування (ID закупівлі: UA-2022-01-26-016270-b), у якому органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, однак в тендерній документації зазначений опис (перелік) формальних (несуттєвих) помилок згідно Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29 липня 2020 р. за № 715/34998). З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення повідомляємо, що дане зауваження буде враховане при підготовці тендерної документації для публікації інших закупівель з метою недопущення таких порушень у подальшій роботі.
Дата публікації звіту: 25.07.2022 10:06

Запити/Пояснення