• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала

00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Завершена

0.00 UAH з ПДВ
Номер: 5e17df1ed6b147b28ec7fa7654172abc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-04-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.02.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.02.2022 14:58 - 26.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.02.2022 № 72 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.02.2022 № 72. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-01-26-002789-a, 26.01.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом вжиття заходів, визначених пунктом 2 частини восьмої статті 40 Закону, а також вжити заходів щодо не допущення в подальшому таких порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 лютого 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 3002 НГУ (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-01-26-007915-с), оприлюднене в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, протокол розкриття тендерної пропозиції, протокол №15 від 25.01.2022 про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю за результатами проведення переговорів, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, опубліковане Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Згідно з пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до норми пункту 8 частини другої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що Замовником в опублікованому повідомленні про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено відсутність конкуренції з технічних причин (пункт 2 частини другої статті 40 Закону), в обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі вказано, що учасник (ЛМКП «Львівводоканал») є монополістом з надання послуг з розподілу води (послуг з централізованого водопостачання) відповідно до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій. Водночас, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі при опублікуванні повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) не надано (не опубліковано). Замовником у наданому під час моніторингу на запит органу державного фінансового контролю поясненні зазначено, що підставою для застосування переговорної процедури закупівлі та проведення переговорів з ЛМКП «Львівводоканал» є те, що постачальник є природнім монополістом, який включений до реєстру суб’єктів природних монополій у сфері енергетики, дана інформація є у відкритому доступі, та опублікована на сайті Антимонопольного комітету України за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij. Водночас, у поясненні зазначено, що експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі не оприлюднено, у зв’язку із технічною відсутністю завантаження таких документів на електронному майданчику, та вказано, що в електронних полях повідомлення «про намір укласти договір» можливо прописати лише текст, а самі документи в системі технічно не висвітлюються. Таким чином, Замовником при розміщенні та оприлюдненні інформації про переговорну процедуру закупівлі UA-2022-01-26-002789-a порушено вимоги пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. На час завершення моніторингу (11.02.2022) договір про закупівлю за результатами переговорної процедури не укладено, кінцевий строк для укладання договору не настав. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі відміняється замовником у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Період усунення порушень: 11.02.2022 14:38 - 26.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.02.2022 14:38

Запити/Пояснення