-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування
Завершена
5 163 056.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 51 630.57 UAH
мін. крок: 1% або 51 630.57 UAH
Номер:
e71e7da8603e4204834817158bdf6b25
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-29-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 08:35 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 13
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 29.06.2022 № 13
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2022-01-26-016270-b 26.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірність внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оноківської сільської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.01.2022 № 11/01, зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат», вимога Замовника про усунення невідповідностей до 22 лютого 2022 року об 08:50 год. та документи надані ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» 21 лютого 2022 року об 11:01 год., повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.02.2022, договір від 22.04.2022 № 123, укладений між Замовником та ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» (далі – Договір), додаткова угода від 29.04.2022 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 03.05.2022, пояснення з документами Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 14.07.2022, 15.07.2022, 19.07.2022.
Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме − технічні помилки та описки.
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Період усунення порушень:
21.07.2022 17:20 - 05.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.07.2022 17:20
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою Оноківської сільської ради розглянуто та проаналізовано результати проведеного моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування (ID закупівлі: UA-2022-01-26-016270-b), у якому органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 19 частини другої статті 22 Закону, зокрема Замовником в тендерній документації не зазначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, однак в тендерній документації зазначений опис (перелік) формальних (несуттєвих) помилок згідно Переліку формальних помилок, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 29 липня 2020 р. за № 715/34998).
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення повідомляємо, що дане зауваження буде враховане при підготовці тендерної документації для публікації інших закупівель з метою недопущення таких порушень у подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
25.07.2022 10:06
Запити/Пояснення
Номер:
5ce4844e8e784215b88179be9d9c7380
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2022 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 5163056,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-016270-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
6b993b8e451b448e8c353f26b06d46fd
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
14.07.2022 14:37
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 11.07.2022 року в межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 5163056,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-016270-b), повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування визначені у відповідності до розробленої проектно-кошторисної документації, яка розглянута експертною організацією ТОВ «Будівельний консалтинг та експертиза», в результаті розгляду якої отримано позитивний експертний звіт від 24.12.2021р. №07/0504/21.
Очікувана вартість предмета закупівлі формувалась на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника», глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» та фактично виконаних робіт на момент корегування проекта з урахуванням ПДВ.
Щодо обгрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі повідомляємо, що розмір визначається відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, а фінансування робіт з будівництва здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України № 696-р «Про затвердження розподілу обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на створення мережі спеціалізованих служб підтримки осіб, які постраждали від домашнього насильства та/або насильства за ознакою статі, у 2021 році» від 30 червня 2021 року.
Ознайомитись із опублікованим на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, що здійснюється відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), можна за посиланням: https://onokivska-gromada.gov.ua/news/1657717224/.
Номер:
09658ab59e604376b1f38098c3b17ae4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2022 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 5163056,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-016270-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» вимоги пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, щодо надання забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії) під час укладення договору?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dec9b525c7f9435aaab9533b4207aa50
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
15.07.2022 14:22
Опис:
На Ваш запит щодо дотримання переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» вимоги пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника щодо надання забезпечення виконання договору під час укладення договору повідомляємо про повне виконання даним переможцем даної вимоги тендерної документації. Для підтердження цього факту надаємо виписку з системи СДО Державної казначейської служби України за 21.04.2022 року.
Номер:
ab242212052644cdb7e62869dccf61d1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2022 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 5163056,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-016270-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні інформації та документів, що підтверджують необхідність продовження строку укладання договору з ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7ffb7f9f85404f6886269eaba2ae3024
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
19.07.2022 17:00
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень від 15.07.2022 року в межах проведення моніторингу відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція торгового комплексу «Плішка» під центр безпеки громадян «Плішка» що знаходиться в с.Кам’яниця, Ужгородського району, вул. Ужанська 36» Коригування, код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція, очікуваною вартістю 5163056,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-016270-b) щодо підтвердження необхідності продовження строку укладання договору з ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
У зв’язку із військовою агресією російської федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX у Замовника виникла необхідність продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником-переможцем ТОВ «Будівельна Компанія Квадрат» (код ЄДРПОУ - 32579788) до 60 днів.
Відповідне рішення було затверджено Протоколом уповноваженої особи №05/03 від 11.03.2022 року, що додається.
Враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» з нього не випливає обов'язку Замовника публікувати зазначений вище протокол у електронній системі закупівлі під час проведення процедури закупівлі, а також законодавство не містить чітко визначеного поняття «обґрунтована необхідність» відносно продовження строків укладання договору про закупівлю.
Стосовно підтвердження про продовження строку для укладання договору з переможцем процедури закупівлі додатково надаємо Вам протокол про продовження терміну укладання договору.